Saç Bakımı ürünleri hakkındaki yorumlarınız ve tavsiyeleriniz.
Kullanıcı avatarı
Gönderen: cyborg - BaKımLı
#1005298 Eğer siyaha boyalıysa kesinlikle tutmaz. Kuaföre gidip saç rengini sildirmek mecburiyetindesin malesef.

O yüzden arkadaşlar, çabuk sıkılan biriyseniz saçınızı kesinlikle siyaha boyamayın! Geri dönüşü çook zor bir renk.
Kullanıcı avatarı
Gönderen: zerafet - Güzelliğine Düşkün
#1005488 ben de bugünn kestane rengi loreal köpük boya aldım kuaförüm=annem ;) :bye:
Kullanıcı avatarı
Gönderen: eczsn - BaKımLı
#1005498
cyborg yazdı:Eğer siyaha boyalıysa kesinlikle tutmaz. Kuaföre gidip saç rengini sildirmek mecburiyetindesin malesef.

O yüzden arkadaşlar, çabuk sıkılan biriyseniz saçınızı kesinlikle siyaha boyamayın! Geri dönüşü çook zor bir renk.

aynen canım sana katılıyorum. benim saçlarımın uç kısımları koyu kahve siyah gibiydi. dün boya aldım loreal 7.1 küllü kumral vede 9 numara sarı. dedim bunları karıştırıp saçlarıma sürünce belki bir ton açılır rengi. saçlarımın dipleri kendi rengi ve koyu bir renk..bugün karıştırdım ve boyadım. aman allahım benim bildiğim dibi gelmiş sarışın olur ben de tam dibi gelmiş esmer oldum resmen...dipler sarımsı ama kötü bir sarı.. uçlar da aynen kopkoyu renk kaldı. . ben lorealden bu zamana kadar memnun kalmadım hiç yine memnun kalmadım renk konusunda değil sadece .. boya da saçlarımı kuruttu.. hemen gidip boya aldım tabiki siyah :crybaby: kozmetikçiye gittim vede dedim ki ben saç boyası alcam ama siyah olcak akmıcak palette aşırı akıyor ve siyahı da çok kötü.. yani değişik bir siyah öyle olmaycak kadifemsi bir siyah olsun dedim. (kozmetikçiye tabiki kafamda bandana ile gittim)kız bana sea color diye bir tüp boya ve oksidan verdi. ama nasıl eve koşarak geldim hemen yaptım ve çok ama çok güzel bir renk oldu hem de 3buçuk liraya mal oldu sea color.. siyahını çok beğendim. bu arada bana sanırımaçık renkler yakışmıyor...
Kullanıcı avatarı
Gönderen: cyborg - BaKımLı
#1005546 Eczsn, ah niye bile bile tekrar siyaha boyadın? :) Koyu kahve bile siyahtan iyidir, daha dönüşü olan bir renktir sarıyı da kapatırdı. Neyse anladığım kadarıyla sen siyahı seviyorsun zaten. Sonrasında değiştirmeyi düşünmüyorsan güle güle kullan tabi :bye:

Ama ben 1 kere saçımı siyaha boyattım ve ne kadar büyük bir hata olduğunu sonradan farkettim. Benim gibi saç renginden çok çabuk sıkılanlar ve devamlı değiştirenler ve kuaföre gitmeyi sevmeyip saçını kendi halleden kişiler için siyah kesinlikle ve kesinlikle uzak durulması gereken bir renk!
Kullanıcı avatarı
Gönderen: eczsn - BaKımLı
#1009670
cyborg yazdı:Eczsn, ah niye bile bile tekrar siyaha boyadın? :) Koyu kahve bile siyahtan iyidir, daha dönüşü olan bir renktir sarıyı da kapatırdı. Neyse anladığım kadarıyla sen siyahı seviyorsun zaten. Sonrasında değiştirmeyi düşünmüyorsan güle güle kullan tabi :bye:

Ama ben 1 kere saçımı siyaha boyattım ve ne kadar büyük bir hata olduğunu sonradan farkettim. Benim gibi saç renginden çok çabuk sıkılanlar ve devamlı değiştirenler ve kuaföre gitmeyi sevmeyip saçını kendi halleden kişiler için siyah kesinlikle ve kesinlikle uzak durulması gereken bir renk!


