Roaccutane Kullananlar ve Sonrası

Cilt Bakımı ürünleri hakkındaki yorumlarınız ve tavsiyeleriniz.

Moderatörler: zoix, Pixie79, luthien

Çok Kuru Ciltlerin Bakımı

Mesajgönderen luthien » Pzt Mar 27, 2006 12:09 pm

öncelikle merhaba :)
ben 1 haftadır sivilcelerim için roaccutane isimli bir ilaç kullanıyorum.. ilaç cok cabuk etki etti ve cildim inanılmaz kuru, pul pul dökülüyor ve cok gergin elimde kremle geziyorum devamlı sürmek zorundayım yoksa rahat edemiyorum :cry: kullandığım kremde avon'un rich moisture adlı yağsız bir kremi..
ama baska bir krem alıp kullanamak istiyorum ve önerilerinizi bekliyorum bu ilacı daha önce kullananlarda deneyimlerini benle paylaşırsa cok sevineceğim :D
simdiden teşekkürler...
Kullanıcı avatarı
luthien
Moderatör
Moderatör
 
Mesajlar: 2928
Kayıt: Pzt Mar 13, 2006 2:00 am
Konum: istanbul

Mesajgönderen nupelda » Pzt Mar 27, 2006 6:40 pm

canım bu ilacın birsürü yan etkileri var diye duydum. senin cildin çok mu sivilceli.. benimde sivilce problemim var ama doktorum bu ilacı bana olmayacağını söyledi. cilt kuruluğun için de ben akşam yatmadan cildimi temizledikten sonra bebe yağı sürüyorum 1- 2 damla çok iyi geliyor..
Kullanıcı avatarı
nupelda
Güzelliğine Düşkün
Güzelliğine Düşkün
 
Mesajlar: 208
Kayıt: Cmt Şub 04, 2006 2:00 am
Konum: ankara

Mesajgönderen luthien » Pzt Mar 27, 2006 7:27 pm

evet canım cok yan etkisi var maalesef ama kullanılan ilaçları denedim ama fayda etmedi son care olarak bunu kullanıorum. normalde yağlı bi cildim vardır ama ilaçla cok değişti gülemiyorum bile güldüğüm zaman cildim pul pul oluyo elimde kremle geziorum ve yeni bir krem arıyorum memnun değilim cünkü..
bebe yağı cok partlatmıyomu cildini :?:
Kullanıcı avatarı
luthien
Moderatör
Moderatör
 
Mesajlar: 2928
Kayıt: Pzt Mar 13, 2006 2:00 am
Konum: istanbul

Mesajgönderen nupelda » Sal Mar 28, 2006 1:15 am

hayır parlatmıyo zaten aşırı deil yatarken 2-3 damla sürsen yeterli..ben bide gündüz lancomenin nemlendiricisini kullanıyorum. peki bu ilacın kaç ml. olanını kullanıyorsun?
Kullanıcı avatarı
nupelda
Güzelliğine Düşkün
Güzelliğine Düşkün
 
Mesajlar: 208
Kayıt: Cmt Şub 04, 2006 2:00 am
Konum: ankara

Mesajgönderen dizzy » Sal Mar 28, 2006 3:59 pm

Cildin şu an çok hassas ve döküldüğü içinde cildin inceliyor. Bence hassas cildine uygun ve güneş koruma faktörlü bir krem kullan. Yoksa güneş lekeler yapabilir. Arkadaşlar coppertona diyordu. Ben kullanmadım. Onu araştır bence.
En kısa sürede istediğin gibi bir cilde kavuşursun inşallah :)
dizzy
Güzelliğine Düşkün
Güzelliğine Düşkün
 
Mesajlar: 255
Kayıt: Çrş Ara 28, 2005 2:00 am

Mesajgönderen luthien » Sal Mar 28, 2006 5:04 pm

cok sağolun arkadaşlar :) inşallah dümdüz bir cildim olur suan hiç öle olucakmış gibi gözükmüyo:(
ben 20ml'tan günde 3 tane alıyorum aslında bana cok gibi geliyo 60ml günde ama doktor daha iyi bilir heralde..
evet bide spf'li olmalı güneş cıkmaya basladı ve leke yapıyomuş yoksa..
coppertona'yi bi araştırcam canım.
Kullanıcı avatarı
luthien
Moderatör
Moderatör
 
