Yıpranmış Saçlar

Saç Bakımı ürünleri hakkındaki yorumlarınız ve tavsiyeleriniz.

Moderatörler: Pixie79, ChunLi

Re: Yıpranmış saçlar

Mesajgönderen honeybabe » Prş Eyl 11, 2008 1:31 pm

bende kızıldan platin sarıya döndüğümde saçlarım resmen kadayıf kıvamına gelmişti :( bi ara ciddi ciddi komple kazıtıp peruk kullanmayı bile düşündüm.. daha sonra Alterna Caviar serisinin anti aging moisture şampuanını ve treatment conditioner ını kullandımve uzun vadede gerçekten faydasını gördüm.. tabi düzenli olarak kestirmeye de devam ettim..unutmayın hiç bir ürün mucize yaratmıyor muhakkak kestirmek lazım
Kullanıcı avatarı
honeybabe
Güzelliğine Düşkün
Güzelliğine Düşkün
 
Mesajlar: 72
Kayıt: Cum Oca 19, 2007 2:00 am

Re: Yıpranmış saçlar

Mesajgönderen mero748 » Prş Eyl 11, 2008 4:04 pm

sanırım yıpranmış saçların en iyi çözümü kestirmek ve bir süre fönden ısıdan uzak tutmak ve bakım uygulamak..
http://twitter.com/merimania
mero748
Güzelliğine Düşkün
Güzelliğine Düşkün
 
Mesajlar: 358
Kayıt: Cmt Mar 01, 2008 2:00 am

Yıpranmış saçlar

Mesajgönderen papilya » Prş Eyl 11, 2008 6:45 pm

Benim kadar saçlarıyla uğraşan biri daha yoktur sanırım:) boyamadığım renk yapmadıgım işlem kalmadı. En son perma yaptırdım ve saçlarım tarak bile girmicek bi hale geldi çok aşırı yıpranmış saçlara Ducray Nutricerat 'ı tavsiye edebilirim eczanelerde satılıyor saçlarım 1 ay da eski haline geldi ayrıca ne kadar yıpranırsa yıpransın saçlarınızı kestirmeyin. yıpranmış saç uzamaz lafı tam bir palavra boşu boşuna kestirdiğinizle ve canınızın sıkıntısıyla kalıyorsunuz. Unutun saçınızın yıprandıgını ve bi süre ona iyi davranın hem düzeliyor hemde uzuyorlar;)
Kullanıcı avatarı
papilya
Güzelliğine Düşkün
Güzelliğine Düşkün
 
Mesajlar: 15
Kayıt: Prş Eyl 04, 2008 2:00 am

Re: Yıpranmış saçlar

Mesajgönderen mero748 » Prş Eyl 11, 2008 8:11 pm

papilya yazdı:Benim kadar saçlarıyla uğraşan biri daha yoktur sanırım:) boyamadığım renk yapmadıgım işlem kalmadı. En son perma yaptırdım ve saçlarım tarak bile girmicek bi hale geldi çok aşırı yıpranmış saçlara Ducray Nutricerat 'ı tavsiye edebilirim eczanelerde satılıyor saçlarım 1 ay da eski haline geldi ayrıca ne kadar yıpranırsa yıpransın saçlarınızı kestirmeyin. yıpranmış saç uzamaz lafı tam bir palavra boşu boşuna kestirdiğinizle ve canınızın sıkıntısıyla kalıyorsunuz. Unutun saçınızın yıprandıgını ve bi süre ona iyi davranın hem düzeliyor hemde uzuyorlar;)

bu bahsettiğin şey ne?bakı kürü mü maske mi yoksa şampuan mı?bir de fiyat olarak ne kadar? :confused:
http://twitter.com/merimania
mero748
Güzelliğine Düşkün
Güzelliğine Düşkün
 
Mesajlar: 358
Kayıt: Cmt Mar 01, 2008 2:00 am

Re: Yıpranmış saçlar

Mesajgönderen blush » Prş Eyl 11, 2008 11:24 pm

Papılya bahsettığın urunun maskesı, serumu ve sampuanı var. Sizin kullandığınız hangısıydı?
Kullanıcı avatarı
blush
KoKoŞ
KoKoŞ
 
