Contractubex

Cilt Bakımı ürünleri hakkındaki yorumlarınız ve tavsiyeleriniz.

Moderatörler: zoix, Pixie79, luthien

Re:

Mesajgönderen missceren » Çrş May 16, 2007 11:54 pm

sevinc06 yazdı:
missceren yazdı:ben de dün gece sürdüm sivilcelerimi ufaltmış çok sevdim ben bunu :D annemin kolundaki kocaman yanık izi şimdi ufacık kaldı mucize gibi bi ilaç bu..


Canım nasıl kullanıyorsun peki?
gece azcık sürdüm sivilceli kısma.sabah soyulmuştu birazcık cildim bi de sivilcelerim ufalmıştı..dynera cnm haklısın aslında ama ben gece kullanıyorum sadece gündüz yüzümü yıkayıp tonik sürüp çıkıyorum yine de güneş ışığı zarar verir mi ki :(
Kullanıcı avatarı
missceren
KoKoŞ
KoKoŞ
 
Mesajlar: 5885
Kayıt: Pzr Nis 30, 2006 2:00 am

Re:

Mesajgönderen missceren » Prş May 17, 2007 10:51 am

dynera yazdı:
missceren yazdı:
sevinc06 yazdı:
missceren yazdı:ben de dün gece sürdüm sivilcelerimi ufaltmış çok sevdim ben bunu :D annemin kolundaki kocaman yanık izi şimdi ufacık kaldı mucize gibi bi ilaç bu..


Canım nasıl kullanıyorsun peki?
gece azcık sürdüm sivilceli kısma.sabah soyulmuştu birazcık cildim bi de sivilcelerim ufalmıştı..dynera cnm haklısın aslında ama ben gece kullanıyorum sadece gündüz yüzümü yıkayıp tonik sürüp çıkıyorum yine de güneş ışığı zarar verir mi ki :(

Bence sürme missceren,kısa vadede geçirse de uzun vadede bu mevsimlerde,akşam bile kullansan,cildi soyduğu için zarar verir.Cilt soyulur ve güneşin dik ışınlarına karşı savunmasız kalır(güneş koruyucu da çare etmez böyle bir durumda) Ne kadar dr.a gittiysem böyle söylediler.
korktum şimdi ya :(
Kullanıcı avatarı
missceren
KoKoŞ
KoKoŞ
 
Mesajlar: 5885
Kayıt: Pzr Nis 30, 2006 2:00 am

Re: Önemli hatırlatma.

Mesajgönderen Pixie79 » Prş May 17, 2007 10:52 am

dynera yazdı:Arkadaşlar,yine siz bilirsiniz tabi ama bu tür soyucu ürünleri, güneşin bu kadar direkt geldiği bir mevsimde kullanmak bence hiç doğru değil,kaş yapayım derken göz çıkarabilirsiniz,allerjiyle ve döküntüyle karşılaşanların yaşadığı da bundan kaynaklanıyor olabilir. Bence mayıs ayından itibaren bu tür soyucu kremleri kullanmayın( ki dr.lar da sivilce tedavisine hep sonbaharın sonunda başlarlar). Benden hatırlatması.

Dynera bu konuda sana kesinlikle katılıyorum. Bu krem işe yarasa bile bu mevsimde kullanmak bence de çok riskli.. Sivilce izlerinden kurtulayım derken güneş lekeleri, hassasiyet vs. oluşabilir.. :o
Kullanıcı avatarı
Pixie79
Moderatör
Moderatör
 
Mesajlar: 3865
Kayıt: Çrş Mar 15, 2006 2:00 am
Konum: istanbul

Mesajgönderen angedemusiqu » Cum May 18, 2007 5:53 pm

pixie ve dynera ben de katılıyorum size canım +1000

ayrıca arkadaşlar gene siz bilirsiniz ama contractubex gerçekten kuvvetli bir ilaç öyle her sivilce izi için uygun olmaz.lütfen doktora danışmadan uygulamayın.çünkü doktorlar bunu cerrahi işlemler sonrasında (ameliyat,vs.) kalan izleri gidermek için verirler.
Kullanıcı avatarı
angedemusiqu
SüsLü
SüsLü
 
Mesajlar: 1641
Kayıt: Sal Nis 11, 2006 2:00 am

Mesajgönderen SAPHİRA » Cmt May 19, 2007 11:51 am

katılıyorum ange daha önce de yazmıştım görmeyenler olabilir annem göğsünü aldırdıktan sonra oluşan neşter izi için (derisi büzüştü bi tuhaf oldu scar izi yani kesik deniyor) doktor verdi contractubex i ne kadar büyük bir ameliyat olduğunu siz düşünün tamam göğüs derisi de hassastır mutlaka ama yüz ve sivilce için en azından doktor görüşü alın
Kullanıcı avatarı
SAPHİRA
Güzelliğine Düşkün
Güzelliğine Düşkün
 