Mesajlar: 2928
Kayıt: Pzt Mar 13, 2006 2:00 am
Konum: istanbul

Roaccutane Kullananlar ve Sonrası

Mesajgönderen yildizcimm » Prş Nis 19, 2007 6:25 pm

arkadaslar oncelıkle mrb.sıteye 2 gundur uyeyım ve acayıp begendım tam benlık :wink: bende tam bır makyaj delısıyım,ama bu aralar basım sıvılcelerımle dertte :( 2 sene once 7 ay kadar roaccutane kullandım.kullananlar bılır cok etkılı bır ılactır.5 6 ay onceye kdr cıldım harıkaydı ama bu aralar sıvılcelenme yenıden baslıyor gıbı :( hem yuzumde hem vucudumda.bakım olarak la roche posayın effaclar serısını kullanıyorum onlardan memnunum sorun yok.1 ay once vıchy nın peelıngını aldım.peelıngle bı alakası warmı bılmıyorum ama peelıngı kullanmaya basladıgımdan berı sıvılcelerım arttı.peelıng once arttırır sonra temızler cıldı dedıler kullanmaya devam ettım ama 1 ay oldu sıvılcelerımde azalma yok hala. :( konu hakkında fıkrı olan,roaccutane kullanıp daha sonra tekrar sıvılce sorunu yasayan,yada sıvılcelı cıltler ıcın peelıng uygulanıp uygulanmayacagı hakkında fıkrı olan warsa ltfn yazsın.hepınıze sımdıden tesekkurler.konuyu makyaj bolumundede actım yanlıslıkla osur :D dılerım
Kullanıcı avatarı
yildizcimm
BaKımLı
BaKımLı
 
Mesajlar: 999
Kayıt: Çrş Nis 18, 2007 2:00 am
Konum: ankara

Mesajgönderen gokce79 » Prş Nis 19, 2007 6:32 pm

canım ben de roaccutane kullandım 6-7 sene önce ve hala eskisi gibi olmasa da sivilce sorunu yaşıyorum.. %100 çözmedi yani ama eskisi gibi yağlı değil cildim ve çok büyük değil artık sivilceler.. tabi bilmiiyorum hiç içmeseydim de bekleseydim yine azalır mıydı :?
Kullanıcı avatarı
gokce79
Güzelliğine Düşkün
Güzelliğine Düşkün
 
Mesajlar: 149
Kayıt: Çrş Oca 31, 2007 2:00 am
Konum: istanbul

Mesajgönderen yildizcimm » Prş Nis 19, 2007 6:35 pm

aynen cnm bendede sımdı sıvılceler eskısı kdr buyuk cıkmıo ama daha sonra artmasından korkuyorum.ılacıda tekrar kullanmayı dusunuyorum ama hanı ılk kullanmaya basladıktan sonra bayagı bı artıyo ya sıvılceler 1 2 ay kdr ondan korkuyorum,sonucta okul fln war :cry: o yuzden roaccutane dısında bı cozum ıstıoyorm ama o kdr cok sıvılce ılacı warkı pıyasada ne yapacagıı sasırdım :(
Kullanıcı avatarı
yildizcimm
BaKımLı
BaKımLı
 
Mesajlar: 999
Kayıt: Çrş Nis 18, 2007 2:00 am
Konum: ankara

Mesajgönderen gokce79 » Prş Nis 19, 2007 6:47 pm

eğer roaccutane kullanmadan önceki haline dönüyorsa bence dermatologuna görünsen iyi olur..
effaclar bana iyi geldi gibi.. foaming gel, active matte kullanıyorum.. bir de gündüzleri bioderma nemlendirici. effaclar k da almayı düşünüyorum..bana şimdilik bunlar yetecek gibi..
Kullanıcı avatarı
gokce79
Güzelliğine Düşkün
Güzelliğine Düşkün
 
Mesajlar: 149
Kayıt: Çrş Oca 31, 2007 2:00 am
Konum: istanbul

Mesajgönderen yildizcimm » Prş Nis 19, 2007 7:13 pm

ben peelıngle ılıskılendırdıgım ıcın olayı o yuzden sımdılık dermatolaga gıtmedım.1,5 haftada bır kullanmaya basladım peelıngı, azalttım yani,ztn onu sıyah noktalar ıcın almıstım.uzun aradan sonra roaccutane kullananlar varmı kı nasıl etkı yaptı onu merak edıyorum acıkcası :?
Kullanıcı avatarı
yildizcimm
BaKımLı
BaKımLı
 
Mesajlar: 999
Kayıt: Çrş Nis 18, 2007 2:00 am
Konum: ankara

Mesajgönderen morkedi » Cmt Nis 21, 2007 11:20 am

Roaccutane kullanan kızlar!!!!!!!!!!! Tedavi sonrasında neler oldu,cilt tipiniz falan nasıl değişti paylaşırsak ii olur dimi :wink:
Ben 4. aydayım,tedavimin son ayı olacak bu,sonrası nasıl olacak ama hemen eski haline mi dönecek acaba,yaa iiydi böle :cry:
Kullanıcı avatarı
morkedi
BaKımLı
BaKımLı
 
Mesajlar: 530
Kayıt: Sal Eki 04, 2005 2:00 am
Konum: istanbul

Re:

Mesajgönderen luthien » Cmt Nis 21, 2007 11:23 am

Canım tedavin bittikten sonra 1-1bucuk ay daha kuru bir cildin olucak ama sonrasında eski yağlı haline dönüyooo :cry:
Kullanıcı avatarı
luthien
Moderatör
Moderatör
 
Mesajlar: 2928
Kayıt: Pzt Mar 13, 2006 2:00 am
Konum: istanbul

Mesajgönderen yildizcimm » Cmt Nis 21, 2007 11:27 am

ewt cnm ılac anca 1 ay sonra kendını dısarı atıyo yanı bır ay daha kuru olcak cıldın ama sonra yavas yavas yaglnaıcak.sana tavsıyem ılactan1 ay sonra la roche posayın effaclar serısını al o ıyı gelıyo ben 2 yıldır kullanıyorum.ztn doktorunda dermo kozmetık urunler onerecektır.
Kullanıcı avatarı
yildizcimm
BaKımLı
BaKımLı
 
Mesajlar: 999
Kayıt: Çrş Nis 18, 2007 2:00 am
Konum: ankara

Mesajgönderen babylin » Cmt Nis 21, 2007 3:30 pm

bence roaccutane yi burdan yazmak daha iyi olacak sanki.sivilce-leke çok doldu çünkü.ya ben zaten yağlı cildi daha çok sewerim kuru cilt istemem.peki sivilcelerde çıkıyor mu roaccatune bittikten sonra?çıkıyorsa hemen neden bu kadar yan etkiye katlanıyoruz ki :?: :?: üzüldüm şimdi kızlar ya :cry:
Kullanıcı avatarı
babylin
BaKımLı
BaKımLı
 
Mesajlar: 509
Kayıt: Cmt Mar 03, 2007 2:00 am

Mesajgönderen yildizcimm » Cmt Nis 21, 2007 4:06 pm

tatlım bende 2 sene once 7 ay kdr kullandım roaccutaneyı 1,5 sene cok rahat makyajsız bebek gıbı gezdım,ama sımdı ufak ufak yenıden sıvılce sorunum basladı gıbı :( bız bu sıvılcelerden omur boyu kurtulamıcz galıba :? kesın sonuc dedıler kullandk yıne boyle oldum.ama bende oyle cok fazla yan etkısı olmadı,sadece cıltte dudakta ve gozlerde kuruluk ki doktorum bu yan etkıelr ıcınde refresh goz damlası ve bepanten cıldım ıcınde vıshy nın nemlendırıcısını vermıstı 7ayı rahat atlattım.ama yıne sıvılcelerım bas gosterınce cok morlaım bozuldu :( kı bence prospektusunde yazan ıntıhar wakalarının nedenıde .roaccutane kullanımında ılk 1-2 ay sıvılceler ınanaılmaz artıyo,bu artıs sanırm kısıllerı umutsuzluga ve ıntıhara suruklemıstır.ama bu ılac ztn ılk etapta cılt altındakı yagı boyle temızleyıp kesın sonuca warıyo.
Kullanıcı avatarı
yildizcimm
BaKımLı
BaKımLı
 
Mesajlar: 999
Kayıt: Çrş Nis 18, 2007 2:00 am
Konum: ankara

Mesajgönderen babylin » Cmt Nis 21, 2007 7:54 pm

eskisi gibi mi çıkıyo peki??1-2 ay mı çokmuş ya :( .valla benim 20 mg doktor 4 ay kullanılacaz dedi(tabi şimdilik,kontrollere devam :D )bende ilk 3-4 gün 5-6 tane sivilce çıktı.geçti şimdi.hatta bu sabah komşumuz yüzünü düzeltti valla hap dedi. şu an çook mutluyum yüzümden ötürü :D .ama ne olcak belli değil bu kötü işte. :(
Kullanıcı avatarı
babylin
BaKımLı
BaKımLı
 
Mesajlar: 509
Kayıt: Cmt Mar 03, 2007 2:00 am

Mesajgönderen yildizcimm » Cmt Nis 21, 2007 8:06 pm

yok cnm eskısı gıbı kotu olmadı bende(sımdılk yanı:() ama ben 7 ay kullanmıstım sen 4 ay kullanacagına gore benımkı kdr agır degılsmıs demekkı belkı 1 ay sonra duzelmeye baslar senınkı.ama tedavı bıttıkten sonra cok rahat edıceksın,makyajsız kompleksız dolasacaksın.. sabret tatlım ve ılac kullanırken sakın sııvlcelerınle oynama ız kalır cukurlar olusur.optm
Kullanıcı avatarı
yildizcimm
BaKımLı
BaKımLı
 
