Tatlı - Şeker - Çikolata :)

Restoranlar, yemek tarifleri, içki tarifleri, sevdiğiniz yemekler, püf noktaları...

Moderatör: lilium74

tatlı krizleriniz varmı?

evet,kontrol edemeyeceğim şekilde
147
43%
sadece regl dönemlerimde
76
22%
geceleri
21
6%
kendimi aç bıraktığım günlerde
21
6%
nadiren
37
11%
üzüntülü,sıkıntılı yada stresli olduğum zamanlarda
39
11%
 
Toplam oy : 341

Mesajgönderen billiejean » Prş Ara 07, 2006 9:29 am

Yurtdışına çıkan olduğu zaman ben After Eight aldırırdım, içi naneli, dışı sırf çikolata, hmmmm çok severim. Neyse ki artık Türkiye'de de büyük marketlerde bulunuyor. :eating:

Ben fıstık ezmesini çokkkk severim ama pek almamaya çalışıyorum eve, yoksa birkaç günde bitiveriyor, çok kalorili bir yiyecek, ama muzla fıstık ezmesi de harikaaa oluyor :D
Kullanıcı avatarı
billiejean
Moderatör
Moderatör
 
Mesajlar: 4874
Kayıt: Pzt Eki 10, 2005 2:00 am
Konum: Swan Station *keeps pushing the button*

Mesajgönderen kvrck » Prş Ara 07, 2006 5:49 pm

ya benim gibi çikolata manyagı olan amma çok kişi varmış :)
ben meyve falan ne yersem yiyim, çikolata yiceksem hiçbirşey bana engel olamıyor...

ben çikolatalardan en çok kinder buenoyu seviyorum :mosthappy
birde hindistan cevizli olanları cok severim.
ayrıca cocukluktan kalma bir huy olsa gerek,bende eve çokokrem falan alamıyorum cünkü 2günde bitiriyorum.

ya kızlar bu arada siz benim iştahımı daha cok kabarttınız yaaw :blob:
Kullanıcı avatarı
kvrck
Güzelliğine Düşkün
Güzelliğine Düşkün
 
Mesajlar: 360
Kayıt: Çrş Kas 09, 2005 2:00 am
Konum: izmir

Mesajgönderen ChunLi » Prş Ara 07, 2006 8:52 pm

cevizLi sucukta cok guzeL gercekten.. bizede kom$umuz mardinden ozel yapım cevizLi sucuk getirdiLer harika gercekten
bu arada özLEm fıstık ezmesine bende bayıLıyorum ama eLimin altında oldugunda bir gunde bitiririm o yuzden almıyoruzz :cry:
http://twitter.com/#!/ChunliBeauty
Kullanıcı avatarı
ChunLi
Moderatör
Moderatör
 
Mesajlar: 6161
Kayıt: Cmt Eyl 10, 2005 2:00 am
Konum: HaRikALaR dİyaRinDan

Mesajgönderen kvrck » Prş Ara 07, 2006 9:06 pm

ya elmalisarlot sen canin isteyince ugrasiyorsun anladigim kadariyla.ben ise canım istedigi anda götürmeliyim..öyle ugrasıp bekleyemem.kriz geldimi dayanamıyorum :lol:
Kullanıcı avatarı
kvrck
Güzelliğine Düşkün
Güzelliğine Düşkün
 
Mesajlar: 360
Kayıt: Çrş Kas 09, 2005 2:00 am
Konum: izmir

Re:

Mesajgönderen giovanna » Prş Ara 07, 2006 10:41 pm

derinnnn yazdı:
giovanna yazdı:
derinnnn yazdı:regl döneminden önce iştahım çok fazla açılıyo tatlı için deliriyorum normalde çikolataya çok düşkünüm hele waffle sufle filan ölürüm ama yemiorum tutuorum kendimi çok :oops:

Canım ya benimde regl dönemlerinden 1 hafta falan önce tatlı krizim tutuyor. Zaten severim çikolatayı birde krizim tutunca deli gibi çikolata yiyorum. Geçen krizi profiterolle atlattım. Bakalım nolcak halimiz :lol:

bende önce tatlı yiorum bastırsın diye tuzlu yiorum sonra yine tatlı yiorum :o regl döneminden 1 hafta önce kendime inanamıyorum günde 15 öğün yemek yiebilirim :eating: her saat başı acıkıyorum cipsler çikolatalar sürekli bişi istiyorum :lovesick: ne ilginçtir ki regl olduğum zamanda da cnm yemek istemiyo çok :roll: yiyecek yer kalmadığı için heralde :toofunny:


Canım valla bende aynı senin gibiyim bi tatlı bi tuzlu istiyorum. SÜrekli karnım acıkıyor ama hep abur cubur istiyor canım :toothy:
Kullanıcı avatarı
giovanna
Güzelliğine Düşkün
Güzelliğine Düşkün
 