Mesajlar: 3596
Kayıt: Pzr Tem 15, 2007 2:00 am

Re: Yıpranmış saçlar

Mesajgönderen Scissorshand » Cum Eyl 12, 2008 8:32 am

papilya yazdı:Benim kadar saçlarıyla uğraşan biri daha yoktur sanırım:) boyamadığım renk yapmadıgım işlem kalmadı. En son perma yaptırdım ve saçlarım tarak bile girmicek bi hale geldi çok aşırı yıpranmış saçlara Ducray Nutricerat 'ı tavsiye edebilirim eczanelerde satılıyor saçlarım 1 ay da eski haline geldi ayrıca ne kadar yıpranırsa yıpransın saçlarınızı kestirmeyin. yıpranmış saç uzamaz lafı tam bir palavra boşu boşuna kestirdiğinizle ve canınızın sıkıntısıyla kalıyorsunuz. Unutun saçınızın yıprandıgını ve bi süre ona iyi davranın hem düzeliyor hemde uzuyorlar;)


Tamamiyle imkansız dan bahsetmişiniz perma yapılmış ve bundan dolayı zarar görmüş bir saç telinin
geri dönüşü yoktur arkadaşlar bunu geri dönderecek kozmetik ürününe verdiğiniz para sadece o firmaya
destek olur. Dünyada saça en büyük labaratuar araştırmasını yapan ve bununla ilgil bir enstitüsü bile olan
l'oreal de bile bu derece güçlü bir ürün bulunmamaktadır.
Saçın yapısını mikroskop altında incelediğinizde perma, röfle gibi ağır kimyasal işlemlerden sonra saçın temel yapısının değiştiğini göreceksiniz.
Üstelik haşa ülkemizde renk açma ve permada çok yanlış teknikler kullanılmakta iken bu geri dönüşün
imkansız olduğunu söyleyebilirim...
En ucuz ve etkili yöntem hala saçı kestirmektir.
İstisna durumlar bu gerçeği değiştirmiyor malesef.
şimdilik sadece facebookta...
https://www.facebook.com/can.hairsalon
Kullanıcı avatarı
Scissorshand
BaKımLı
BaKımLı
 
Mesajlar: 610
Kayıt: Prş Ağu 21, 2008 2:00 am
Konum: İstanbul'da

Re: Yıpranmış saçlar

Mesajgönderen angel22 » Cum Eyl 12, 2008 2:08 pm

Scissorshand yazdı:
papilya yazdı:Benim kadar saçlarıyla uğraşan biri daha yoktur sanırım:) boyamadığım renk yapmadıgım işlem kalmadı. En son perma yaptırdım ve saçlarım tarak bile girmicek bi hale geldi çok aşırı yıpranmış saçlara Ducray Nutricerat 'ı tavsiye edebilirim eczanelerde satılıyor saçlarım 1 ay da eski haline geldi ayrıca ne kadar yıpranırsa yıpransın saçlarınızı kestirmeyin. yıpranmış saç uzamaz lafı tam bir palavra boşu boşuna kestirdiğinizle ve canınızın sıkıntısıyla kalıyorsunuz. Unutun saçınızın yıprandıgını ve bi süre ona iyi davranın hem düzeliyor hemde uzuyorlar;)


Tamamiyle imkansız dan bahsetmişiniz perma yapılmış ve bundan dolayı zarar görmüş bir saç telinin
geri dönüşü yoktur arkadaşlar bunu geri dönderecek kozmetik ürününe verdiğiniz para sadece o firmaya
destek olur. Dünyada saça en büyük labaratuar araştırmasını yapan ve bununla ilgil bir enstitüsü bile olan
l'oreal de bile bu derece güçlü bir ürün bulunmamaktadır.
Saçın yapısını mikroskop altında incelediğinizde perma, röfle gibi ağır kimyasal işlemlerden sonra saçın temel yapısının değiştiğini göreceksiniz.
Üstelik haşa ülkemizde renk açma ve permada çok yanlış teknikler kullanılmakta iken bu geri dönüşün
imkansız olduğunu söyleyebilirim...
En ucuz ve etkili yöntem hala saçı kestirmektir.
İstisna durumlar bu gerçeği değiştirmiyor malesef.

kesinlikle katılıyorum kestirmek tek çözüm :crybaby: yanmış saça ne yapılsa eski haline gelmiyor,güzel bir kısa saç modeli bulup kestirip o dönemi o şekilde atlatmak ve kafaya takmamak en iyisi :(
Kullanıcı avatarı
angel22
BaKımLı
BaKımLı
 