Mesajlar: 999
Kayıt: Çrş Nis 18, 2007 2:00 am
Konum: ankara

Mesajgönderen laliso » Cmt Nis 21, 2007 9:35 pm

Yıldızcım oncelikle hosgeldin.. ben 2 sene once 6 ay süre ile kullandım ve tedavi sonrası cildim cok güzel oldu sivilcelerden eser kalmadı ve birdaha da cıkmadı 3-5 ayda bir cıkan ufakları saymıyorum tabi..ilk 2 ay kusturuyo sonra duzelmeye baslıyo. Kuruluk yapıyo fakat benim doktorum bepanthene vermişti cok iyi geldi..yani gayet memnun kaldım ama biliyosun sanırım mutlaka doktor kontrolunde kullanılması gereken bir ilac..herhangi bir yan etkisini gormedim birde kullanım sırasında A vitamini iceren gıdalar kesinlikle yememen gerekiyor zaten doktorun soyler.. şimdiden geçmiş olsun diyorum.
Kullanıcı avatarı
laliso
Güzelliğine Düşkün
Güzelliğine Düşkün
 
Mesajlar: 68
Kayıt: Çrş Kas 16, 2005 2:00 am
Konum: İstanbul

Mesajgönderen yildizcimm » Cmt Nis 21, 2007 10:23 pm

evet kullandım bende 2 sene once ama sımdı tekrar cıktı sende ne guzel cıkmamıs,umarımda cıkmaz.bakalm bende yenı bı urun aldm ınsallah bu sefer ılacsız atlatıcam. :(
Kullanıcı avatarı
yildizcimm
BaKımLı
BaKımLı
 
Mesajlar: 999
Kayıt: Çrş Nis 18, 2007 2:00 am
Konum: ankara

Mesajgönderen laliso » Cmt Nis 21, 2007 11:00 pm

Insallah yeni ilacın iyi gelirde roaccutane kullanmana gerek kalmaz agır bi ilac sonucta.
Kullanıcı avatarı
laliso
Güzelliğine Düşkün
Güzelliğine Düşkün
 
Mesajlar: 68
Kayıt: Çrş Kas 16, 2005 2:00 am
Konum: İstanbul

Mesajgönderen yildizcimm » Cmt Nis 21, 2007 11:06 pm

umarım tatlım saol.yenı ılac dedıgımde the body shoptan tea tree oil :D ,oda bu sıte sayesınde ama sımdıde okuyorum clınıque antıblmeısh serısınıde cok ovmusler.karar veremedım yanı :? neyse sımdılık cay agacı yagından memnunum 2 gunde kızarıklıgı ve sıvılcelerı azalttı :lol:
Kullanıcı avatarı
yildizcimm
BaKımLı
BaKımLı
 
Mesajlar: 999
Kayıt: Çrş Nis 18, 2007 2:00 am
Konum: ankara

Mesajgönderen babylin » Pzr Nis 22, 2007 10:21 am

doktor bana ilk 2-3 hafta artar dedi.10.günüm.benim en çok korktuğum şey leke kalması.pazartesi doktora gidicem ve ürün sorucam leke kalmaması için.
Kullanıcı avatarı
babylin
BaKımLı
BaKımLı
 
Mesajlar: 509
Kayıt: Cmt Mar 03, 2007 2:00 am

Mesajgönderen ursuq » Prş Nis 26, 2007 4:34 am

ben de 2 sene önce roaccutane kullandım. cildim baya düzeldi. yalnız bu ilaç bi çok ülkede yasaklanmış bi ilaç ve karaciğere çok zarar veriyo.şimdi tekrar sivilcelerim çıkmaya başladı (yüzde 25 görülen bi durum bu) eczaneye gittim eczacım tekrar başlamama izin vermedi ve satmadı da karaciğerini düşün diyerek. son çare olarak kullanılan bi ilaç. tedavi sırasında dudaklarım kat kat soyuldu (bu en kötü ve en can sıkıcı kısmıydı). bunun yanısıra saçlarım nerdeyse hiç yağlanmıyodu, terlemiyodum. tedavi ilerledikçe çok etkili bi nemlendirici tavsiye ederim çünkü cilt inanılmaz kuruyo.
Kullanıcı avatarı
ursuq
Güzelliğine Düşkün
Güzelliğine Düşkün
 
Mesajlar: 13
Kayıt: Pzt Nis 23, 2007 2:00 am

Mesajgönderen babylin » Prş Nis 26, 2007 11:17 am

çoğu kişide 1-2 sene sonra çıkıyomuş galiba ya bende ekşi de okudum yorumları.peki canım sende leke kaldı mı :?: :?: kaç mg aldın??neler yaptın kullanırken paylaş bizimle :D :D
Kullanıcı avatarı
babylin
BaKımLı
BaKımLı
 
