Dijital Baskül

Sağlık sorunlarınız, spor, zayıflama, diyetler...

Moderatörler: luthien, muhendis

Re: Dijital Baskül

Mesajgönderen lovestruck » Cmt Kas 21, 2009 4:09 pm

bizim evde normal tartı vardı ama ben pek güvenedim bir sıkıntısı var gibi geldi gidip kendime sunny marka dijital aldım. 35 liraya. 2 sene garantisi var bir şey olursa hoop götürürüm ne olacak dedim. çünkü çok farkediyor, arzumda 90 mıydı neydi. zaten bozulabiliyorlar ne gerek var. birkaç yerde sordum sunny aldım. sonuç şu kızlar 1- 1,5 kilo fark var dijitalle normal arasında. dijital doğru çünkü ölçmek için yarım lt su şişesi alarak çıktım ikisine de, normal olanın ibresi oynamadı pek. dijital ise 500 gr fazla tarttı. başta kilom fazla çıkınca moralim bozuldu ama kendini kandırmaktan iyidir.
Kullanıcı avatarı
lovestruck
KoKoŞ
KoKoŞ
 
Mesajlar: 2756
Kayıt: Pzr Eyl 24, 2006 2:00 am
Konum: İstanbul

Re: Dijital Baskül

Mesajgönderen p11nar » Cmt Kas 21, 2009 4:15 pm

lovestruckcım ben de şüphelendiğim zaman 5kiloluk su koyuyorum tartının üstüne çok iyi yöntem :laugh: bizim alalı 2 yılı geçti sanırım dijital philips, bozulma gibi birşey yok. :pray:
=)
Kullanıcı avatarı
p11nar
KoKoŞ
KoKoŞ
 
Mesajlar: 10620
Kayıt: Çrş Tem 09, 2008 2:00 am

Re: Dijital Baskül

Mesajgönderen lovestruck » Cmt Kas 21, 2009 4:40 pm

tatlım walla benimki de bozulacaksa 2 yıl içinde bozulsun da garanti kapsamında olsun bari :laugh: sunny türk markası dedi adam ama çinde yapılmış. yerli malıysa eğer, desteklemeye değer dedim ben de :)
Kullanıcı avatarı
lovestruck
KoKoŞ
KoKoŞ
 
Mesajlar: 2756
Kayıt: Pzr Eyl 24, 2006 2:00 am
Konum: İstanbul

Re: Dijital Baskül

Mesajgönderen sindela » Cum Oca 22, 2010 6:14 pm

ben alalı 4 ay oldu ama su yağ yüzdesini ölçmüyo artık 1 aydır da böle benimkinin markası felix
sindela
BaKımLı
BaKımLı
 
Mesajlar: 683
Kayıt: Prş Ara 25, 2008 2:00 am

Re: Dijital Baskül

Mesajgönderen papatya26 » Prş Nis 08, 2010 9:24 am

bende dijital tartı almayı düşünüyorum ama modelleri gördükçe kafam karıştı tefalin cam tartıları ilgimi çekti fiyatlarıda uygun onlardan kullanan var mı kızlar :kissmuch:
papatya26
Güzelliğine Düşkün
Güzelliğine Düşkün
 
Mesajlar: 95
Kayıt: Çrş Ara 17, 2008 2:00 am
Konum: izmir

Re: Dijital Baskül

Mesajgönderen mango » Cum Nis 30, 2010 10:52 am

cam almayın sakın ya
annem tefalin aldı kaç yıldırda kullanıo hatta düşürdü yine bişey olmadı
Kullanıcı avatarı
mango
Güzelliğine Düşkün
Güzelliğine Düşkün
 
Mesajlar: 409
Kayıt: Sal Eki 02, 2007 2:00 am

Re: Dijital Baskül

Mesajgönderen crysanthemen » Cum Nis 30, 2010 10:56 am

Kızlar en iyisi normal tartılar bence,dijital tartıya hiç güven olmuyor :angryfire Rejimdeyim her gün spor yapıyor ve yediklerime dikkat ediyorum ama dijital tartıya ne zaman çıksam 300 gr falan ileri atıyorum :angryfire Sinirlerinizi yıpratmak istemiyorsanız almayın.
Kullanıcı avatarı
crysanthemen
SüsLü
SüsLü
 
Mesajlar: 2342
Kayıt: Cmt May 23, 2009 2:00 am

Re: Dijital Baskül

Mesajgönderen denizkabugu » Pzr May 02, 2010 2:24 pm

sinbonun dijital tartısını aldım 20 liraya ve çok memnum.dijital tartılara çok para verme taraftarı değilim.sonuç olarak hepsinin yaptığı şey aynı ;)
Kullanıcı avatarı
denizkabugu
Güzelliğine Düşkün
Güzelliğine Düşkün
 