Mesajlar: 914
Kayıt: Pzr May 06, 2007 2:00 am

Re: Yıpranmış saçlar

Mesajgönderen esosh » Cum Eyl 12, 2008 6:39 pm

çok doğru kestirmeden hiç olmuyo bende uzatcam die baya bi kestirmedim yapmadığım bakım kalmadı ama yinede kestirmem gerekti şimdide bakım yapıorum önceden önlemi almaya çalısıorum çünkü kırıklar oluştuktan sora pek bi çare olmuo
Kullanıcı avatarı
esosh
KoKoŞ
KoKoŞ
 
Mesajlar: 3585
Kayıt: Cum Ağu 01, 2008 2:00 am

Re: Yıpranmış saçlar

Mesajgönderen dune14 » Pzt Eyl 15, 2008 1:30 pm

Kızlar elimde dove un nemlendirici serumlu tester şampuanı vardı .Geçen gün deneyeyim de bitsin diye kullandım aman allahım bayıldım.Sanki şampuan değil de saç kremi :banana: O kadar yumuşak yaptı ki saçımı bayıldım.Halbuki ilk çıktığı zamanlar dove almıştım ama memnun kalmamıştım bu çok farklı geldi bana.Carrefourda hem saç kremiyle şampuanı (750 ml ) promosyında 6.90 görünce hemen aldım tabii :)) Bu sefer ciddi saç yıpranmaları için onarıcı serumlusu (laciver ambalajlısı) aldım.Denedim o da süper. İlgililere duyrulur :yeah:
Kullanıcı avatarı
dune14
Güzelliğine Düşkün
Güzelliğine Düşkün
 
Mesajlar: 303
Kayıt: Çrş Ara 27, 2006 2:00 am

Re: Yıpranmış saçlar

Mesajgönderen eloweeth » Pzt Eyl 15, 2008 10:25 pm

Kızlar ben de saçlarım normalde kıvırcık olmasına rağmen bir sefer renk açma işlemi yapılırken öyle bi yandılar ki pırasa sapı gibi oldular ve dokunduğumda mısır püskülüne dokunuyor gibiydim.Herkes kestirmen lazım dedi,başka çözümü yok dedi ve ben de hata yaptığımı düşünmeme rağmen bir süre yoğun bir bakım yapıyim belki kurtulurlar dedim,kestirmedim.Saçlarıma her gece yatarken biraz bepanthen merhem(kapsül de olur ama ben bulamamıştım,önemli olan saf panthenol olması),2 e vitamini kapsülünü kırıp içini,aktardan aldığım çeşitli yağlardan oluşan karışımı(hemen hemen tüm aktarlarda benzer içerikte ürünler var)biraz zeytin yağını karıştırıp saç boyası gibi sürüyodum,sabah kalkınca da içine biraz badem yağı katmış olduğum dove şampuanım ve saç kremimi kullanıp (defalarca şampuanlamayın yağı şampuan yapmadan önce sadece su altında tarayarak akıtın,ondan sonra şampuan yapın o zaman temizlenirler.)ardından ıslakken john frieda frizz ease serumundan biraz sürüyordum.(ykm ve boynerlerde var)Gerçekten saçlarım 1 ayda tekrar kıvrılmaya başladı ve ben de haftada 2 ye indirdim bu yoğun bakımı ve gerçekten düzeldiler.Kesinlikle geri dönüşü yok diye bir şey yok,sabırla ve yoğun bakımla düzeliyorlar.Bu süre içinde kesinlikle boya yok ama.Tabi ki zahmetli ama eğer kestirmek istemiyorsanız mutlaka yapın, test edildi onaylandı:)
eloweeth
Güzelliğine Düşkün
Güzelliğine Düşkün
 
Mesajlar: 25
Kayıt: Pzt Eyl 15, 2008 2:00 am

Re: Yıpranmış Saçlar

Mesajgönderen blush » Sal Eyl 16, 2008 9:35 am

eloweeth. peki saç geri nem ve esneklık kazandı mı ?
Kullanıcı avatarı
blush
KoKoŞ
KoKoŞ
 
Mesajlar: 3596
Kayıt: Pzr Tem 15, 2007 2:00 am

Re: Yıpranmış Saçlar

Mesajgönderen angel22 » Sal Eyl 16, 2008 10:24 am

bazıları saçım yandı ama bunu bunu yaptım düzeldi diyo,bazılarıda(bende dahil)hiçbir şey düzeltmedi saçımı diyor.sanırım yanmış saçla yıpranmış saç karmaşası oldu :) yıpranmış saç yapılan bakımlarla kendini toparlar ama yanmış saça ne yapılırsa yapılsın düzelmiyo saça su değdiğinde hep aynı çekince uzayan kedi tüyü gibi incecik kalmış lastik saç :crybaby:
Kullanıcı avatarı
angel22
BaKımLı
BaKımLı
 