Mesajlar: 509
Kayıt: Cmt Mar 03, 2007 2:00 am

Mesajgönderen babylin » Prş Nis 26, 2007 11:21 am

kızlar ya suçluluk duyuyorum bide.doktora kontrole gittim.temizleyici jel olarak ne öneririsiniz diye sordum.öle şeyler tahriş eder kızarıklık artar dedi.makyaj yapmamaya çalışıyorum ama okula gidincede kapatmak zorundayım bir şekilde.e gelincede temizliyorum mecburen.off inşallah kötü sonuçlar doğurmaz bu yaptıklarım :cry: :cry:
Kullanıcı avatarı
babylin
BaKımLı
BaKımLı
 
Mesajlar: 509
Kayıt: Cmt Mar 03, 2007 2:00 am

roa

Mesajgönderen ursuq » Prş Nis 26, 2007 2:04 pm

ilk önce sabah 20 aksam 10 mg olarak basladim yanilmiyosam. ilaci kullandıgım süre içerisinde karaciğer için kan tahlili yaptırıyordum 1-2 ayda bir. dudaklarım aşırı soyulmasından ve cildimin hassaslaşmasından başka yan etkileri görmedim. yine sivilce çıkıyo ama eskisi kadar sık deil 3-4 ayda bir falan (bu arada bahsettiğim sivilceler bezelye büyüklüğünde nerdeyse ve 1 ay geçmeyen türden beze gibi). yüzümde sivilce izleri çok olmasa da var bi kaç tane.onlar için de ilerde estetik ameliyat düşünüyorum.
Kullanıcı avatarı
ursuq
Güzelliğine Düşkün
Güzelliğine Düşkün
 
Mesajlar: 13
Kayıt: Pzt Nis 23, 2007 2:00 am

Mesajgönderen duygulu1981 » Prş Nis 26, 2007 2:25 pm

kızlar bende sivilce için doktora gittim ama o ilaç son çare differin jel de iyi geliyor oda biraz kurutuyor ama iyi..özellikle siyah nokta komedon bırakmıyor..ama intihaplı sivilce için imex bide alkollü bi karışım verdi..onları bi deneyin..ondan sonra hiç olmadı bu ilacı içersiniz..çok deişik yan etkileri varmış..bazılarının dudakları yarılıyor..falan..boşverin yaaa...karaciğer bu..demekki ne kadar çok yükleniyo..yazık yaa canınıza bu ilaçları deneyin bi..bakalım sonuç nası olcak..başlamadıysanız kullanmayın bence.. :roll:
duygulu1981
Güzelliğine Düşkün
Güzelliğine Düşkün
 
Mesajlar: 4
Kayıt: Çrş Nis 18, 2007 2:00 am

Re:

Mesajgönderen ernestine » Prş Nis 26, 2007 2:29 pm

ursuq yazdı:ben de 2 sene önce roaccutane kullandım. cildim baya düzeldi. yalnız bu ilaç bi çok ülkede yasaklanmış bi ilaç ve karaciğere çok zarar veriyo.şimdi tekrar sivilcelerim çıkmaya başladı (yüzde 25 görülen bi durum bu) eczaneye gittim eczacım tekrar başlamama izin vermedi ve satmadı da karaciğerini düşün diyerek. son çare olarak kullanılan bi ilaç. tedavi sırasında dudaklarım kat kat soyuldu (bu en kötü ve en can sıkıcı kısmıydı). bunun yanısıra saçlarım nerdeyse hiç yağlanmıyodu, terlemiyodum. tedavi ilerledikçe çok etkili bi nemlendirici tavsiye ederim çünkü cilt inanılmaz kuruyo.

guzelim eczacıya gidip ilac istemekle olacak biseymi bu?niye doktora degilde eczaneye gidiyorsun?
ayrıca tahliller 4 haftada bir yapilmali.bunu lutfen atlamayın bayanlar.
Kullanıcı avatarı
ernestine
SüsLü
SüsLü
 
Mesajlar: 2392
Kayıt: Sal Tem 04, 2006 2:00 am
Konum: kort

Mesajgönderen twity » Prş Nis 26, 2007 5:52 pm

Benimde bu ilacı kullanmaya başlayalı 3. ayım oldu tamam faydasını görüyorum ama elimin üstü leke oldu ki güneş koruyucusu kullanıyorum... niye acaba ve dudaklarım resmen parçalandı bıktım yani neredeyse yarıda kescem yemek bile yiyemiyom düzgün :crybaby:
http://xxxmeyxxxsultanxxxsevdixxx.blogspot.com/
Kullanıcı avatarı
twity
Güzelliğine Düşkün
Güzelliğine Düşkün
 
