Roaccutane Kullananlar ve Sonrası

Cilt Bakımı ürünleri hakkındaki yorumlarınız ve tavsiyeleriniz.

Moderatörler: zoix, Pixie79, luthien

Re: Roaccutane Kullananlar ve Sonrası

Mesajgönderen zephyrcilek » Pzr Tem 20, 2008 6:55 pm

manolyasmell yazdı:yasemin yaşadığın şehri yazarsan cvp gelir belki.roac kullanacaksan doktor farketmez bence hepsi aynı.


arkadaşlar bu arada roac kullanırken meydana gelen bronzluk kalıcı değil tecrübe ettim 1 haftadır yüzmüyorum dün kese falan yaptım yüzüme 3 ton açıldım hemen.aynı şekilde gene roac kullanan bir arkaaşımın yüzü vücüdundan bile beyaz olmuş.en çok korktuğum şeydi ama rahatladım...


çok iyimiş canım bende korkuyodum kalıcı diye duymuştum..ya siyah noktalar biras gitti diyemi farkettim yoksa yenimi oluştu bilmiyorum,bi kaç çil görmeye başladım..tatile falan gitmedim bikaç kez gezmeye çıkmşımdır koruma sürmeme ragmen oluyo sanırım..ama sorun edeceğim bişey değil yüzümün genel halini düşünürsek :toofunny: 2.ayım bitti yarın doktora bakalım.. :shh:
zephyrcilek
Güzelliğine Düşkün
Güzelliğine Düşkün
 
Mesajlar: 357
Kayıt: Pzr Ağu 12, 2007 2:00 am

Re: Roaccutane Kullananlar ve Sonrası

Mesajgönderen b14081976 » Sal Tem 22, 2008 7:52 pm

Kızlar merhabalar ben yeni üye oldum. :type:

Bende roacuttane kullanıyorum 5. ay içindeyim.Sivilce çıkmıyor ama izleri canımı sıkmaya başladı ben sivilce çıkmıyor diye sevinirken izler kötü görünüyor kritikleri almaya başladım.Genel olarak yanaklarda çıktığından kırmızı sivilce yerleri belirgin birde çökük duruyor.Yüzüm genel olarak sanki söndü böle bir buruşma gibi bir hal aldı.Açıkça yazamıyorum ama :( Bügün kontrolüm vardı. Önümüzdeki ay son kullanıp sonra kremle iz tedavisi yapıcaz zannederken 8. aya sarkacağını izler içinde roac'a devam edeceğimi öğrendim.Açıkçası hiç mutlu değilim. :crybaby: Yüksek dozda kullanıyorum.Tedavisi benden ileride olan arkadaşlar yol gösterirse çok sevinirim . :blushing:
Kullanıcı avatarı
b14081976
Güzelliğine Düşkün
Güzelliğine Düşkün
 
Mesajlar: 3
Kayıt: Sal Tem 22, 2008 2:00 am

Re: Roaccutane Kullananlar ve Sonrası

Mesajgönderen balpetek » Sal Tem 22, 2008 8:32 pm

b14081976 yazdı:Kızlar merhabalar ben yeni üye oldum. :type:

Bende roacuttane kullanıyorum 5. ay içindeyim.Sivilce çıkmıyor ama izleri canımı sıkmaya başladı ben sivilce çıkmıyor diye sevinirken izler kötü görünüyor kritikleri almaya başladım.Genel olarak yanaklarda çıktığından kırmızı sivilce yerleri belirgin birde çökük duruyor.Yüzüm genel olarak sanki söndü böle bir buruşma gibi bir hal aldı.Açıkça yazamıyorum ama :( Bügün kontrolüm vardı. Önümüzdeki ay son kullanıp sonra kremle iz tedavisi yapıcaz zannederken 8. aya sarkacağını izler içinde roac'a devam edeceğimi öğrendim.Açıkçası hiç mutlu değilim. :crybaby: Yüksek dozda kullanıyorum.Tedavisi benden ileride olan arkadaşlar yol gösterirse çok sevinirim . :blushing:

canım bendede aynı sorun var.6 ayımdayım ve bitirmek üzereyim.bende çok yüksek dozaj kullanmıştım :( fakat 6.ayımda 10mg verildi.sivilce çıkmamasına rağmen kırmızılıklar var.doktor tedavim bitince kırmızılıkların gideceğini söylüyor,fakat hiç inanasım gelmiyor.aynı şekilde benimde tedavim bitince iz tedavisine başlıcağımızı ve bununda en uygun sonbahar mevsimi olduğunu söyledi.ayrıca kimyasal peelingin roaccutane tedavisinden sonra gerekli olduğunu söyledi.
roaccutanenin iz geçirdiğini düşünmüyorum.altı ay kullandım aaa izlerim geçmiş dediğim birzaman olmadı.izlerim geçseydi altı ay içinde geçerdi herhalde.hatta benim bu altı ay içinde çıkan sivilcelerim baya bi iz bıraktı malum cilt hassasiyeti..yakın bir arkadaşımda kullandı ve sonuç aynı izler duruyor fakat sivilce çıkmıyor.bu ilacı kullananların bazıları mermer gibi bi cilde sahip oldum falan demişlerdi fakat ben böle bi sonuç elde etmedim.mucizler yaratmasını beklemem yanlış oldu galiba.ama yinede roaccutanenin hakıını ödeyemem iyki var :yeah: :pray:
Kullanıcı avatarı
balpetek
Güzelliğine Düşkün
Güzelliğine Düşkün
 