Mesajlar: 914
Kayıt: Pzr May 06, 2007 2:00 am

Re: Yıpranmış Saçlar

Mesajgönderen eloweeth » Sal Eyl 16, 2008 12:36 pm

Yani kızlar bilmiyorum saçım yanmış mıydı yoksa yıpranmış mı ama mısır püskülü gibi sepsert,incecik ve dümdüzlerdi(normalde tamamen kıvırcık)korkunç görünüyorlardı tek kelimeyle.Şu anda tekrar kıvırcıklar ve çok hafif bir elektriklenme var,kesinlikle de saç tellerim kalınlaştı.Bilemiyorum saçları kötü durumda olan ama kesirmek istemeyenler bir ay denesinler gerçi biraz zahmetli ama bir ay sonuçta,eğer onlarda olmazsa kestirirler,ben çok kısa sürede farkı görmüştüm.Yani bir iki haftada fark hissetmiştim.Bu arada bahsettiğim ürünlerin içinde sadece john frieda frizz ease pahalı bir üründür(30 falan)onun dışındakiler makul fiyatlarda.Umarım sizde de işe yarar kızlar,öpüldünüz...
eloweeth
Güzelliğine Düşkün
Güzelliğine Düşkün
 
Mesajlar: 25
Kayıt: Pzt Eyl 15, 2008 2:00 am

Re: Yıpranmış Saçlar

Mesajgönderen duru77 » Sal Eyl 16, 2008 1:32 pm

Evde hazırlayabileceğiniz bu reçete, satın aldığınız kozmetik ürünlerinden daha ucuz ve etkili. Saç bakım maskesi2 yemek kaşığı çam veya çiçek balını, bir limondan elde edilen suyla karıştırarak oluşturulan maskeyi, kuru saçınıza sürün ve 10 dakika bekletin. Sonra iyice durulayın. Haftada bir kez uygulanan bu doğal maske ile saçlarınızın doğal ve parlak bir görünüm kazandığını göreceksiniz.
Kullanıcı avatarı
duru77
Güzelliğine Düşkün
Güzelliğine Düşkün
 
Mesajlar: 296
Kayıt: Cum Tem 18, 2008 2:00 am

Re: Yıpranmış Saçlar

Mesajgönderen angel22 » Sal Eyl 16, 2008 1:38 pm

canım muhtelemen senin saçların yıpranmış yanmış saç daha açılma işleminde kopmaya başlıyor kopmadan kalan saçlarda kedi tüyü gibi incecik tarak girmeyen taramaya çalıştıkça esneyip kopan mat saçlar :crybaby: ne kadar şanslısın ki sadece yıpranmakla kalmış saçların onuda düzeltmişsin zaten ;) keşke benimde sadece yıpransaydı eskiden kırıklarımı sorun ederdim şimdi 13 aydan beri yanmış saçlarımla uğraşıyorum :crybaby:
Kullanıcı avatarı
angel22
BaKımLı
BaKımLı
 
Mesajlar: 914
Kayıt: Pzr May 06, 2007 2:00 am

Re: Yıpranmış Saçlar

Mesajgönderen angel22 » Sal Eyl 16, 2008 1:46 pm

duru77 yazdı:Evde hazırlayabileceğiniz bu reçete, satın aldığınız kozmetik ürünlerinden daha ucuz ve etkili. Saç bakım maskesi2 yemek kaşığı çam veya çiçek balını, bir limondan elde edilen suyla karıştırarak oluşturulan maskeyi, kuru saçınıza sürün ve 10 dakika bekletin. Sonra iyice durulayın. Haftada bir kez uygulanan bu doğal maske ile saçlarınızın doğal ve parlak bir görünüm kazandığını göreceksiniz.

bu maske yıpranmış saçlar için mi canım??ben bi keresinde yıpranmış saçlar için muzla badem yağı maskesi vardı onu yaptım muz saçıma yapışmıştı,muzu saçımdan temizleyecem derken daha kötü olmuştu saçım :) umarım balı saçtan temizlemesi kolay olur hoş şampuana karıştırıp kullannalar memnun ama
Kullanıcı avatarı
angel22
BaKımLı
BaKımLı
 