Mesajlar: 444
Kayıt: Çrş Oca 24, 2007 2:00 am
Konum: ankara

Mesajgönderen yildizcimm » Prş Nis 26, 2007 5:58 pm

cnm dudakların ıcın bepanthene merhem kullan mavı olanı,bana doktor bu kremı onermıstı.ılacı bırakalı 2 yıl oldu hala dudakalrım ıcın kullanmaya devam edıyorum.sık sık sur :wink:
Kullanıcı avatarı
yildizcimm
BaKımLı
BaKımLı
 
Mesajlar: 999
Kayıt: Çrş Nis 18, 2007 2:00 am
Konum: ankara

Mesajgönderen twity » Prş Nis 26, 2007 6:02 pm

sürüyorum canım ama sürerken çok yakıyor ve kanatıyor ne sürsem kâr etmedi resmen bepanteni boca ediyom 2 dakikada o değil oluyor:(
http://xxxmeyxxxsultanxxxsevdixxx.blogspot.com/
Kullanıcı avatarı
twity
Güzelliğine Düşkün
Güzelliğine Düşkün
 
Mesajlar: 444
Kayıt: Çrş Oca 24, 2007 2:00 am
Konum: ankara

Mesajgönderen halabitmedi » Cum Nis 27, 2007 12:45 pm

bana da doktor roaccoutane verdi ama ben almadım çünkü çok ağır bir ilaç bende öyle iltihaplı sivilce yok pıtır pıtır hepsi geçer diye bekliyorum...:)inşallah............................
Kullanıcı avatarı
halabitmedi
Güzelliğine Düşkün
Güzelliğine Düşkün
 
Mesajlar: 23
Kayıt: Cmt Nis 21, 2007 2:00 am

Mesajgönderen 5020 » Pzt Nis 30, 2007 10:50 pm

benimde aynı sıkıntım vardı bioram diye bir markanın nemlendirici+tonic +temizleme jeli ve gece kremi setini aldım ve cok memnun kaldım. inanılmaz yaptı cildimi 1-2 denemede anlıyorsun zaten. eczanelerde testerı var. bence dene.
5020
Güzelliğine Düşkün
Güzelliğine Düşkün
 
Mesajlar: 7
Kayıt: Pzt Tem 17, 2006 2:00 am

Mesajgönderen babylin » Sal May 01, 2007 2:51 pm

kızlar bence roaccutane kullananlar gelişmeleri burdan paylaşsın.nasılım :?: :D mesela bugün benim 20. günüm dudaklarımın kenarları çook hafifi kurudu o kadar şimdilik.bide eskisi gibi sivilce çıkmamaya başladı.benim iyi gidiyor yani.sizin nasıl gidiyor??
Kullanıcı avatarı
babylin
BaKımLı
BaKımLı
 
Mesajlar: 509
Kayıt: Cmt Mar 03, 2007 2:00 am

Mesajgönderen morkedi » Sal May 01, 2007 9:38 pm

benim son ayım roaccutane tedavimde.Ilaç etkisinde 2 hafta içiersinde gösterdi cildim baya bi kurudu,dudaklarımda öyle.Yüzüm kızarıyordu,geriliyordu,alev alev yanıyordum hatta :lol: Bunun için LRP tolarine SPA aldım.Kızarmaları azalttı,kurumasına ii geldi,tavsiye ederim :wink: Ilk başlarda günde bir kez temisleme jeli ile yıkıyordum artık 2 günde bir jel ile yıkıyorum çünkü hassaslaştı iice,doktorumda mümkün olduğunca kaçınmamı söyledi temizleme jelinden.Sonra vücutta kuruyo baya onun içinde bir nemlendirici şart.Mutlaka güneş koruyucu kullanmak lazım,ben Avene emulsion 50+kullanıyorum.
Benden bu kadar :D
Kullanıcı avatarı
morkedi
BaKımLı
BaKımLı
 
Mesajlar: 530
Kayıt: Sal Eki 04, 2005 2:00 am
Konum: istanbul

Re:

Mesajgönderen ernestine » Sal May 01, 2007 9:48 pm

bitiyormu canım senin tedavin.oh ne guzel hadi gecmis olsun.darisi basima.benimki uzayacak sanirim biraz :roll:
Kullanıcı avatarı
ernestine
SüsLü
SüsLü
 
Mesajlar: 2392
Kayıt: Sal Tem 04, 2006 2:00 am
Konum: kort

Mesajgönderen babylin » Sal May 08, 2007 10:26 am

arkadaşlar benim ilk kutum bitmek üzere.daha çok büyük bir gelişme yok ama :( :( neyse kızlar aslında roaccutane kullanırken temizleme jeli kullanmamızı tavsiye etmiyorlar ama makyaj yapmak zorundayım ya okula böyle gidemem asla :dontknow: siz roaccutane kullanırken makyajınızı ne ile temizliyordunz :?: en az hangisi zarar verir sizce :?: :?:
Kullanıcı avatarı
babylin
BaKımLı
BaKımLı
 