canım bana açık renk saç yakışmıyor onu anlamış oldum. zaten saçlarım gür değilzayıf cılız. bi de s diplerim açık renk olunca lorealde kel gibi oldum resmen.. eşim de siy rengi beğeniyor. bana daakışıyor aslında. ama değişiklik yapmak istiyoruz biz kadınlar. neyse şimdik siyaha devam... :blushing:
Kullanıcı avatarı
Gönderen: mavisu - SüsLü
#1011935 Ben cikolata Kahve ya boyuyorum. Eczane urunu phyto color ile boyuyorum artik :) hamileler bile kullaniyormus ole dediler acikcasi cokta Inanmadim dr danismak lazim tabi :) bide boyayi sactan yikarken sampuanlama yapilmior bakim kremini suruluo :)
Kullanıcı avatarı
Gönderen: heygenc - Güzelliğine Düşkün
#1012669 Resim

kızlar şu kıza,kızın saçlarının güzelliğine bakın :love10: sizce bu renk evde elde edilebilir mi? saçım koyu kumral. Bilenler önerisi olanlar lütfen rica ediyorum çünkü renge aşık oldum :love10: şimdiden sağolun güzel insanlar :yeah:
Kullanıcı avatarı
Gönderen: heygenc - Güzelliğine Düşkün
#1012724 haklısın daisy bu rengi tam olarak elde etmek zor :confused: ama en azından hani tüm tonlarıyla birlikte değilde belki buna yakını olursa diye sordum,çok teşekkürler ilgin için :bye:
Kullanıcı avatarı
Gönderen: cyborg - BaKımLı
#1012762 Açık kumral ama arada açık-küllü sarılar var sanki. Güneşten de anlamak zor gerçek rengini aslında :) Eğer saçların koyu kumrala boyalı değil de kendi rengiyse birkaç kez açık küllü sarıya boyayarak benzer bir renk elde edebilirsin bence.
Kullanıcı avatarı
Gönderen: heygenc - Güzelliğine Düşkün
#1012797 yok canım saçımda boya yok.öyle deneyebilirim dediğin gibi yarın bir renklere bakmaya gideyim.teşekkürler cyborg :bye:
Kullanıcı avatarı
Gönderen: tuanna - BaKımLı
#1014004
AE1_large_S.jpg