Mesajlar: 914
Kayıt: Pzr May 06, 2007 2:00 am

Re: Yıpranmış saçlar

Mesajgönderen aferin » Sal Eyl 16, 2008 3:23 pm

gulos yazdı:benim saçlarım ince telli ve artık çok cansız dökülmede var saçımı canlandıracak düzenli maske bakım falan yapmak istiyorum acaba ne tür bir tarif öneririsiniz :dontknow:


gulos aktarlarda satılan karışık saç bakım yağı var bir sürü yağ var içinde bence dene ben kullandım baya düzeltti uçlarını ve parlıyor saçlarım en iyisi o birde süt, bal,limon suyu karıştırıp saçına sürüp bekletirsen oda parlatıyor ve saça iyi gelıyor ama ben bunu arada bir yapıyorum saç bakım yagını haftada üç defa sürüp iki saat falan bekletiyorum umarım işe yarar :bye:
aferin
Güzelliğine Düşkün
Güzelliğine Düşkün
 
Mesajlar: 145
Kayıt: Cmt Tem 19, 2008 2:00 am
Konum: antalya

Re: Yıpranmış Saçlar

Mesajgönderen lasoledad » Çrş Eyl 17, 2008 11:32 am

kızlar benim de saçım oryal ile açılmıştı resmen uçları keçe gibiydi kestirmkete istemiodum bi sürü yağ falan sürdüm yumuşamadı daha sonra burdan okuyup aldığım gliss in asian beauty 1 dk lık onarıcı bakımını sürdüm saçlarım inanılmaz yumuşadı belki dedikleri gibi iyileşmesede saçlarım yumuşacık ve sorunsuz gözüküyor kestirmeme gerek kalmadı gerçi ben uçlarında azıcık kendim kestim :toofunny:
Kullanıcı avatarı
lasoledad
BaKımLı
BaKımLı
 
Mesajlar: 572
Kayıt: Çrş Mar 28, 2007 2:00 am

Re: Yıpranmış saçlar

Mesajgönderen FaLLeNAnGeL » Çrş Eyl 17, 2008 12:23 pm

aferin yazdı:
gulos yazdı:benim saçlarım ince telli ve artık çok cansız dökülmede var saçımı canlandıracak düzenli maske bakım falan yapmak istiyorum acaba ne tür bir tarif öneririsiniz :dontknow:


gulos aktarlarda satılan karışık saç bakım yağı var bir sürü yağ var içinde bence dene ben kullandım baya düzeltti uçlarını ve parlıyor saçlarım en iyisi o birde süt, bal,limon suyu karıştırıp saçına sürüp bekletirsen oda parlatıyor ve saça iyi gelıyor ama ben bunu arada bir yapıyorum saç bakım yagını haftada üç defa sürüp iki saat falan bekletiyorum umarım işe yarar :bye:


canım bende o yağ karışımını kullanıyorum gerçekten çok iyi geliyo dökülmeyi azaltıyo ve parlaklık veriyo :yeah: benim saçlarım fön ve düzleştiriciden dolayı çok fazla yıprandı kestirmek istemiyorum çünkü kuaförler saçımı katledip bırakıyolar :dontknow: bende bu yağı kullanıyorum ayrıca saçlarımı bebek şampuanıyla yıkıyorum normal şampuanların içinde bulunan dimethicone diye bir madde uzun vadede saç dökülmesine yol açabiliomuş çünkü bebek şampuanlarında bu madde yok ama saç kremimde var onsuz iyi bi krem bulamadım :dontknow: tüm bunları haricinde ayda bir sefer de uçlarından kendim kesiyorum saçlarım dümdüz modeli katı falan yok :pisik: ama en azından daha sağlıklı artık :banana:
Kullanıcı avatarı
FaLLeNAnGeL
BaKımLı
BaKımLı
 
Mesajlar: 1232
Kayıt: Cmt Tem 28, 2007 2:00 am
Konum: Kıtırımın yanıbaşı.... :)

Re: Yıpranmış saçlar

Mesajgönderen papilya » Çrş Eyl 24, 2008 9:35 am

blush yazdı:Papılya bahsettığın urunun maskesı, serumu ve sampuanı var. Sizin kullandığınız hangısıydı?



evet ben seri halinde 3 ünü kullandım 2 ay oldu kullanıyorum geçici perma yaptırmı$tım 2-3 ay kalanlardan gerçekten saçlarım çok toparlandı.
Kullanıcı avatarı
papilya
Güzelliğine Düşkün
Güzelliğine Düşkün
 
Mesajlar: 15
Kayıt: Prş Eyl 04, 2008 2:00 am

ÖncekiSonraki

Dön Saç Bakımı

Kimler çevrimiçi

Bu forumu gezen kullanıcılar: Hiç bir kayıtlı kullanıcı yok ve 9 misafir