Mesajlar: 13
Kayıt: Pzr Ağu 05, 2007 2:00 am

Re: Roaccutane Kullananlar ve Sonrası

Mesajgönderen b14081976 » Sal Tem 22, 2008 8:55 pm

Balpetek, Ben 40,50,60,60,60 kullandım 60 kg.Doktor izleri tedavi edicez diyordu ama ben krem verir diye düşünmüştüm.Bugün öğrendimki hapa devam ne kar çok alırsan o kadar iyi falan dedi karaciğeri kaybetmektende korkuyorum açıkçası.Bende ilk ay anlımda 2 tane sivilce çıkmıştı o yerler bile yeni kaybolmaya başladı çok yavaş iyileşiyor :( .Yüzüm çötü sanki hafiften şarkıcı İzelin cildine benzemeye başladı .yada sivilceli erkelklerde olur traş olduklarından jiletle kesilen sivilceler iz yapar çukur gibi olury a korkmaya başladım öle olucam diye .Sivilce yerleri kırmızı ve çökük buruşuk gibi Kırmızılık geçse bile çukurmu kalıcak :crybaby: :crybaby: Ben bebek gibi bir cild beklemiyordum ama bu kadarıda çok fazla. Kimyasal peelingi kendim yapmayı düşünüyorum internette satılan kimyasallar var yada soyucu krem falan alırım ama bunlar onunlada düzelmezkiii :dontknow:
Kullanıcı avatarı
b14081976
Güzelliğine Düşkün
Güzelliğine Düşkün
 
Mesajlar: 3
Kayıt: Sal Tem 22, 2008 2:00 am

Re: Roaccutane Kullananlar ve Sonrası

Mesajgönderen balpetek » Sal Tem 22, 2008 9:52 pm

b14081976 yazdı:Balpetek, Ben 40,50,60,60,60 kullandım 60 kg.Doktor izleri tedavi edicez diyordu ama ben krem verir diye düşünmüştüm.Bugün öğrendimki hapa devam ne kar çok alırsan o kadar iyi falan dedi karaciğeri kaybetmektende korkuyorum açıkçası.Bende ilk ay anlımda 2 tane sivilce çıkmıştı o yerler bile yeni kaybolmaya başladı çok yavaş iyileşiyor :( .Yüzüm çötü sanki hafiften şarkıcı İzelin cildine benzemeye başladı .yada sivilceli erkelklerde olur traş olduklarından jiletle kesilen sivilceler iz yapar çukur gibi olury a korkmaya başladım öle olucam diye .Sivilce yerleri kırmızı ve çökük buruşuk gibi Kırmızılık geçse bile çukurmu kalıcak :crybaby: :crybaby: Ben bebek gibi bir cild beklemiyordum ama bu kadarıda çok fazla. Kimyasal peelingi kendim yapmayı düşünüyorum internette satılan kimyasallar var yada soyucu krem falan alırım ama bunlar onunlada düzelmezkiii :dontknow:

anladım canım sen benden de fazla dozajlarda kullanmışın.bana son ayımda kullanmam için nadixa krem vermişti benim cildime pek uymadı bende bıraktım.ben her kremin tüm cilt tiplerine iyi geliceğine inanmıyorum.güzelim bence bozma moralini.yavaş yavaş geçiyor budurum.benimde yüzümde çöküklük oldu gibi gelmişti.deri inceliyor ve yapısında bir azalma oluşuyor.bendede çökük görüntüsü vardı hafiften ama ilacın etkisi azalınca yüz kendini toparlamaya başlıyor.yavaş iyileşmeside ilacın dozajına bağlı.benim elim biryere sürtünse yada tırnak izi gelse 3aydan önce iyileşmedi.ama yaraların iyileşicek bunu unutma ve sıkma kendini.ayrıca syüzüne garip garip nemlendiriciler sürme bırak kendisi iyileşsin.inan daha iyi oluyor.ayrıca internetten ürünler alıp kendi başına denemeni tavsiye etmem ilacın bitişinden 1 ay sonra anca bişeyler yapabilirsin ama bunuda doktor kontrolünde yap.en önemlisi canını sıkamaman.burda birsürü insan var senin gibi kullanan ve zorlu tedavileri atlatan. :huggs: bu arada yaşın kaç?
Kullanıcı avatarı
balpetek
Güzelliğine Düşkün
Güzelliğine Düşkün
 
Mesajlar: 13
Kayıt: Pzr Ağu 05, 2007 2:00 am

Re: Roaccutane Kullananlar ve Sonrası

Mesajgönderen b14081976 » Sal Tem 22, 2008 10:51 pm

balpetek yazdı:
b14081976 yazdı:Balpetek, Ben 40,50,60,60,60 kullandım 60 kg.Doktor izleri tedavi edicez diyordu ama ben krem verir diye düşünmüştüm.Bugün öğrendimki hapa devam ne kar çok alırsan o kadar iyi falan dedi karaciğeri kaybetmektende korkuyorum açıkçası.Bende ilk ay anlımda 2 tane sivilce çıkmıştı o yerler bile yeni kaybolmaya başladı çok yavaş iyileşiyor :( .Yüzüm çötü sanki hafiften şarkıcı İzelin cildine benzemeye başladı .yada sivilceli erkelklerde olur traş olduklarından jiletle kesilen sivilceler iz yapar çukur gibi olury a korkmaya başladım öle olucam diye .Sivilce yerleri kırmızı ve çökük buruşuk gibi Kırmızılık geçse bile çukurmu kalıcak :crybaby: :crybaby: Ben bebek gibi bir cild beklemiyordum ama bu kadarıda çok fazla. Kimyasal peelingi kendim yapmayı düşünüyorum internette satılan kimyasallar var yada soyucu krem falan alırım ama bunlar onunlada düzelmezkiii :dontknow:

anladım canım sen benden de fazla dozajlarda kullanmışın.bana son ayımda kullanmam için nadixa krem vermişti benim cildime pek uymadı bende bıraktım.ben her kremin tüm cilt tiplerine iyi geliceğine inanmıyorum.güzelim bence bozma moralini.yavaş yavaş geçiyor budurum.benimde yüzümde çöküklük oldu gibi gelmişti.deri inceliyor ve yapısında bir azalma oluşuyor.bendede çökük görüntüsü vardı hafiften ama ilacın etkisi azalınca yüz kendini toparlamaya başlıyor.yavaş iyileşmeside ilacın dozajına bağlı.benim elim biryere sürtünse yada tırnak izi gelse 3aydan önce iyileşmedi.ama yaraların iyileşicek bunu unutma ve sıkma kendini.ayrıca syüzüne garip garip nemlendiriciler sürme bırak kendisi iyileşsin.inan daha iyi oluyor.ayrıca internetten ürünler alıp kendi başına denemeni tavsiye etmem ilacın bitişinden 1 ay sonra anca bişeyler yapabilirsin ama bunuda doktor kontrolünde yap.en önemlisi canını sıkamaman.burda birsürü insan var senin gibi kullanan ve zorlu tedavileri atlatan. :huggs: bu arada yaşın kaç?



Ben 32 oluyorum çok az kaldı :tonguenew: Ergenlik falan değil yani stresten ve benim kurcalamam sonucu cildim çok kötü oldu eskiden kullandığım ilaçlarda fayda etmeyince roaccutane başlayım dedim.
Nemlendirici bile kullanmıyorum ama şu hap tedavisi bitse çok sevinicem.Bahsettiğin yaralanmalar bendede var .Sivilce yok diye seviniyordum ama bu seferde izlerin çok kötü çukur çukur dediler canım sıkıldı.Yardımın için tşşkr ederim ii geceler :sleep:
Kullanıcı avatarı
b14081976
Güzelliğine Düşkün
Güzelliğine Düşkün
 
Mesajlar: 3
Kayıt: Sal Tem 22, 2008 2:00 am

Re: Roaccutane Kullananlar ve Sonrası

Mesajgönderen balpetek » Çrş Tem 23, 2008 12:51 pm

rica ederim canım. :) inşallah tedavin biterde rahat bir nefes alırsın. :banana:
Kullanıcı avatarı
balpetek
Güzelliğine Düşkün
Güzelliğine Düşkün
 
Mesajlar: 13
Kayıt: Pzr Ağu 05, 2007 2:00 am

Re: Roaccutane Kullananlar ve Sonrası

Mesajgönderen shekerrrr06 » Çrş Tem 30, 2008 12:08 pm

kızlar mrb.bende kullandım bu ilacı yaklaşık 10 yıl önce falan. kullandığımda acayip etkileri oldu gözyaşım kurudu ve suni gözyaşı kullandım.bu arada E ve A vitaminli kremler kullanmayın alerji yapıyo.kıpkırmızı oluyo eliniz yüzünüz. dikkat edin. bende şimdi yine tekrarladı sivilceler.kil maskesi kullanıyorum artı cilt temizleme jeli ama hala bi etkisini görmedim ve acayip sinir oluyorum bu duruma. dilerim tadavileriniz başarı gösterir.
Kullanıcı avatarı
shekerrrr06
Güzelliğine Düşkün
Güzelliğine Düşkün
 
Mesajlar: 6
Kayıt: Çrş Tem 30, 2008 2:00 am
Konum: ankara

Re: Roaccutane Kullananlar ve Sonrası

Mesajgönderen nnaz » Çrş Tem 30, 2008 3:07 pm

shekerrrr06 yazdı:kızlar mrb.bende kullandım bu ilacı yaklaşık 10 yıl önce falan. kullandığımda acayip etkileri oldu gözyaşım kurudu ve suni gözyaşı kullandım.bu arada E ve A vitaminli kremler kullanmayın alerji yapıyo.kıpkırmızı oluyo eliniz yüzünüz. dikkat edin. bende şimdi yine tekrarladı sivilceler.kil maskesi kullanıyorum artı cilt temizleme jeli ama hala bi etkisini görmedim ve acayip sinir oluyorum bu duruma. dilerim tadavileriniz başarı gösterir.



cnm şuan kaç yaşındasın..yaaa bizdede mi tekrarlıcak yaniiiii:(
Kullanıcı avatarı
nnaz
Güzelliğine Düşkün
Güzelliğine Düşkün
 
Mesajlar: 294
Kayıt: Sal Ara 25, 2007 2:00 am

Re: Roaccutane Kullananlar ve Sonrası

Mesajgönderen selnur » Çrş Tem 30, 2008 7:40 pm

ben de 3 yıl kadar önce kullandım roaccutane ı. hem de yazın:) normalde bu ilaç kışın kullanılıo ama ben sabredemedim ve nisanda başladım kullanmaya ve yazın devam etti.
ilaca başlama sebebim; üsküdarda özel bir hastanenin altındaki güzellik salonuna cilt bakımı yaptırdım. ilkinde çok güzel oldu ama ikincisinde yüzümün sol tarafında minik minik birsürüüüüüüü sivilce çıktı ve kabus dolu günler başladı. benim abim ve yengem doktor . onların söyledği tüm ilaçları kullandım işe yaramadı. en son çare dermotoloğa gidip bana roacutane yazın dedim. kadın yüzüme şöle bi baktı. malum çok ağır bi ilaç. minmisin dedi. evet dedim bıktım artık bu sivilcelerden. ben sandımki birkaç ay kullanıp bitecek.o yaz bana zehir oldu.güneş görmememniz lazım 40-50-60 faktör korumayla gezdim.bepanten merhemini yüzüme sürüodum. kulaklarımın içi ,saç derim bile pul pul döküldü.her yeriniz kuruo.bide benim güneşten dolayı iki kolumda dirseklerime kadar alerjik reaksiyon gelişti. yani: iki kolumda dirseklerime kadar kıpkırmızı oldu ve kabardı.davul gibi şişti parmaklarım felan. dudaklarım acaip çatlıodu.. falan filan kullanmak isteyenler önce ilaçla ilgili iyi bi araştırma yapın derim.eğer bu söylediklerime katlanabilirseniz ilaca başlayın ama sakın yazın başlamayın:)
evevt şimdi hepiniz diosunuz SONUÇ? sonuç çok güzel cildim bebek gibi maşallah.ve cildime kullandığım tek nemlendirici nivea nın taa en eski yuvarlak koyu mavi kaplı bi kremi var ya işte o. gece yatmadan önce maske gibi sürüyorum sabah kalktığımda ışıl ışıl oluyorum . artık yok öle lancome,vichy,clinique felan filan hepsini denedim.
yani arkadaşlar diyeceğim şu cilt bakımı felan yaptırırken iki kere düşünün. her kreme atlamayın. benimle birlikte bi kız da vardı doktorda karşılaştık . kız vichynin setini almış yüzü mahvolmuştu...
Kullanıcı avatarı
selnur
Güzelliğine Düşkün
Güzelliğine Düşkün
 