http://www.lorealprofessionnel-tr.com/_ ... _services& kızlar bu saç açıcı yağı alıp kendimizde uygulayabiliyormuşuz 3 tona kadar açıyormuş internette baya araştırma yaptım zararıda yokmuş ilker yavrutürk de saçı bi kaç ton açmalarında bebek kumralı denen tonlara kadar bunu kullanıyormuş nette açıklamalarını buldum belki işinize yarabilir linkide verdim ben alıp denemek istiyorum 1000ml nette fiyatı 70tl civarında
Bu mesaja eklenen dosyaları görüntülemek için gerekli yetkilere sahip değilsiniz.
Kullanıcı avatarı
Gönderen: deliananas - Güzelliğine Düşkün
#1014296 uf bu koleston köpük boyayı ben mı beceremedım yoksa cıdden bı seye benzemıyor mu?oyle reklamlardakı gıbı kopuk olusmadı sulu sulu oldu döke saca sac boyadım :tongue:
Kullanıcı avatarı
Gönderen: melc - KoKoŞ
#1014317 canım kutuyu şişenin içine döktüğünde yavaşsa 2 defa cevirdiğinde oluyor cokmu salladın acaba;?
Kullanıcı avatarı
Gönderen: zerafet - Güzelliğine Düşkün
#1014449 uff bugünlerde sinirlerim acayip bozuk ya..tam 11 yaşıdan beri saçımda beyaz var ve şu an 18 imdeyim boyuyorum maalesef..en son loreal köpük boya ile boyadım 1,5 ay kadar önce ama hiç kapatmadı çıldırıcam ya.. :crybaby: :crybaby:
Kullanıcı avatarı
Gönderen: deliananas - Güzelliğine Düşkün
#1014523 melc canım talımatlara gore ıkı defa salladım aynen ama elıme su gıbı geldı her defasında.ben de daha fazla salladım ondan mı olmadı kı :dontknow: sanırım bana gore degıl bu kopuk boya,eskı usule devam :blushing:
Kullanıcı avatarı
Gönderen: melc - KoKoŞ
#1014698 acaba aldıgın bozuk falanmıydı :confused: ben 2-3 sefer boyadım canım her boyamadada 2 kutu kullandım saçlarım uzun oldugundan hiçbisorunla karsılaşmadım ama daha önceki sayfalardada demiştim bambaşka bi renk cıkıyor pek sevemedim acıkcası köpük boyayı,uygulama ewt süper kolay ama renk helede akma sorunu cok kötü
Kullanıcı avatarı
Gönderen: dofa - SüsLü
#1014702 deliananas bence seninkinin pompası bozuk olabilir orasıymış boyayı köpürten :dontknow:
çok mu akıyor köpükler ben kızıla köpük boyayla devam edivereyim diye düşünmüştüm. malum kızıl boya zaten yeterince hızlı akıyor. gerçi çok da beğendiğim bir rengi olmadı ama kızıl büyüyü almayı düşünüyorum denemek için umarım kıpkırmızı olmam :laugh:
Kullanıcı avatarı
Gönderen: deliananas - Güzelliğine Düşkün
#1014836 anlasılan benım boya bozukmus.anlattığınıza gore gayet kolay bellı kı ama benımkı cıdden benı delı etmıstı o aksam.zaten yarım yamalak boyamısım o sınırle :laugh: aman saglam olsa bıle bır daha kopuk boya tercıh edecegımı sanmam :tongue: bu arada melc cok haklısın canım cıkan sonuc kutudakı renkle cok alakasızzz
Kullanıcı avatarı
Gönderen: dofa - SüsLü
#1015395 Ben de hâlâ boyayamadım saçlarımı :/ perşembe bir ara vakit bulursam boyayacağım. :blushing:
Sabah duş alıp akşama gelince de boyasam saçımı kötü mü olur acaba? Sizin fikriniz ne? Temiz saça uygulamayın falan diyorlar ya.
Kullanıcı avatarı
Gönderen: Vbreeze - BaKımLı
#1015438
zerafet yazdı:uff bugünlerde sinirlerim acayip bozuk ya..tam 11 yaşıdan beri saçımda beyaz var ve şu an 18 imdeyim boyuyorum maalesef..en son loreal köpük boya ile boyadım 1,5 ay kadar önce ama hiç kapatmadı çıldırıcam ya.. :crybaby: :crybaby:



Canım köpük boyalar maalesef beyaz kapatmada başarısızlar beyaz saç kapatmak için sana Loreal Excellence yada Schwarzkopf Palette öneririm.... :bye:
Kullanıcı avatarı
Gönderen: cyborg - BaKımLı
#1015471
dofa yazdı:Ben de hâlâ boyayamadım saçlarımı :/ perşembe bir ara vakit bulursam boyayacağım. :blushing:
Sabah duş alıp akşama gelince de boyasam saçımı kötü mü olur acaba? Sizin fikriniz ne? Temiz saça uygulamayın falan diyorlar ya.


Temiz saça boya uygulayınca daha mı az tutar bilmiyorum ama diplerini yakacağı kesin. Ben evdeyken hep kirli saça uygularım bir sorun olmaz, kuaförde açıcı boyayı yıkadıktan sonra cila atmaya kalktılar gözümden yaş geldi :confused:
Kullanıcı avatarı
Gönderen: Scissorshand - BaKımLı
#1015510
cyborg yazdı:
dofa yazdı:Ben de hâlâ boyayamadım saçlarımı :/ perşembe bir ara vakit bulursam boyayacağım. :blushing:
Sabah duş alıp akşama gelince de boyasam saçımı kötü mü olur acaba? Sizin fikriniz ne? Temiz saça uygulamayın falan diyorlar ya.


Temiz saça boya uygulayınca daha mı az tutar bilmiyorum ama diplerini yakacağı kesin. Ben evdeyken hep kirli saça uygularım bir sorun olmaz, kuaförde açıcı boyayı yıkadıktan sonra cila atmaya kalktılar gözümden yaş geldi :confused:

Geçmiş olsun Cyborg ;
şu cila işemini uygulayan salonun ismini açıklada şikayet edelim. :angryfire
Bu nasıl çalışma şeklidir anlamıyorum doğrusu yazdıklarınızı okuyunca dehşete düştüm doğrusu..
Arkadaşlar boya diye satın aldığınız tüplere amonyak içeren kimyasal ve tehlikeli bir ürün almaktasınız birde buna açıcı ve oksidanlar ilave edilince kimya labaratuarlarında oluşan kimysal tepkimeler oluşmakta...
Boya yaptırırken saç derinizde yanma kaşıntı hissediyorsanız yanlış yapılan yada hatalı kullanılan bir durum vardır...
Saç yanması kesilince düzelir ama saç derinizin yanması çok tehlikelidir. Lütfen dikkat edin
Saçlarınızı boyatmadan önce saçınızın ve saç derinizin PH değerini mutlaka ölçtürün ,doğru yapılan boya sonrasında PH değeri boya öncesine göre daha iyi olması gereklidir.
Bitksel esaslı amonyak içermeyen boyaları tercih edin ve boyanızın mutlaka sizin yanınızda hazırlanması için ısrarlı olun..
Saçlarınız çok uzunsa birden fazla boya kullanılacaktır boya bitmeye yakın sonraki kutu yada tüp hazırlanarak kullanılmalıdır.
Dikkat edin olurmu,
Sevgiler...
Kullanıcı avatarı
Gönderen: cyborg - BaKımLı
#1015550 Scissorshand, bilgiler için çok teşekkürler.

Malesef böyle prensipli kuaförler bulmak çok zor. Ben normalde kendim boyarım istediğim her rengi elde ettim şimdiye kadar, üstelik yıpratmadan ama platin için kendim beceremem diye korkunca gittim kuaföre ve fobim iyice depreşti. Bir daha kuaföre gitmek yok! :(

Açıcının durduğu 2 saat boyunca değil de cilanın durduğu 20 dk boyunca kafa derim fena yandı, temiz saça uygulandığından dolayı dediler ama yaklaşık 1 ay kafa derimin soyulmasıyla uğraştım. Neyseki saçlarım kalın telli de en az hasarla atlattım=)
Kullanıcı avatarı
Gönderen: Melal - BaKımLı
#1015691 Bundan birkaç ay önce Avon'un satışa sunduğu saç boyalarından almıştım genelde saçımı boyayınca yanma olurdu fakat avon'un boyalarında hiç yanma olmadı alerjik astım hastası olduğum için boyaların kokusu beni tıkar bu boyalarda öyle burnunuzun direğini sızlatacak kokuda yok benim baya bir hoşuma gitti.
gerçi ben istediğim rengi tutturamadım ama evde saç boyayanlara avon'un saç boyalarını öneririm.
Kullanıcı avatarı
Gönderen: tunasina - BaKımLı
#1016429
IMG_0211 (448 x 600).jpg

KIzlar saçlarım yaklaşık 9 yıldır bu renkti . çok sıkıldım ve en sonunda değiştirmeye cesaret ettim.
IMG_0216 (448 x 600).jpg