Mesajlar: 114
Kayıt: Cmt Eki 21, 2006 2:00 am
Konum: istanbul

Re:

Mesajgönderen derinnnn » Prş Ara 07, 2006 10:43 pm

giovanna yazdı:
derinnnn yazdı:
giovanna yazdı:
derinnnn yazdı:regl döneminden önce iştahım çok fazla açılıyo tatlı için deliriyorum normalde çikolataya çok düşkünüm hele waffle sufle filan ölürüm ama yemiorum tutuorum kendimi çok :oops:

Canım ya benimde regl dönemlerinden 1 hafta falan önce tatlı krizim tutuyor. Zaten severim çikolatayı birde krizim tutunca deli gibi çikolata yiyorum. Geçen krizi profiterolle atlattım. Bakalım nolcak halimiz :lol:

bende önce tatlı yiorum bastırsın diye tuzlu yiorum sonra yine tatlı yiorum :o regl döneminden 1 hafta önce kendime inanamıyorum günde 15 öğün yemek yiebilirim :eating: her saat başı acıkıyorum cipsler çikolatalar sürekli bişi istiyorum :lovesick: ne ilginçtir ki regl olduğum zamanda da cnm yemek istemiyo çok :roll: yiyecek yer kalmadığı için heralde :toofunny:


Canım valla bende aynı senin gibiyim bi tatlı bi tuzlu istiyorum. SÜrekli karnım acıkıyor ama hep abur cubur istiyor canım :toothy:


bayan olmak ne zor regl zamanı kilo hamilelikte kilo sağlıklı olmak için çaba sarfetmek zorundayız her daim :evil:
Kullanıcı avatarı
derinnnn
SüsLü
SüsLü
 
Mesajlar: 2491
Kayıt: Pzr Eki 08, 2006 2:00 am
Konum: istanbul

Mesajgönderen masumx » Cum Ara 08, 2006 3:56 pm

arkadaşlar böle çikolatayı çok seviyor ama çok para dökmek istemiyorsanız size kaliteli ama uygun fiyatlı bir çikolata önereyim :wink:

Bim de satılan Buono marka çikolatalar sütlü 0.79 fıstıklı 1.10 fındıklı 0.89
ve de kaliteli olduklarını unutmayınn.. :wink: :D
Kullanıcı avatarı
masumx
SüsLü
SüsLü
 
Mesajlar: 1662
Kayıt: Cum May 05, 2006 2:00 am

Mesajgönderen kvrck » Cum Ara 08, 2006 5:08 pm

kinder bueno mu?
Kullanıcı avatarı
kvrck
Güzelliğine Düşkün
Güzelliğine Düşkün
 
Mesajlar: 360
Kayıt: Çrş Kas 09, 2005 2:00 am
Konum: izmir

Mesajgönderen cecilya » Cum Ara 08, 2006 5:46 pm

neeee! biri tatlı mı dedi cikolata mı dedi
oy oy oy tutmayın beni :lovesick:
biz kadınların ortak sorunu bu galiba.regl olyından dolayı östrojen yapıyo bunu bize..ben nestle damak delisiyim..milkaları da cok seviyorum..ozlemin yazdıklarını okuyunca iyiki amerikada değilim dedim.yoksa aralarına bir obez daha katılırdı...:) hatta şuan buzdolabında nestle damak var annecim daha dün yedim tutun beni ..
Kullanıcı avatarı
cecilya
KoKoŞ
KoKoŞ
 
Mesajlar: 4089
Kayıt: Pzt Kas 21, 2005 2:00 am
Konum: Kocaeli

Mesajgönderen cecilya » Cum Ara 08, 2006 5:48 pm

bu arada sütlü tatlılar favorim..prifiterol ve cikolatalı pastayı da cok seviyorum ama iyi yapılmış taze olacak ama cok yag kokulu agır olmayacak.izmite gelince de sütlü nuriye yi keşfettim artık bir numaram bu..ye ye doymuyorum yahu.annemlere tekirdaga giderken habire sütlü nuriye goturuyorum..herkes bayılıyor..
Kullanıcı avatarı
cecilya
KoKoŞ
KoKoŞ
 
Mesajlar: 4089
Kayıt: Pzt Kas 21, 2005 2:00 am
Konum: Kocaeli

Mesajgönderen narcicegi » Cum Ara 08, 2006 10:31 pm

Kizlar bende bayiliyorum tatliya, cikolataya. Yemeye basladim mi bitirmeden rahat etmiyorum ister bir kilogram olsun ister bir tane kocaman pasta. Butun gunumu onlari yiyerek geciririm yani yemek yemek bile aklima gelmez.
Kullanıcı avatarı
narcicegi
BaKımLı
BaKımLı
 
Mesajlar: 872
Kayıt: Cum Nis 21, 2006 2:00 am

Re:

Mesajgönderen masumx » Cmt Ara 09, 2006 9:57 am

kvrck yazdı:kinder bueno mu?


