Kullanıcı avatarı
Gönderen: ilerya - BaKımLı
#388373 euthyrox 25 kullanıyordum, doktorum dozu iki katına çıkardı ve allaha şükür çarpıntım olmadı. halsizliğim de kayboldu. rahatladım bayağı. sıkı sık kontrole gitmeli.ben uzun zaman ihmal etmiştim.hata yapmışım.
Gönderen: lenin - BaKımLı
#394694 merhaba kızlar, ben de haşimoto tipi tiroid hastalığına yakalandım ayrıca astım hastasıyım sürekli kortizonlu ilaç kullandım ve sürekli kilo aldım 2007 senesinde diyetisyene gittim ve 12 kilo verdim. ama diyet bittikten sonra eylül ayından itibaren 2 ayda eski kiloma geri döndüm psikolojim çok bozulmuştu. endokrin uzmanına göründüm ve hormon değerlerime bakıldı. 1 senedir tedavi görüyorum. ama hala tık yok kilo veremiyorum euthyrox 50 mg günde 1 tablet içiyorum.
Gönderen: lenin - BaKımLı
#394703 ya doktor diyetisyene yönlendireyim dedi ben pek istemedim çünkü diyetisyenler çok pahalı. doktor kendi liste verdi ama uygulayamıyorum okul yüzünden kendime hiç vakit ayıramıyorum bıktım artık ya offffffff
Kullanıcı avatarı
Gönderen: burjuva - Güzelliğine Düşkün
#407981 bende de aynı problem mevcut arkadaşlar..en büyük problemim çabuk sinirlenmek ve kilo verememe..sinirlenmekten kastım normal bişi de değil..olur olmaz şeylere bağırıp çağırma sinirlenme vs gibi anlamsız şeyler..kilo verdirecek bi çözüm bilen arkadaşlar lütfen yardım edin..
Gönderen: MyLove - Güzelliğine Düşkün
#411155 ben adet goremıyorum şikayetiyle jinekoloğa gitmiştim onun yaptığı bazı kan ve idrar tahlillerinde böbrekte sorun olduğu görüldü mr çekildi mrda bişi çıkmayınca hormonlardan iyice şüphelenip başka bir doktora yolladı.böbrek üstü bezlerinin fazla hormon salgılanmasından dolayı kilo veremiyorum ve adet göremiyorum.öyle dedi dr.um.hatta bugün birde şeker yüklemesi yapıldı 3saatlik.2 gün içinde sonuçlar gelecek.nereye gidiyo sağlığım bende bilmiyorum..
Kullanıcı avatarı
Gönderen: rockRs - BaKımLı
#479182 Ptesi günü spora başladım. Çabuk kilo verme hevesiyle hemen kan testine gittim. Ama o da nesi pat diye hipotroidim çıktı. Adam da çocuğunda gelişim bozukluğu olur diyince resmen dünyam karardı...

Daha evlilik gibi bir düşüncem en yakın ihtimalle 4 5 sene içinde var ama yani ne bilyim geçmez diye çok korkuyorum. Zaten günde 150 mg antidepresan alıyorum bu metabolizmamı yavaşlatıyor onun dışında da 14 kilo falan aldım 1 seneden daha az bir sürede. Moralim berbat. 3 test daha istedi doktor. Onları da Çapada yaptırıcam. Annem daha güvenilir olduğunu düşünüyor. Zaten özel de yaptırmıştım bunu geçerliliği uyokmuş bunları çapa kabul etmiyormuş.

Doktor ilaç verdi. ! hafta çeyrek sonra yarım sonra tam kullanmaya başlıycam. İyileşirim değil mi ? Gerçekten çok huzursuzum :crybaby:
Kullanıcı avatarı
Gönderen: masumx - SüsLü
#479239 iyileşirsin canım ne hastalıklar var moralini bozma sen.Allah acil şifa versin herkese.bazı doktorlarda moral bozmayı ne iyi biliyorlar :angryfire
Kullanıcı avatarı
Gönderen: rockRs - BaKımLı
#479261 Tabii önce bende öyle dedim kendi kendime yani Allah daha beterinden saklasın. Ama öyle bi konuştu ki böyle bilgi de vermedi tam sadece ilaç al çalışmıyor çocuk çocuk dedi... Yani doğmamış çocuğa don biçmek derler ya onu yaptı doktor sağolsun.