Mesajlar: 472
Kayıt: Pzt Oca 08, 2007 2:00 am
Konum: ankara

Mesajgönderen mebk » Sal May 22, 2007 10:40 am

bu ılactan 2 kutu bıtırdım ( bana doktor önermişti ) ve dün ilacı tekrar almak için eczaneye gittim ürünün yapımı durdurulmus kutunun 2 ay gittigini soledım banada son kullanma tarıhı 10. ay olanı verdıler artık bulamıycakmısız....
Kullanıcı avatarı
mebk
Güzelliğine Düşkün
Güzelliğine Düşkün
 
Mesajlar: 78
Kayıt: Cmt Nis 14, 2007 2:00 am
Konum: ankara

Mesajgönderen missceren » Prş May 24, 2007 9:13 am

kızlar benim şu sivilcelerden neler çektiğimi herkes bilir :lol: o kadar çok şey kullandım ki ama size şunu diyim bu mucize bi krem.lekelere etkisini daha çok belirgin olarak göremedim ama en büyük sivilceyi bile hani şu başı olmayanları bile bir gecede kurutuyor..anneme söyledim bikaç tane alıcak bulduğu yerden :P bu arada lekelere de iyi geldi ama dediğim gibi yeni başladım ben çok belirgin değil :P
Kullanıcı avatarı
missceren
KoKoŞ
KoKoŞ
 
Mesajlar: 5885
Kayıt: Pzr Nis 30, 2006 2:00 am

Mesajgönderen ladia » Cmt May 26, 2007 7:45 pm

arkadaşlar bi kaç gün önce saçımı düzleştirirken nasıl becerdiysem şakağımı yaktım şimdi orası kabuk oldu biraz aklım daha yeni başıma gelio iz kalmasından korktum bu ürünü şimdi kullansam bi faydası olmaz heralde dimi
ladia
KoKoŞ
KoKoŞ
 
Mesajlar: 6903
Kayıt: Cmt Ara 09, 2006 2:00 am
Konum: Ankara

Re:

Mesajgönderen kanjii » Pzr May 27, 2007 12:08 am

ladia yazdı:arkadaşlar bi kaç gün önce saçımı düzleştirirken nasıl becerdiysem şakağımı yaktım şimdi orası kabuk oldu biraz aklım daha yeni başıma gelio iz kalmasından korktum bu ürünü şimdi kullansam bi faydası olmaz heralde dimi


canım aynı sakarlığı ben de yaptım :o hem de alnımda iki yere birden :oops: :oops: anneme doktorum ameliyat izleri için verdiği contractubex' i bu yanık yere kabuk tutunca sürdüm ve 2 gün içinde ikisi de yok oldu. fakat deneme amaçlı bacağımdaki ufak eskiden kalma bir yara izi için kullandım orda işe yaramadı. acaba bu tür izlere iyi gelmez mi ya da bir süre kulanmak mı gerekiyor.. ama yinde burdaki bir çok arkadaş gibi bu ilacın güçlü olduğunu ve doktora danışılmadan kullanulmaması taraftarım.. çelişkili oldu biraz ben deneyip de böyle konuşuyorum ama yüzümüz çok hassas olduğu için bence doktor onayı şart :o
Kullanıcı avatarı
kanjii
BaKımLı
BaKımLı
 
Mesajlar: 1074
Kayıt: Pzt Nis 09, 2007 2:00 am

Re:

Mesajgönderen ladia » Pzr May 27, 2007 9:22 am

kanjii yazdı:
ladia yazdı:arkadaşlar bi kaç gün önce saçımı düzleştirirken nasıl becerdiysem şakağımı yaktım şimdi orası kabuk oldu biraz aklım daha yeni başıma gelio iz kalmasından korktum bu ürünü şimdi kullansam bi faydası olmaz heralde dimi


canım aynı sakarlığı ben de yaptım :o hem de alnımda iki yere birden :oops: :oops: anneme doktorum ameliyat izleri için verdiği contractubex' i bu yanık yere kabuk tutunca sürdüm ve 2 gün içinde ikisi de yok oldu. fakat deneme amaçlı bacağımdaki ufak eskiden kalma bir yara izi için kullandım orda işe yaramadı. acaba bu tür izlere iyi gelmez mi ya da bir süre kulanmak mı gerekiyor.. ama yinde burdaki bir çok arkadaş gibi bu ilacın güçlü olduğunu ve doktora danışılmadan kullanulmaması taraftarım.. çelişkili oldu biraz ben deneyip de böyle konuşuyorum ama yüzümüz çok hassas olduğu için bence doktor onayı şart :o

hımm anladım canım zaten evde yok bu ilaçtan almam gerekiyodu eczaneden neyse kendi kendine geçicek artık inşallah unutup da peelingle geçmem üzerinden
ladia
KoKoŞ
KoKoŞ
 
Mesajlar: 6903
Kayıt: Cmt Ara 09, 2006 2:00 am
Konum: Ankara

Mesajgönderen kanjii » Pzr May 27, 2007 8:51 pm

canım benim ayy dikkat et peeling olayına lütfen :idea: bu alnındaki eminim derin bişi değildir. bence elma kabuğu sür aklına geldikçe, gerçekten bu da işe yarıyo :wink:
Kullanıcı avatarı
kanjii
BaKımLı
BaKımLı
 