Mesajlar: 71
Kayıt: Sal Tem 29, 2008 2:00 am

Re: Roaccutane Kullananlar ve Sonrası

Mesajgönderen selnur » Çrş Tem 30, 2008 7:46 pm

ha bir de eğer sivilceleriniz çok büyük,iltihaplı değilse hiç roaccutane a gerek yok direk yasmin doğum kontrol hapına başlayın .hem reglinizi düzenler hemcildiniz güzelleşir. ben şimdiki aklım olsa onu kullanırdım yengem bana demişti de dinlememiştim. peki bunu nerden mi biliyorum çünkü şuanda doğum kontrol hapı kullanıorum ve çok memnunum. yengem hep cildin çok güzel doğum kontrol hapından dioo. ben bekarken utanmmıştım da kullanmaya:))ama siz utanmayın valla ..hem ne gün regl olcaksınız biliosunuz..hem de ağrısız sızısız:)
Kullanıcı avatarı
selnur
Güzelliğine Düşkün
Güzelliğine Düşkün
 
Mesajlar: 71
Kayıt: Sal Tem 29, 2008 2:00 am

Re: Roaccutane Kullananlar ve Sonrası

Mesajgönderen littlelover » Çrş Tem 30, 2008 8:47 pm

selnur yazdı:ha bir de eğer sivilceleriniz çok büyük,iltihaplı değilse hiç roaccutane a gerek yok direk yasmin doğum kontrol hapına başlayın .hem reglinizi düzenler hemcildiniz güzelleşir. ben şimdiki aklım olsa onu kullanırdım yengem bana demişti de dinlememiştim. peki bunu nerden mi biliyorum çünkü şuanda doğum kontrol hapı kullanıorum ve çok memnunum. yengem hep cildin çok güzel doğum kontrol hapından dioo. ben bekarken utanmmıştım da kullanmaya:))ama siz utanmayın valla ..hem ne gün regl olcaksınız biliosunuz..hem de ağrısız sızısız:)

ya selnurcum çok enteresan geldi bana ya bak şimdi bunu koydum kafama :) ya ben bekarım ama bir yan etkisi olmasın bunun bende sivilce pek yok ama ben bebek gibi olsun istiyorum bi de benim cildim yağlı ona da bi etkisi olur mu acaba?? :blushing:
Kullanıcı avatarı
littlelover
Güzelliğine Düşkün
Güzelliğine Düşkün
 
Mesajlar: 165
Kayıt: Cmt Oca 06, 2007 2:00 am

Re: Roaccutane Kullananlar ve Sonrası

Mesajgönderen cigtanesii » Prş Tem 31, 2008 4:17 pm

selam kızlar:))ben 7 aylık tedavimi 20 gün içinde tamamladım:))ohhh beeee :drink: ne zamandr foruma yazmıorum yazım dedim :))walla ilacın etkisi hala sürüyo zaten ama tedaviyi tamamladıgım içinn coook mutlyuuumm:)) :banana: hersey yolunda suan...darısı hepinizin başınaaa :bye:
Kullanıcı avatarı
cigtanesii
BaKımLı
BaKımLı
 
Mesajlar: 573
Kayıt: Sal Şub 05, 2008 2:00 am

Re: Roaccutane Kullananlar ve Sonrası

Mesajgönderen cigtanesii » Prş Tem 31, 2008 4:18 pm

yani tamamlayalı 20 gün oldu diyecektim yanlıs olmusss :)
Kullanıcı avatarı
cigtanesii
BaKımLı
BaKımLı
 
Mesajlar: 573
Kayıt: Sal Şub 05, 2008 2:00 am

Re: Roaccutane Kullananlar ve Sonrası

Mesajgönderen selnur » Prş Tem 31, 2008 5:37 pm

cnm zatn regl düzensizliği için doktora gidersen doğum kontrol hapı verirler. ayrıca cilt tipin önemli değil yengem doktor ve o doğum kontrol hapının cildi güzelleştirdiğini sölüo.ama kilo yapıo diolar dikkat et ben de kilo olmadı ama .zaten zayıfım 46 kilo:)
Kullanıcı avatarı
selnur
Güzelliğine Düşkün
Güzelliğine Düşkün
 
Mesajlar: 71
Kayıt: Sal Tem 29, 2008 2:00 am

Re: Roaccutane Kullananlar ve Sonrası

Mesajgönderen balpetek » Cum Ağu 01, 2008 1:40 pm

cigtanesii yazdı:selam kızlar:))ben 7 aylık tedavimi 20 gün içinde tamamladım:))ohhh beeee :drink: ne zamandr foruma yazmıorum yazım dedim :))walla ilacın etkisi hala sürüyo zaten ama tedaviyi tamamladıgım içinn coook mutlyuuumm:)) :banana: hersey yolunda suan...darısı hepinizin başınaaa :bye:

çiğtanesi gözün aydın.bende yarın son hapımı içicem ve biticek bu süreç :banana: istediğin sonucu alabildinmi peki?
Kullanıcı avatarı
balpetek
Güzelliğine Düşkün
Güzelliğine Düşkün
 
Mesajlar: 13
Kayıt: Pzr Ağu 05, 2007 2:00 am

Re: Roaccutane Kullananlar ve Sonrası

Mesajgönderen nnaz » Prş Ağu 07, 2008 1:30 pm

slm kızlarr benimde tedavim bitmiş ama doktor hemen bırakmayalım dedi 20mg lık verdi 1 ay kullanıcam.yüzümde hiçbi mucize olmadı..bu tedavi sürecinde olmayan sivillcelerin çıkıp iz bırakmasıda ayrı bişe..hala sivilce çıkıor ve kist gbi bi kaç sivilcemde hala duryor..ve izler duryor.benimle aynı durumda olan varmı acabaaa çok mutsuzummmmmm=(
Kullanıcı avatarı
nnaz
Güzelliğine Düşkün
Güzelliğine Düşkün
 
Mesajlar: 294
Kayıt: Sal Ara 25, 2007 2:00 am

Re: Roaccutane Kullananlar ve Sonrası

Mesajgönderen eecee » Prş Ağu 07, 2008 5:04 pm

selam kızlar benm tedavm 4 martta başlamştı 20 temmuz gibide ilacım bitti 20 gün gecikmeli gittim doktora çok güsel buldu cildimi tedavimi bitirdi ekimde iz tedavisine başlıcaz dedi.sonuçta sivilcelerim geçti kurtuldum yani.fondötensiz çıkamazdm dışarı ama inanın unuttum bile böle daha güzel göründüğümü sölüolar.izler var tabi çok deil zamanla sanki kapanıyo uzaktan bakınca belli bile olmuo yani kızlar ben çok memnun kaldm tahlilerim her ay çok iyi çıktı ilk aylarda dudak çatlaması oldu onun dışında hiçbi problemle karşılaşmadm çokta mutluyum iz tedavisininde iyi gelceğinden eminim bekliyorm bakalm sabrı öğrendm bu ilaç sayesinde valla ;) hepimizin geçicek kızlar üzülmeyn :bye:
Kullanıcı avatarı
eecee
Güzelliğine Düşkün
Güzelliğine Düşkün
 
Mesajlar: 30
Kayıt: Cum Mar 14, 2008 2:00 am

Re: Roaccutane Kullananlar ve Sonrası

Mesajgönderen Sweet84 » Cum Ağu 08, 2008 2:12 pm

littlelover yazdı:
selnur yazdı:ha bir de eğer sivilceleriniz çok büyük,iltihaplı değilse hiç roaccutane a gerek yok direk yasmin doğum kontrol hapına başlayın .hem reglinizi düzenler hemcildiniz güzelleşir. ben şimdiki aklım olsa onu kullanırdım yengem bana demişti de dinlememiştim. peki bunu nerden mi biliyorum çünkü şuanda doğum kontrol hapı kullanıorum ve çok memnunum. yengem hep cildin çok güzel doğum kontrol hapından dioo. ben bekarken utanmmıştım da kullanmaya:))ama siz utanmayın valla ..hem ne gün regl olcaksınız biliosunuz..hem de ağrısız sızısız:)

ya selnurcum çok enteresan geldi bana ya bak şimdi bunu koydum kafama :) ya ben bekarım ama bir yan etkisi olmasın bunun bende sivilce pek yok ama ben bebek gibi olsun istiyorum bi de benim cildim yağlı ona da bi etkisi olur mu acaba?? :blushing:


arkadaşlar doğum kontrol hapları şeker diildirki herkes kullansın....erken yaşlarda kullanılan doğum kontrol haplarının göğüs kanseri riskini arttırdığını kimse söylemedimi size?...amacı ürün sattırmak olmayan bütün doktorlar bunu bilir ve söylerler..ortada kullanımı gerektirecek bir durum olmadığı sürece önerilmez bu haplar....sonuçta vücudunuza extradan hormon alıyosunuz.....boşuna yormayın bünyenizi...son zamanlarda boşuna bu kadar artmadı bu kanser oranları.....sırf bebek gibi cildim olsun diye doğum kontrol hapı kullanılmaz......
Kullanıcı avatarı
Sweet84
BaKımLı
BaKımLı
 
Mesajlar: 575
Kayıt: Cmt Ağu 18, 2007 2:00 am

Re: Roaccutane Kullananlar ve Sonrası

Mesajgönderen krokan » Cmt Ağu 09, 2008 4:28 pm

bende kesinlikle katılıyorum çok yanlış bakış açısı doğum kontrol hapları genellikle hormonal kaynaklı siwilcelerin çözümü olabiliyor o hastalarda da zaten regl süklüsünde bozukluk oluyor yani zaten ihtiyaçları oluyor ama bu şekilde gereksiz yere vücudunuzun dengesini bozmayın lütfen
Kullanıcı avatarı
krokan
Güzelliğine Düşkün
Güzelliğine Düşkün
 
Mesajlar: 357
Kayıt: Cum Mar 02, 2007 2:00 am

Re: Roaccutane Kullananlar ve Sonrası

Mesajgönderen paloma86 » Cmt Ağu 09, 2008 4:30 pm

kesinlikle katılıyorum her ilaç doktora danışılarak kullanılmalıdır kızlar ;)
Kullanıcı avatarı
paloma86
KoKoŞ
KoKoŞ
 