Verdiği ilaç nedir ne değildir insan bir detaylı bilgi verir. :angryfire Bu kullandığım ilaç bende extra kilo yapar mı ? Tedirgin oldum hiçte bilmediğim bir konu insan bilmediği şeyden daha çok korkuyor işte. Nette bazı yorumlar okudum ama onlarda sadece kötü yönlerinden bahsettiği için artık okumayı bıraktım :crybaby:
Kullanıcı avatarı
Gönderen: xcans - Güzelliğine Düşkün
#479394 Bence içini rahat tut,hipotiroidi metabolizmayı yavaşlatır kilo almana sebep olur,alacagın ilaç ise tiroid bezin az calıştıgından yerine konan tiroid hormonudur,tiroid hormonu ise metabolizmanı hızlandırır,bence hatta depresyonun sebebi bu bile olabilir,çünkü benim gördügüm kadarıyla capanın psikiyatri kliniğinde bile antidepresan vermeden önce tiroid fonksiyonlarına bakılıyor(ben capada okuyorum da).Bence hiç endişe etme ilacını aldıgın sürece bi problem olmayacaktır,gebelikte de alacagından bi sorun cıkmaz
Kullanıcı avatarı
Gönderen: paloma86 - KoKoŞ
#479590 rocks bende şimdi okudum ve gittiğin dr.a çok sinirlendim canım :angryfire
sen bence başka bi dahiliye uzmanına görün ..hamilelik döneminde hipotiroidi kontrol altına alınmazsa yani yeterli düzeyde ilaç kullanılmazsa hastalık anneden bebeğe geçiyormuş canım tabi ileriki yaşlarda kendini gösteriyo annemle bendede var aynı hastalık ben birkaç sene önce öğrendim .

malesef ömür boyu bu ilacı kullanmak zorundayız ama olsun çok daha kötü hastalıklar var moralini bozma :kissmuch: birde 3-4 ayda bir kan tahlili yaptırmayı ihmal etmeki ilacın sana yeterli gelip gelmediğini anlayabilesin :bye:
Kullanıcı avatarı
Gönderen: rockRs - BaKımLı
#479860 Hepinize teşekkür ederim. :huggs: Vallahi şimdi arkadaşımın annesiyle konuştum benden extra 3 tahlil daha istediklerini söyleyince o da boynumdan şırıngayla sıvı alacaklarını söyledi :confused: Bi yaptırmadığım bu kalmıştı yani artık gülüyorum napiyim :) Artık bu gazla dövmemide yaptırırım diye umuyorum hadi hayırlısı olsun hakkımdaa :) :) :)
Gönderen: sindela - BaKımLı
#497211 kızlar bende hipotiroid hastasıyım maalesef 1 ay önce öğrendim ve roaccutane kullandığım için tadaviye başlayamadık ama bugün roaccutanı bıraktım artık mecburum çünkü bu hastalık hayatımı o kadar çok olumsuz etkiliyo ki anlatamam... tek tesellim erken teşhis konulması... dr bi an önce başlayalım tedaviye ilerlemeden hastalığın dedi.saçlarım dökülüyo, ellerim ayaklarım göz çevrem ve karnım şişiyo,soğuğada sıcağada gelemiyorum(bunu anlamadım ama yani ya soğuğa olu yada sıcağa bende ikiside var)kilo alımı,halsizlik,sürekli uyuma isteği,depresyon,uyuşmalar say say bitmez yani...beni en çok üzen hafıza kaybı öss arifesi bari bu olmasaydı...derslerden hiçbişey anlamıyorum ki eskiden leb demeden leblebiyi anlayan ben şimdi ne haldeyim.tabi bunada şükür Allah korusun ne kadar kötü hastalıklar var.Allah acil şifalar versin hepimize yarın dr a gidicem ve tedaviye başlamak istediğimi sölicem kızlar.öpüyorum hepinizi iyiki varsınız :huggs: :kissmuch:
Kullanıcı avatarı
Gönderen: rockRs - BaKımLı
#497315 Canım bende çapadan bi prof.a gittim hani bu hormon hapları önemli bir konu diye... Kadın bir sürü şeye baktı kan tahlilinde ultrason istedi. Çapa bize uzak kaldığı için onları özel hastanede yaptırdım.Neyse işte sonuç olarak özel hastanedeki doktorun verdiği ilaca devam etmemi söyledi bu profta. 3 ay sonra yeniden tahlil yaptırıcam. Bakalım artık... Bir de bende de çok fazla şişkinlik oluyor ve unutkanlık bende de var. Artık bir not defterim var yatağımın baş ucunda duruyor her yapılıcak şeyi yatmadan ona yazmaya başladım. Bir de uyuşmalar vardı parmaklarımda hissizlik ama sinirsel demişlerdi. Ben depresyon tedaviside görüyorum sinir troidde yapıyor bir de işte katmerli oluyor :confused:

Bu arada anladım ki Allah kimseyi hastanelere düşürmesin..Yani ben özel kısmına gittiğim halde o kadar kalabalıktı ki. Bir muane 200tl kaldı ki bunun tahlili vs. bir ton şeyi var. Ben tahlillerimi evimin yakınında yaptırdım özel hastanede ve 220 tl.de onlara verdim. Ve yani insanları görüyorsunuz üstlerine giyicek montları belki yok ama oraya bir ton para döküyorlar sırf şifa bulsunlar diye. İçim acıdı resmen. Allah bir gün bana para verir umarım hepsini ücretsiz tedavi ettirebilirim... Allah dermansız dertler vermesin ya... Halimize çok şükür yinede... İçinizi ferah tutun...
Kullanıcı avatarı
Gönderen: xcans - Güzelliğine Düşkün
#497920 Geçmiş olsun herkese...Sağlığa devletin ayırdığı bütçe daha da azaltılıyor,yeni fakülteler açılıyor ama hastane açıldığı yok,devlet ve üniversite hastanelerinde de tüm yükü doktorlara yükleyen bir sistem var,dediğin gibi en iyisi hasta olmamak,Allah kimseyi düşürmesin hastanelere...
Kullanıcı avatarı
Gönderen: ahra - Güzelliğine Düşkün
#570879 Hastalığın Belirtileri

Birdenbire Başlayan Şişmanlama

Cilt Kuruması, Ciltte Pullanma

Saçlarda Matlaşma

Saçlarda Dökülme

Panik atak

Kabızlık

Yorgunluk, Halsizlik

Sinirlilik, Ani Öfke Patlamaları

Depresyon

Cinsel İsteksizlik

Cinsel Performansta Düşme

Adet Düzensizliği

Tırnaklarda Soyulma, Kat Kat Ayrılma

Boğazda Takılma Hissi

Kolestrol Yükselmesi

banada bugün biri söyledi bu hastalıktan haberim bile yoktu...Saçlarım çok fazla dökülüyor vede ciltte pullanma var arkadaşlar bu hastalık hakkında biraz daha bilgi verebili rmisiniz?
Kullanıcı avatarı
Gönderen: rockRs - BaKımLı
#572904 Canım eğer sadece yüzünde pullanma oluyorsa sorun yok. saç dökülmeside mevsimsel olabilir. bu ara herkesten bunu duyuyorum çünkü. başka belirtiler varsa şu an bi yorum yapmiimde en iyisi bi kan tahlili
Kullanıcı avatarı
Gönderen: ilerya - BaKımLı
#917955 Nihancığım bu başlığa bir bak istersen ;)
Kızlar İzmir'de iyi bir endokrin uzmanı buldum sonunda, isteyen olursa adını ve telini verebilirim. Sağolsun psikolojik olarak da rahatlatıyor insanı.