Mesajlar: 1074
Kayıt: Pzt Nis 09, 2007 2:00 am

Mesajgönderen hacero » Sal Haz 12, 2007 2:07 pm

:)
En son hacero tarafından Prş Ara 27, 2012 12:04 pm tarihinde düzenlendi, toplamda 1 kere düzenlendi.
Kullanıcı avatarı
hacero
BaKımLı
BaKımLı
 
Mesajlar: 907
Kayıt: Çrş May 23, 2007 2:00 am

Mesajgönderen ddllhd » Sal Haz 12, 2007 2:22 pm

yaa kızlar sizce bu contractubexx mi yoksa tretin mi yüzdekii çukurcuklar için daha etkilii ??? ltfen kullanan yada bilgisi olan varsa yazsıınn
ddllhd
Güzelliğine Düşkün
Güzelliğine Düşkün
 
Mesajlar: 66
Kayıt: Sal Eyl 27, 2005 2:00 am

Mesajgönderen missceren » Sal Haz 12, 2007 7:59 pm

kızlar sivilce lekelerimde gözle görülür bir değişiklik yok diyodum ama bugün bişey farkettim.birkaç ay önce yüzümün her yerine yani yanaklarımın tümüne diyim kapatıcı sürüyodum.ama bugünlerde bikaç noktacık halinde sürüyorum yayıyorum o yetiyor kapatmaya :D
Kullanıcı avatarı
missceren
KoKoŞ
KoKoŞ
 
Mesajlar: 5885
Kayıt: Pzr Nis 30, 2006 2:00 am

Re:

Mesajgönderen hacero » Çrş Haz 13, 2007 1:28 pm

:)
En son hacero tarafından Prş Ara 27, 2012 12:03 pm tarihinde düzenlendi, toplamda 1 kere düzenlendi.
Kullanıcı avatarı
hacero
BaKımLı
BaKımLı
 
Mesajlar: 907
Kayıt: Çrş May 23, 2007 2:00 am

Re:

Mesajgönderen mebk » Prş Haz 14, 2007 8:34 am

ddllhd yazdı:yaa kızlar sizce bu contractubexx mi yoksa tretin mi yüzdekii çukurcuklar için daha etkilii ??? ltfen kullanan yada bilgisi olan varsa yazsıınn

arkadaslar ben doktor tavsıyesıyle tam 4 aydır kullanıyorum ve okadar az kaldıkı iz anlatamm..ben önce yanlıs sıvılce ılac kullanımından yuzum kıpkırmızı ve lekeler vardı sımdı ise kucucukler gorulmez haldeler bu ılacı kullandıgım ılk zamnlar cok bellı degıldı ama sabrettım ve gectı bence 4-5 ay sabrederek kullanın zaten her sabah yumusacık kalkıyorum
(benım bu ılacı kullanma sebebımde sıvılceler ıcındi)
Kullanıcı avatarı
mebk
Güzelliğine Düşkün
Güzelliğine Düşkün
 
Mesajlar: 78
Kayıt: Cmt Nis 14, 2007 2:00 am
Konum: ankara

Re:

Mesajgönderen hacero » Prş Haz 14, 2007 8:54 am

:)
En son hacero tarafından Prş Ara 27, 2012 12:03 pm tarihinde düzenlendi, toplamda 1 kere düzenlendi.
Kullanıcı avatarı
hacero
BaKımLı
BaKımLı
 
Mesajlar: 907
Kayıt: Çrş May 23, 2007 2:00 am

Mesajgönderen gokces » Prş Haz 14, 2007 9:36 am

ben yara izi ıcın almanyadan kkrem istedıgımde bıle bana bunu vermıslerdı gercekten ıse yarıyo
Kullanıcı avatarı
gokces
Güzelliğine Düşkün
Güzelliğine Düşkün
 
Mesajlar: 50
Kayıt: Sal Eki 11, 2005 2:00 am

Mesajgönderen poisongirl » Prş Haz 14, 2007 9:37 am

bnmde kızarıklarım bide ufak çukurcuklarım war bu akşam alıp bi denicem bakalım ii gelir inş. bıktım artık kapatıcıdan ya.bide yüzüm iyileşince kendime acaip güvenim gelio 2 yıl önceki beni düşünmüom bile ,,,,,,,,,,inş. geçer bnmde
Kullanıcı avatarı
poisongirl
Güzelliğine Düşkün
Güzelliğine Düşkün
 
Mesajlar: 59
Kayıt: Cum Haz 01, 2007 2:00 am
Konum: İstanbul

Mesajgönderen hacero » Prş Haz 14, 2007 10:10 am

:)
En son hacero tarafından Prş Ara 27, 2012 12:02 pm tarihinde düzenlendi, toplamda 1 kere düzenlendi.
Kullanıcı avatarı
hacero
BaKımLı
BaKımLı
 
Mesajlar: 907
Kayıt: Çrş May 23, 2007 2:00 am

ÖncekiSonraki

Dön Cilt Bakımı Ürünleri

Kimler çevrimiçi

Bu forumu gezen kullanıcılar: Hiç bir kayıtlı kullanıcı yok ve 12 misafir