yok kinder değil bu ..şölen in çıkardığı Buono... :)
Kullanıcı avatarı
masumx
SüsLü
SüsLü
 
Mesajlar: 1662
Kayıt: Cum May 05, 2006 2:00 am

Mesajgönderen kvrck » Pzr Ara 10, 2006 8:19 pm

hmm,ben onu denedim,kinder buenonun yerini tutmuyor.kinder daha agır,daha güzel bence :hotover:
Kullanıcı avatarı
kvrck
Güzelliğine Düşkün
Güzelliğine Düşkün
 
Mesajlar: 360
Kayıt: Çrş Kas 09, 2005 2:00 am
Konum: izmir

Mesajgönderen Pixie79 » Cmt Ara 16, 2006 11:44 pm

Bu arada klasik Beyoğlu çikolatası ve Bind'ınkileri unutmuşum... Beyoğlu çikolatasının içindeki o kocaman fındıklara bayılıyorummm :love10:
Kullanıcı avatarı
Pixie79
Moderatör
Moderatör
 
Mesajlar: 3865
Kayıt: Çrş Mar 15, 2006 2:00 am
Konum: istanbul

Mesajgönderen kvrck » Pzr Ara 17, 2006 12:08 am

bu ara çikolatayı çok abartmamak için bala saldırır oldum..
sonuçta çok daha sağlıklı diye..
ama yinede hergün yemeden duramiyorum şu çikolataları :(
aslinda bir donem dr yardimiyla azaltmistim.o donem kiloda vermistim.ama bu aralar sıkıldıkça yiyesim geliyor :harm:
Kullanıcı avatarı
kvrck
Güzelliğine Düşkün
Güzelliğine Düşkün
 
Mesajlar: 360
Kayıt: Çrş Kas 09, 2005 2:00 am
Konum: izmir

Re:

Mesajgönderen pinart » Pzr Ara 17, 2006 10:16 am

Pixie79 yazdı:Bu arada klasik Beyoğlu çikolatası ve Bind'ınkileri unutmuşum... Beyoğlu çikolatasının içindeki o kocaman fındıklara bayılıyorummm :love10:

Eveeeet Pixie, katılıyorum, ölürüm o fındıklara :D
Cuma akşamı bir güzel lüplettim Beyoğlu'nda onlardan :blob:
Kullanıcı avatarı
pinart
SüsLü
SüsLü
 
Mesajlar: 1502
Kayıt: Pzt Ağu 15, 2005 2:00 am
Konum: Kadıköy

Re:

Mesajgönderen Pixie79 » Pzr Ara 17, 2006 1:48 pm

pinart yazdı:Eveeeet Pixie, katılıyorum, ölürüm o fındıklara :D
Cuma akşamı bir güzel lüplettim Beyoğlu'nda onlardan :blob:


Ooooo Pınar'cım afiyet olsun... Çok iyi yapmışsın. Götürrr :lol: :wink:
Kullanıcı avatarı
Pixie79
Moderatör
Moderatör
 
Mesajlar: 3865
Kayıt: Çrş Mar 15, 2006 2:00 am
Konum: istanbul

Mesajgönderen billiejean » Pzt Ara 18, 2006 10:31 am

Kızlar dünkü gazetede okudum,

\"insanlar çikolatanın kalbe faydalarını duydukça daha fazla çikolata yiyorlar ama bu durumda çikolatanın faydasını değil, içindeki doymuş yağları ve büyük miktadaki şekeri alıyorlar aslında. ideal olan ayda 3 defa çikolata yemektir. O da kararında bir miktarda olursa, işte çikolatanın kalbe faydası bu oranda yenildiğinde görülür. Yoksa ne kadar çikolata o kadar fayda değildir. Ayda 3 kereden fazla çikolata yenmemelidir\".... :o
Kullanıcı avatarı
billiejean
Moderatör
Moderatör
 
Mesajlar: 4874
Kayıt: Pzt Eki 10, 2005 2:00 am
Konum: Swan Station *keeps pushing the button*

Mesajgönderen iclal » Pzt Ara 18, 2006 10:56 pm

Ayda 3 defa mı :o :? Yok canım, yanlış yazmıştır onlar haftada 3'tür o :toothy:
iclal
Güzelliğine Düşkün
Güzelliğine Düşkün
 
Mesajlar: 284
Kayıt: Prş Oca 05, 2006 2:00 am

Mesajgönderen kvrck » Pzt Ara 18, 2006 11:19 pm

daha kotusude var,ben gunde 3 yapiyorum onu :?
Kullanıcı avatarı
kvrck
Güzelliğine Düşkün
Güzelliğine Düşkün
 
Mesajlar: 360
Kayıt: Çrş Kas 09, 2005 2:00 am
Konum: izmir

ÖncekiSonraki

Dön Yeme-İçme-Eğlence

Kimler çevrimiçi

Bu forumu gezen kullanıcılar: Hiç bir kayıtlı kullanıcı yok ve 1 misafir