Mesajlar: 5502
Kayıt: Cmt Haz 23, 2007 2:00 am
Konum: istanbul

Re: Roaccutane Kullananlar ve Sonrası

Mesajgönderen selnur » Cmt Ağu 09, 2008 6:11 pm

annem,babam,abim,yengem ve eşim doktordur arkadaşlar,tabiki dermatoloğa danışmadan doğum kontrol hapına başlayın demiorum.yanlış anlaşılmasın. ama ben roaccutane kullanmayı kendim tercih ettim. doktor bana doğum kontrol hapıyla da tedavi olabileceğimi söyledi ama ben istemedim. sonuçta roaccutane doğum kontrol hapından daha zararlı vücut için. ama eğer çok ciddi sivilce probleminiz yoksa roaccutane yerine d.k hapıyla tedavi edio dermatologlar.ama haklısınız yanlış yazmışım sanki alın kullanın der gibi. kesinlikle dermatologunuz tavsiye etmedikçe kullanmayın.
Kullanıcı avatarı
selnur
Güzelliğine Düşkün
Güzelliğine Düşkün
 
Mesajlar: 71
Kayıt: Sal Tem 29, 2008 2:00 am

Re: Roaccutane Kullananlar ve Sonrası

Mesajgönderen Sweet84 » Cmt Ağu 09, 2008 9:17 pm

selnur yazdı:annem,babam,abim,yengem ve eşim doktordur arkadaşlar,tabiki dermatoloğa danışmadan doğum kontrol hapına başlayın demiorum.yanlış anlaşılmasın. ama ben roaccutane kullanmayı kendim tercih ettim. doktor bana doğum kontrol hapıyla da tedavi olabileceğimi söyledi ama ben istemedim. sonuçta roaccutane doğum kontrol hapından daha zararlı vücut için. ama eğer çok ciddi sivilce probleminiz yoksa roaccutane yerine d.k hapıyla tedavi edio dermatologlar.ama haklısınız yanlış yazmışım sanki alın kullanın der gibi. kesinlikle dermatologunuz tavsiye etmedikçe kullanmayın.



Bence dermatolog tavsiyesinin yanı sıra bir takım testlerde yapılmalı eğer tedavi edici olarak kullanılacaksa....bu arada benim amcam ve yengemde doktorlar...ama doğum kontrol hapları ve roaccutane gibi birsürü ilaç konusunda çok hassaslar...özelikle bu ilaçların bazı ülkelerde satılmasının yasak veya kısıtlı olması buna karşılık bir takım 3. dünya ülkelerinde şeker gibi dağıtılmaları konusunda.....peki Selnur çevrende bu kadar çok doktor varken roaccutane ı nasıl kullandırdılar sana?.....hiç itiraz eden engelleyen yapma diyen olmadımı?
Kullanıcı avatarı
Sweet84
BaKımLı
BaKımLı
 
Mesajlar: 575
Kayıt: Cmt Ağu 18, 2007 2:00 am

Re: Roaccutane Kullananlar ve Sonrası

Mesajgönderen selnur » Pzr Ağu 10, 2008 10:50 am

olmaz mı tabi ki herkes kullanma dedi ama ben biraz inatçıyım ve artık bıkmıştım sivilcelerimden. kabus olmuştu artık. dedim ya dermatolog bile emin misin bak bunun bisürü yan etkisi var dedi.ama ben dinlermiyim,o an tek düşündüğüm şey sivilcelerden kurtulmaktı. beni asıl gaza getiren de çok ciddi sivilce problemi olan bi arkadaşımın kullanıp çok güzel bi cilde sahip olmasıydı. yoksa babam ve annem hiç istemedi. zaten tahlillerim sürekli yapılıodu. allaha şükür de bi yan etkisi olmadı.
Kullanıcı avatarı
selnur
Güzelliğine Düşkün
Güzelliğine Düşkün
 
Mesajlar: 71
Kayıt: Sal Tem 29, 2008 2:00 am

Re: Roaccutane Kullananlar ve Sonrası

Mesajgönderen atalante » Pzr Ağu 10, 2008 8:55 pm

Sırtımda ve yüzümde iltihaplı ve böyle kocaman kocaman sivilcelerim vardı. Özellikle sırtımdakiler çok kötüydü, neredeyse giysilerimin altından bile çanta taşırken acıtıyorlardı, sonr Roaccutana kullandım ama ben baya büyük bir dozda kullandım. Üzerinden zaman geçti net olarak hatırlamıyorum ama sanırım önce 20'lik sonra 30'luk sonra 50'lik kullandım.
Tedavi süresince cildiniz pul pul dökülüyor gerçekten.
Merak edilen kısma geleyim: Tedavinin üzerinden yaklaşık 2 yıl geçti. Sırtımda çok ender sivilce görülüyor artık, neredeyse tamamını silip attı. Yüzümde ise artık öyle iltihaplı kocaman sivilceler yok, sadece ara ara tek tük küçük çıkıyor. Siyah noktalar ise yerli yerinde duruyor maalesef onlara bir çözüm bulamadım. =(
Sonuç olarak çok etkili bir ilaç gerçekten, ben Yeditepe Ünivesite Hastanesi'nde tedavi görmüştüm, isteyenlere doktorumun adını da verebilirim. =)
atalante
Güzelliğine Düşkün
Güzelliğine Düşkün
 
Mesajlar: 31
Kayıt: Pzr Ağu 10, 2008 2:00 am

Re: Roaccutane Kullananlar ve Sonrası

Mesajgönderen manolyasmell » Sal Ağu 12, 2008 10:06 am

selnur bizi roac ın yan etkilerinden korunmak için öneriler getirmiş.doğun konrtol hapı.
doğum kontrol hapı neyi kontrol ediyor doğum hormonlarımızı.kullandığınız sürece hamile kalamıyorsunuz.bırakınca kalıyorsunuz.yani bırakınca o hormonla eski haline dönmezmi????? :dontknow: selnurun akrabası bu hapları süreklimi kullanıyor bırakmadan merak ettim.