Mesajlar: 71
Kayıt: Pzr Eki 18, 2009 2:00 am

Re: Dijital Baskül

Mesajgönderen AdeLinA » Cum May 07, 2010 8:08 pm

Bende 15'e feLan görmüştüm markette aLıcam bakaLım normaL var ama Sevmiorum onLarı
http://www.adelinasstyle.blogspot.com/
Kullanıcı avatarı
AdeLinA
SüsLü
SüsLü
 
Mesajlar: 1934
Kayıt: Çrş Nis 08, 2009 2:00 am
Konum: İstanbul-Levent

Re: Dijital Baskül

Mesajgönderen gulsahh » Çrş Haz 09, 2010 9:35 am

Simbonun dijital baskülünü aldım. Güzel yani bir sorun yok şimdilik fiyatı da uygun 21 lira teknosada
Kullanıcı avatarı
gulsahh
Güzelliğine Düşkün
Güzelliğine Düşkün
 
Mesajlar: 345
Kayıt: Prş Eki 01, 2009 2:00 am
Konum: İstanbul

Re: Dijital Baskül

Mesajgönderen Espada » Prş Kas 18, 2010 10:53 pm

Fakirin digital tartılarını tavsiye ederim, hem ucuz hemde alman daha ne olsun :)
Kullanıcı avatarı
Espada
Güzelliğine Düşkün
Güzelliğine Düşkün
 
Mesajlar: 84
Kayıt: Cum Kas 12, 2010 2:00 am

Re: Dijital Baskül

Mesajgönderen sere » Cum Kas 19, 2010 5:42 pm

geçenlerde kaç yıllık tefal tartım bozuldu. gittim yeni başka bbi model tefal aldım ama o da bir süre sonra 3-4 kilo eksik tartmaya başladı. 20 liraya sinbo aldım o çok iyi valla
Kullanıcı avatarı
sere
SüsLü
SüsLü
 
Mesajlar: 1590
Kayıt: Pzr Eki 23, 2005 2:00 am
Konum: İstanbul

Re: Dijital Baskül

Mesajgönderen Espada » Cum Kas 19, 2010 7:49 pm

sere yazdı:geçenlerde kaç yıllık tefal tartım bozuldu. gittim yeni başka bbi model tefal aldım ama o da bir süre sonra 3-4 kilo eksik tartmaya başladı. 20 liraya sinbo aldım o çok iyi valla


Tefaller sanıldıgı kadar kaliteli değil, bence boşu boşuna para vermeyin.

Sinbonun urünleride cok ucuz en azından bir tesellisi var :D
Kullanıcı avatarı
Espada
Güzelliğine Düşkün
Güzelliğine Düşkün
 
Mesajlar: 84
Kayıt: Cum Kas 12, 2010 2:00 am

Re: Dijital Baskül

Mesajgönderen fbcix » Sal Kas 23, 2010 11:35 am

felix marka kullanıyorum gayet memnunum 1 yılı geçti maşallah bazen sağa sola çarptırmama rağmen sağlam. :)
Kullanıcı avatarı
fbcix
Güzelliğine Düşkün
Güzelliğine Düşkün
 
Mesajlar: 220
Kayıt: Pzt Şub 02, 2009 2:00 am
Konum: İstanbul

Re: Dijital Baskül

Mesajgönderen sere » Sal Kas 23, 2010 2:37 pm

hiçbir şey yapmama rağmen dün sinbo tartı birden bire bozuldu. evde toplamda 3 tane bozuk tartı var kafayı yicem. bazen 30 kilo gösteriyor bazen 100 :D umarım pildendir sorun
Kullanıcı avatarı
sere
SüsLü
SüsLü
 
Mesajlar: 1590
Kayıt: Pzr Eki 23, 2005 2:00 am
Konum: İstanbul

Re: Dijital Baskül

Mesajgönderen Espada » Sal Kas 23, 2010 7:59 pm

sere yazdı:hiçbir şey yapmama rağmen dün sinbo tartı birden bire bozuldu. evde toplamda 3 tane bozuk tartı var kafayı yicem. bazen 30 kilo gösteriyor bazen 100 :D umarım pildendir sorun


hehehe kilo aldım demiyosunda zavallı makinede suçu buluyorsun, şaka şaka :toofunny:

Çin malı sonucta pek güven olmaz.