Artık bu renk. yorumlar çok çok iyi.sanırım bir süre böyle kullanıcam.bu arada tenim beyaz gözlerimde yeşil.Bu arada saçlarım fönsüz doğal halinde.Nasıl olmuş?
Bu mesaja eklenen dosyaları görüntülemek için gerekli yetkilere sahip değilsiniz.
Kullanıcı avatarı
Gönderen: seLda39 - KoKoŞ
#1016430 tunasina bence cok hoş olmus renk cok güzel görünüyor güle güle kullan yeni saç rengini :yeah:
Kullanıcı avatarı
Gönderen: tunasina - BaKımLı
#1016433 seldacım sağol canım.resimdede görüldüğü gibi radikal bi değişiklik oldu ama ben şimdilik memnunum :bye:
Kullanıcı avatarı
Gönderen: Junkhead - KoKoŞ
#1016440 tunasina ben de çok beğendim,zaten kızıl saç severim :yeah: 9 sene aynı renkten sonra böyle bir değişikliğe gitmen hoş olmuş :) Saçlarının doğal hali çok güzeeel görünüyor hafif dalgalı ve uzun sanırım :confused: Güle güle kullan yeni rengini canım :kissmuch: :bye: Ayrıca yeşil göz,beyaz ten ve kızıl saç muhteşem olmuştur :love10: :love10:
Kullanıcı avatarı
Gönderen: tunasina - BaKımLı
#1016675 junkhead sağol canım.misspink bencede daha canlı duruyo.ama aslında saçım yıkadıkça dore bakıra doğru ilerliyo bakalım en son ne olacak. :dontknow:
Kullanıcı avatarı
Gönderen: seLda39 - KoKoŞ
#1016676 tunasina bikac boyamada aynı renge oturur renk :yeah:
Kullanıcı avatarı
Gönderen: tunasina - BaKımLı
#1016678 evet canım ööleymiş.ben aslında açık kahve bakır istiyorum bir dahaki sefere biraz kahve kattırıcam içine nasıl olur?
Kullanıcı avatarı
Gönderen: seLda39 - KoKoŞ
#1016679 ozaman istedigin gibi oLur cnm
Kullanıcı avatarı
Gönderen: tunasina - BaKımLı
#1017023 dkmkcisağolcanım.bende yakıştırdım kendime...sırada tress kaynak var. ama epeyy para harcadım bu ay saçıma.bakalım denkleştirebilirsem tress te yaptırıcam.
Kullanıcı avatarı
Gönderen: eczsn - BaKımLı
#1017335 ben de artık saçımı boyamama kararı aldım :crybaby:
zaten ço kısa saçlarım ensemi örtmüyorr. bir an önce uzatmak istiyorum.. ren gi siyah dedim kuaföre bunu biraz kumral yapabilir misiniz... o da oryalsiz açılmaz dedi :crybaby: ...ben de oryal süren arkadaşarın burda anlattıklarından korktum açıkçası.. zaten zayıf ve kısa saçlarım var...
artık kendi haline bıraktım....inşallah bir an önce uzarlar yaaa
Gönderen: lepoulet - Güzelliğine Düşkün
#1018069 arkadaşlar benim saçlarım doğal boyasız ve siyahla koyu kahve arası bişey saçlarımı bir-iki ton açmak istiyorum ama daha boyamak da istemiyorum sizce oksijenli suyla böyle bir renk elde edebilirmiyim

http://cdn.buzznet.com/media/jjr//2010/ ... xen-34.jpg
http://cdn.buzznet.com/media/jjr//2010/ ... xen-32.jpg
http://2.bp.blogspot.com/_GZp-QuYtUbM/T ... +Dress.jpg

yardımcı olursanız çok sevinirim
Kullanıcı avatarı
Gönderen: dofa - SüsLü
#1018076 oksijenli suyla bizim okulda bir kız açmaya çalışmıştı (lisede) ama rengi şu dilenci çocukların rengi gibi olmuştu. bence açtırmak istiyorsan bir kuaföre git ya da açık bir renge saç boyasıyla boya hafifçe kırılır rengi ama en mantıklısı kuaföre gitmek.
Gönderen: lepoulet - Güzelliğine Düşkün
#1018078 aslında bende turuncuya yada kızıla kaçmasından korkuyorum ama çok fazla değil en fazla 1-2 tona kadar açacağım için bişey olmaz diye düşünüyorum yani sence kahverengi olmaz mı?
bir de arkadaşın ne kadar açmıştı acaba?
Kullanıcı avatarı
Gönderen: dofa - SüsLü
#1018139 o kadarını bilmiyorum inan. ama bence o riski almaya değmez.
Kullanıcı avatarı
Gönderen: cyborg - BaKımLı
#1018377 Kesinlikle oksijenli suyla açmamalısın! Dofa'nın dediği gibi çok çirkin bir renge dönüşür. Toz açıcıyla açmadığın sürece kahveye boyaman saçını yıpratmaz zaten. Açık kahveye boyarsan koyu saçın üstüne doğal koyu bir kahve olarak tutacaktır zaten.

Kuaföre gidersen de kesinlikle toz açıcıyla açmalarına izin verme ;)
Gönderen: lepoulet - Güzelliğine Düşkün
#1018417 toz açıcı sanırım oryal oluyor. öyle şeyler kullanmayı zaten düşünmüyorum, saçımı da boyamak istemememin nedeni şu saçımda zaten şuan bile beyaz var bir de boyatıp beyazlamasını hızlandırmak istemiyorum :confused: içindeki kimyasallar da cabası. bitkisel boyalar çıkmış ama hiçbir yerde rastlamadım nerde bulabilirim bilmiyorum. neyse ama oksijenli sudan vazgeçtim artık korktum siz böyle deyince :) teşekkür ederim cevaplarınız için
Kullanıcı avatarı
Gönderen: xesrax - KoKoŞ
#1018647 bende bi çılgınlık yapıp saçlarımı koooopkoyu bir renge boyadım,kara kafalı bir hale büründüm :)