öte yandan roac en az %85 dolaylarında kalıcı bir tadavi olmuş oluyor.sadece 6-7 ay kullanımla.karacigerde falan olan yorgunluklarda zamanla geçiyor.vücüt dengesini arıyor.

eğer sivilceler hormonal ise belki kullanılabilir ama değilse gereksiz yere hormon vermiş oluyorsunuz kendinize.hem o iş okadar kolay değil.mide bulantıları kusmalar halsizlik kıllanma,hatta parmak üstü kıllanmaları,kilo alımı,metabolizmada problemler,kanser daha sayamayacağım ama roac bile daha iyi yaniiiiiii...bünyeniz biraz zayıfsa yan etkilere kolay kolay katlanamzsınız.bir arkadaşımın sivilceleri hormanaldi adetide düzensizdi böyle bir hap kullandı sivilceler geçer gibi oldu ama hem tam geçmedi hemde sonradan daha azılı bir şekilde çıktılar.o da el mahküm roac kullanmaya başladı.

evli olunca mecbur bu tarz hormon hapı,bantı kullanmak zorunlu ama ihtiyaç yokken ne gerek var.biz hanımlar olarak östrojene ihtiyacımız var bunun yerini progesteron vs..alabilirmi??kim bilir daha bilmediğimiz hangi dengelerimizi bozuyor.

selnurcum bana kırılma canım.doktor olan akrabaların senin için en iyi bilen en sevdiğin doktorlar tabiki ama.mesela benim için en iyi bilen olamazlar hatta ben basit birşeymiş gibi sana doğum kontrol hapı önermelerine şaşırdım.çünkü okadar yan etkisi varki insanlar doğum kontrolü için spiral taktırıyorlar hapı içmemek için.kaç yaşındasın bilmiyorum ama bence roac kullanmakla çok iyi yapmışsın.umarım artık hiç problemin yoktur.darısı başımıza

bu arada alakasız bir ek not yazmalıyım------doğum konrtol hapı hormanları idrarla aılıyor.kanalizasyondan derelere göllere denizlere ulaşıyor.ve burada yaşayan canlıları ya zehirliyor yada hormanal yapılarını değiştirip tek cins olmalarına neden oluyor.mesela A balığında eskiden 100 dişi 100 erkek varken .5 sen sonra 180 dişi 20 erkek oluyor.ve yani balıklar meydana gelemiyor.böylece soyları tükeniyor.balık harici diğer bir çok canlıdada aynı şekilde.umarım bu hapların yerine daha etkili ama daha az zararlı bişi keşvedebilirler.

hepinisee sivilcesiz günler diliyorum arkadaşlar
Kullanıcı avatarı
manolyasmell
Güzelliğine Düşkün
Güzelliğine Düşkün
 
Mesajlar: 289
Kayıt: Çrş Oca 10, 2007 2:00 am
Konum: bursa

Re: Roaccutane Kullananlar ve Sonrası

Mesajgönderen newyorker » Sal Ağu 12, 2008 10:21 am

Sweet84 yazdı:
littlelover yazdı:
selnur yazdı:ha bir de eğer sivilceleriniz çok büyük,iltihaplı değilse hiç roaccutane a gerek yok direk yasmin doğum kontrol hapına başlayın .hem reglinizi düzenler hemcildiniz güzelleşir. ben şimdiki aklım olsa onu kullanırdım yengem bana demişti de dinlememiştim. peki bunu nerden mi biliyorum çünkü şuanda doğum kontrol hapı kullanıorum ve çok memnunum. yengem hep cildin çok güzel doğum kontrol hapından dioo. ben bekarken utanmmıştım da kullanmaya:))ama siz utanmayın valla ..hem ne gün regl olcaksınız biliosunuz..hem de ağrısız sızısız:)

ya selnurcum çok enteresan geldi bana ya bak şimdi bunu koydum kafama :) ya ben bekarım ama bir yan etkisi olmasın bunun bende sivilce pek yok ama ben bebek gibi olsun istiyorum bi de benim cildim yağlı ona da bi etkisi olur mu acaba?? :blushing:


arkadaşlar doğum kontrol hapları şeker diildirki herkes kullansın....erken yaşlarda kullanılan doğum kontrol haplarının göğüs kanseri riskini arttırdığını kimse söylemedimi size?...amacı ürün sattırmak olmayan bütün doktorlar bunu bilir ve söylerler..ortada kullanımı gerektirecek bir durum olmadığı sürece önerilmez bu haplar....sonuçta vücudunuza extradan hormon alıyosunuz.....boşuna yormayın bünyenizi...son zamanlarda boşuna bu kadar artmadı bu kanser oranları.....sırf bebek gibi cildim olsun diye doğum kontrol hapı kullanılmaz......


ayni seyi ben de dusunmustum roaccutane yerine d.kontrol haplari kullanmayi ama bu haplar hem kanser riskini artiriyor hem de vucutta cok su tutarak en az bi 5 kilo almaniza neden oluyor. ben roaccutane'ı gunde sadece 10mg alıyorum ve memnumum, yani ewt kolestrol degerlerim yuksek cikiyor bu kdr az doza ragmen ama hicbi ilacin yapamadigini yapti helal olsun :D
Kullanıcı avatarı
newyorker
Güzelliğine Düşkün
Güzelliğine Düşkün
 