Mesajlar: 509
Kayıt: Cmt Mar 03, 2007 2:00 am

Mesajgönderen gulos » Sal May 08, 2007 11:53 am

biraz geç yazdım ama sivilceli cilde peeling asla yapılmaz kızlar siviceleri koparır ve dağılır.maske yapılır ama :D
Kullanıcı avatarı
gulos
KoKoŞ
KoKoŞ
 
Mesajlar: 4469
Kayıt: Pzr Kas 19, 2006 2:00 am
Konum: ISPARTA

Mesajgönderen ceylinyc » Sal May 08, 2007 12:34 pm

canim roaccutan doz doz, A vitamininin fazlaligi karaciger icin cok zararli oldugu icin once doktor kan tahlili yapiyo,ben düsük bi dozajini kullanmistim.2 kutu vermisti doktor,bi kutu bir ay gidiyo,hergün bi tane aliyosun.Bir kutusunu kullandikran sonra kestim.yuzumu aldirdigimda sivilce cikiyo diye kullanmistim,cildim karma bi cilt buna ragmen kullandigimda cok kurudu,cok cansizlasti.sivilcelerim yok denecek kadar azalmisti ama bu seferde siyah noktalara donusmustu.roaccutan in yan etkisinde depresyon ve sasiracaksin ama intihara sebep bile olma var,cok fazla yan etkisi olan bi ilac,dikkatli ol derim.bide kullanmayi biraktiktan 3- 4 ay sonra eski dostlarim sivilceler geri geldi :cry:
Kullanıcı avatarı
ceylinyc
Güzelliğine Düşkün
Güzelliğine Düşkün
 
Mesajlar: 149
Kayıt: Pzr May 06, 2007 2:00 am

Re:

Mesajgönderen ernestine » Sal May 08, 2007 12:43 pm

gulos yazdı:biraz geç yazdım ama sivilceli cilde peeling asla yapılmaz kızlar siviceleri koparır ve dağılır.maske yapılır ama :D

kesinlikle dogru,katılıyorum hemserime :lol:
Kullanıcı avatarı
ernestine
SüsLü
SüsLü
 
Mesajlar: 2392
Kayıt: Sal Tem 04, 2006 2:00 am
Konum: kort

Re:

Mesajgönderen ernestine » Sal May 08, 2007 12:45 pm

oSlemysr yazdı:canim roaccutan doz doz, A vitamininin fazlaligi karaciger icin cok zararli oldugu icin once doktor kan tahlili yapiyo,ben düsük bi dozajini kullanmistim.2 kutu vermisti doktor,bi kutu bir ay gidiyo,hergün bi tane aliyosun.Bir kutusunu kullandikran sonra kestim.yuzumu aldirdigimda sivilce cikiyo diye kullanmistim,cildim karma bi cilt buna ragmen kullandigimda cok kurudu,cok cansizlasti.sivilcelerim yok denecek kadar azalmisti ama bu seferde siyah noktalara donusmustu.roaccutan in yan etkisinde depresyon ve sasiracaksin ama intihara sebep bile olma var,cok fazla yan etkisi olan bi ilac,dikkatli ol derim.bide kullanmayi biraktiktan 3- 4 ay sonra eski dostlarim sivilceler geri geldi :cry:

özlemcim bence genelleme yapmamak gerekir.soyleki ben sırtım icin kullanıyorum,4 ay bitti,ne depresyona girdim cok sukur ne de baska bisey.tek dudak kuruması ve deri hassasiyeti yapti.kasınamıyorum yani :lol:
ama bazi insanlarda cok yan etki yapiyor,kas agrisi filan.bi arkadasim kolunu kaldiramıyordu agridan.
bu yuzden yan etkiler kisiye bunyeye gore degisiyor bence.
belki 10 kere yazdim bu 11 olsun arkadaslar lutfen ama lutfen sagliginiz icin bu ilaci doktor kontrolu dısında kullanmayın.
tahlillerinizi aksatmayın.
Kullanıcı avatarı
ernestine
SüsLü
SüsLü
 
Mesajlar: 2392
Kayıt: Sal Tem 04, 2006 2:00 am
Konum: kort

Mesajgönderen ceylinyc » Sal May 08, 2007 1:54 pm

Katiliyorum canim bunyeden bunyeye fark var ama su bi gercek yan etkisi var ve A vitamini fazlaligi karacigere zararli,hafife almamak lazim.Doktor kontrolunde yapmak sart.
Kullanıcı avatarı
ceylinyc
Güzelliğine Düşkün
Güzelliğine Düşkün
 
Mesajlar: 149
Kayıt: Pzr May 06, 2007 2:00 am

Re:

Mesajgönderen ernestine » Sal May 08, 2007 2:06 pm

kesinlikle :beer:
Kullanıcı avatarı
ernestine
SüsLü
SüsLü
 
Mesajlar: 2392
Kayıt: Sal Tem 04, 2006 2:00 am
Konum: kort

Mesajgönderen babylin » Çrş May 09, 2007 7:12 am

kızlaar cewap yok mu :?: :?: siz neler kullanmıştınız?an hassas oloarak..
Kullanıcı avatarı
babylin
BaKımLı
BaKımLı
 
Mesajlar: 509
Kayıt: Cmt Mar 03, 2007 2:00 am

Mesajgönderen yildizcimm » Çrş May 09, 2007 9:22 am

ben sadece gunesten koruyucu kullanmıstım cnm ve vıchynın nemlendırıcısını,onun dısında yuzumu su ıle temızlıyordum ztn cılt asırı kurudugu ıcın temızleyıcı kullanmak hata bence.
Kullanıcı avatarı
yildizcimm
BaKımLı
BaKımLı
 
Mesajlar: 999
Kayıt: Çrş Nis 18, 2007 2:00 am
Konum: ankara

Re:

Mesajgönderen sinova » Çrş May 09, 2007 10:13 am

babylin yazdı:arkadaşlar benim ilk kutum bitmek üzere.daha çok büyük bir gelişme yok ama :( :( neyse kızlar aslında roaccutane kullanırken temizleme jeli kullanmamızı tavsiye etmiyorlar ama makyaj yapmak zorundayım ya okula böyle gidemem asla :dontknow: siz roaccutane kullanırken makyajınızı ne ile temizliyordunz :?: en az hangisi zarar verir sizce :?: :?:

canım ben roaccutane kullandığım süre içerisinde gülsuyu ve maden sodası ile temizlemiştim makyajımı.şu anda da onlarla temizlemeye devam ediyorum.ama ilacın etkisiyle cildim çok kurudu.yağlanmaya başlayınca daha etkili bir şey kullanmayı düşünüyorum.
Kullanıcı avatarı
sinova
Güzelliğine Düşkün
Güzelliğine Düşkün
 
Mesajlar: 64
Kayıt: Cmt Oca 06, 2007 2:00 am

Mesajgönderen babylin » Çrş May 09, 2007 10:46 am

çook sağolun kızlar. :heartlove bende istemiyorum ama makyaj yapmak zorundayım malaesef :( :cry: maden suyu çok iyi bir fikir teşekkür ederim.şimdi nasıl ciltleriniz?? :?: merak ettim
Kullanıcı avatarı
babylin
BaKımLı
BaKımLı
 
Mesajlar: 509
Kayıt: Cmt Mar 03, 2007 2:00 am

Mesajgönderen yildizcimm » Çrş May 09, 2007 11:26 am

bnm cıldımde azda olsa sıvılcelenme olustu 2 senenın ardından,ama genelde yıyecekelrden ve stresten kaynaklanıo,ama eskıyle kıyaslanamayacak kdr az.sımdılık ılacla degıl kozmetıkle gıdermeye calısıyorum,
Kullanıcı avatarı
yildizcimm
BaKımLı
BaKımLı
 
Mesajlar: 999
Kayıt: Çrş Nis 18, 2007 2:00 am
Konum: ankara

Re:

Mesajgönderen burcuu78 » Çrş May 09, 2007 2:45 pm

merhaba,

ben sadece göz makyajı yapıyorum ve bazen allık sürüyorum. göz makyajımı dermalogica'nın göz temizleme jeli ile çıkarıyorum. ama pamuğa döküp gözüme sürtmüyorum. sanki yüz temizleme jeli kullanır gibi elimde köpürtüp su ile temizliyorum. yüzüm için ise la roche posay in temizleme köpüğünü kullanıyorum hangi seri olduğunu hatırlamıyorum. göz kremi dermalogica intensive eye repair. güneş koruyucu dermalogica ultra sensitive faceblock 25. nemlendirici ceradolin krem ve la roche toleriane fluide . bir de temal suyunu kullanıyorum alevlenme kızarma falan olduğu zamanlarda iyi geliyor. el kremi kesinlikle neutrogena. vücut için excipial hydro. ama saçlarıma ne kullanacağımı hala bulamadım çok kuru dipleri ve kepek oluşmaya başladı. biraz fazla oldu ama açıklayıcı yazayım dedim :)
Kullanıcı avatarı
burcuu78
Güzelliğine Düşkün
Güzelliğine Düşkün
 
Mesajlar: 164
Kayıt: Prş Şub 08, 2007 2:00 am

Sonraki

Dön Cilt Bakımı Ürünleri

Kimler çevrimiçi

Bu forumu gezen kullanıcılar: Hiç bir kayıtlı kullanıcı yok ve 11 misafir