Fakir Vetroyu oneririm. 3 senedir sapasağlam sorunsuz. Ayrıca dogruda tartıyor oyle 2 kg az 3 kg fazla diil
Kullanıcı avatarı
Espada
Güzelliğine Düşkün
Güzelliğine Düşkün
 
Mesajlar: 84
Kayıt: Cum Kas 12, 2010 2:00 am

Re: Dijital Baskül

Mesajgönderen tuucemm » Çrş Kas 24, 2010 11:25 am

ben de alicam eve bi tane tarti ya kac yildir aklmda bi turlu arastrp almadm ama gecen baktm da
dijital tartilarin fiyatlari cok farkedior, acaba kalite olarak o kdr farkli mi yani yanls tartar mi ucuzlar? ucuz bse aliim diorm $ole uzun garantisi olsun ama bozulursa cabuk diye ne onerirsiniz?
whoever said that money doesn't buy happiness didn't know where to shop!
Kullanıcı avatarı
tuucemm
KoKoŞ
KoKoŞ
 
Mesajlar: 2900
Kayıt: Çrş Oca 13, 2010 2:00 am

Re: Dijital Baskül

Mesajgönderen loretta » Cum Şub 25, 2011 6:48 pm

çalışması için hafifçe kaldırarak yere çarptırılması gereken modeller kullanım açısından hiç pratik değil. arzumunkini kullanıyorum, onu tavsiye ederim. bir yılı aşkındır sorunsuz çalışıyor.
loretta
Güzelliğine Düşkün
Güzelliğine Düşkün
 
Mesajlar: 148
Kayıt: Cmt Eki 02, 2010 2:00 am

Re: Dijital Baskül

Mesajgönderen Marmaris » Cmt Şub 26, 2011 12:53 am

bizim evde iki tane dijital tarti var. ikiside birbirinden farkli seyler gösteriyor :nanik: arada hep bir kac yüz gram oynuyor, fazla olmasada oynuyor yani :) ben hangisi daha az gösteriyorsa ona inaniyorum :laugh:


Marmaris
KoKoŞ
KoKoŞ
 
Mesajlar: 8103
Kayıt: Prş Eki 23, 2008 2:00 am
Konum: ☾✫

Re: Dijital Baskül

Mesajgönderen Heves » Pzt Mar 28, 2011 2:48 pm

avmde tartıldım 52 kg dedi evde normal tartıyla 49 cıkıorum hangıne ınansam acbaa :laugh: :laugh:
Sahip olduklarının tadını çıkarmayı öğren. Çünkü vaktini sahip olamadıklarının acısına ayırırsan tek üzülen sen olursun"!
Kullanıcı avatarı
Heves
BaKımLı
BaKımLı
 
Mesajlar: 968
Kayıt: Pzr Eki 24, 2010 2:00 am
Konum: istanbul

Re: Dijital Baskül

Mesajgönderen melonmelon » Pzt Mar 28, 2011 2:54 pm

evdekine inan çünkü üst baş,ayakkabı/çizme/bot + bir de tok karnınaysan 3 kg bile rahatlıkla oynayabilir...
Kullanıcı avatarı
melonmelon
BaKımLı
BaKımLı
 
Mesajlar: 832
Kayıt: Cum Eki 31, 2008 2:00 am

Re: Dijital Baskül

Mesajgönderen Heves » Pzt Mar 28, 2011 3:01 pm

bencede :yeah: :yeah:
Sahip olduklarının tadını çıkarmayı öğren. Çünkü vaktini sahip olamadıklarının acısına ayırırsan tek üzülen sen olursun"!
Kullanıcı avatarı
Heves
BaKımLı
BaKımLı
 
Mesajlar: 968
Kayıt: Pzr Eki 24, 2010 2:00 am
Konum: istanbul

Re: Dijital Baskül

Mesajgönderen sth_ » Pzt Mar 28, 2011 4:54 pm

Herkese merhaba,ben migrosta raks digital baskül gördüm,almayı düşünüyorum ama kullanıp memnun kalanınız var mı?
sth_
Güzelliğine Düşkün
Güzelliğine Düşkün
 
Mesajlar: 2
Kayıt: Pzt Mar 28, 2011 2:00 am

Re: Dijital Baskül

Mesajgönderen QueenBlair » Cum Ağu 17, 2012 3:24 pm

sunnyninki berbat kızlar çabuk bozuluyo doğru tartmadığı oluyo vs almaın derim
Kullanıcı avatarı
QueenBlair
KoKoŞ
KoKoŞ
 
Mesajlar: 2536
Kayıt: Cmt Eyl 24, 2011 2:00 am

Sonraki

Dön Sağlık-Spor-Diyet

Kimler çevrimiçi

Bu forumu gezen kullanıcılar: Hiç bir kayıtlı kullanıcı yok ve 2 misafir