Mesajlar: 139
Kayıt: Çrş May 02, 2007 2:00 am

Re: Roaccutane Kullananlar ve Sonrası

Mesajgönderen newyorker » Sal Ağu 12, 2008 10:29 am

bu arada tedavimde 10mglik 6. kutudayim, minik sivilcelerden kurtuldum ama bazen cikti mi tam cikiyor hayatta hic gormedigim kdr buyuk bir ya da iki tepecik kistik. ve bunlar iki hafta boyunca gecmiyor ben de sikiyorum korkunc iz kaliyor :( sakin bu ilaci kullanirken sikmayin sivilcelerinizi normalden cok daha uzun sure gerekiyor iyilesmesi icin. izler daha belirgin hale geldi diyenleriniz var ben de bunu dusunmustum doktoruma sordum yuzun arindigi icin eskiler daha cok goz onune cikiyor daha belirgin gorunuyor dedi. yani sivilceler fln azaldikca demek ki yuz beyazlasiyor fonda patliyor lekeler goz yanilmasi.. canimizi sikmaya gerek yokmus :)
Kullanıcı avatarı
newyorker
Güzelliğine Düşkün
Güzelliğine Düşkün
 
Mesajlar: 139
Kayıt: Çrş May 02, 2007 2:00 am

Re: Roaccutane Kullananlar ve Sonrası

Mesajgönderen missela » Sal Ağu 12, 2008 8:34 pm

ben 5 ayı bitirdim lekeler benimde canımı sıkıyor.birde 4 kilo verdim 47 kiloya düştüm.ama kolesterolüm normal.bakalım 1 ay sonra ne olacak.
Kullanıcı avatarı
missela
Güzelliğine Düşkün
Güzelliğine Düşkün
 
Mesajlar: 271
Kayıt: Prş Tem 26, 2007 2:00 am

Re: Roaccutane Kullananlar ve Sonrası

Mesajgönderen alyson » Çrş Ağu 13, 2008 10:47 pm

missela yazdı:ben 5 ayı bitirdim lekeler benimde canımı sıkıyor.birde 4 kilo verdim 47 kiloya düştüm.ama kolesterolüm normal.bakalım 1 ay sonra ne olacak.


bende 4. ayı bitirdim , daha 2 ayım var... kötü kolstrolum ilaca basladıgımda 58 di , simdi 150 sınırını asmıs, 171 olmuş doktor diyet diyip duruyo , hayatta yapamıcagım bi şey istiyo , bundan 4 ay once yediklerimden farklı bi şey yemiyorum,niye bu kadar yukseldi bende anlamadım
Kullanıcı avatarı
alyson
Güzelliğine Düşkün
Güzelliğine Düşkün
 
Mesajlar: 218
Kayıt: Cmt Eki 13, 2007 2:00 am

Re: Roaccutane Kullananlar ve Sonrası

Mesajgönderen alyson » Çrş Ağu 13, 2008 10:48 pm

sizde de boyle seyler oldu mu merak ettim ???
Kullanıcı avatarı
alyson
Güzelliğine Düşkün
Güzelliğine Düşkün
 
Mesajlar: 218
Kayıt: Cmt Eki 13, 2007 2:00 am

Re: Roaccutane Kullananlar ve Sonrası

Mesajgönderen zephyrcilek » Cum Ağu 15, 2008 1:12 pm

kolestrol çıkıyo ilaçtan devamlı,ben 3.ayımdayım.. bana 2 kere tahlil yapıldı,yükselmişti ama normalin üstüne çıkmamıştı,ama bi daha yapılmıcak dendi şimdi çıkmıştır belki,szin ne zaman yapıldı tahlil..kızlar bende sivilce çıkmadı(adet dönemi ufak çıkıp geçiyo) hala korkuyla bekliyorum,çünkü okulda bi arkadaşımın çok büyük sivilceleri çıkmıştı,tedavi bitmesine ragmen izleri vardı son durumu bilmiyorum..benimde omuzlarımda,sırtımda vardı sivilceler onlar geçti..yüzümde düzelme varmış,arkadaşlarım diyo devamlı ama ben iz ve gözenek için gitmiştim,sivilcem pek yoktu,hala düz bi yüze sahip değilim,olabileceğinide inanmıyorum :crybaby:
bide kızlar güneşe pek çıkmamama ragmen,burnum ve yanaklarımda çillenme var biras,gneş koruyucum la roche, doktor onu sölemişti..değiştirmelimiyim sizde varmı bu durum,çok rahatsız etmiyo,tamamen yüzüm geçse,çiller kalsa hiiiiiiiiç problem değil :) ama bide onları geçirmekle uğraşmayalım dimi,daha kötü olursa falan..beyaz tenliyim,hassas cilt sorunlu yaa :crybaby:
zephyrcilek
Güzelliğine Düşkün
Güzelliğine Düşkün
 
Mesajlar: 357
Kayıt: Pzr Ağu 12, 2007 2:00 am

Re: Roaccutane Kullananlar ve Sonrası

Mesajgönderen balpetek » Cum Ağu 15, 2008 2:52 pm

zephyrcilek yazdı:kolestrol çıkıyo ilaçtan devamlı,ben 3.ayımdayım.. bana 2 kere tahlil yapıldı,yükselmişti ama normalin üstüne çıkmamıştı,ama bi daha yapılmıcak dendi şimdi çıkmıştır belki,szin ne zaman yapıldı tahlil..kızlar bende sivilce çıkmadı(adet dönemi ufak çıkıp geçiyo) hala korkuyla bekliyorum,çünkü okulda bi arkadaşımın çok büyük sivilceleri çıkmıştı,tedavi bitmesine ragmen izleri vardı son durumu bilmiyorum..benimde omuzlarımda,sırtımda vardı sivilceler onlar geçti..yüzümde düzelme varmış,arkadaşlarım diyo devamlı ama ben iz ve gözenek için gitmiştim,sivilcem pek yoktu,hala düz bi yüze sahip değilim,olabileceğinide inanmıyorum :crybaby:
bide kızlar güneşe pek çıkmamama ragmen,burnum ve yanaklarımda çillenme var biras,gneş koruyucum la roche, doktor onu sölemişti..değiştirmelimiyim sizde varmı bu durum,çok rahatsız etmiyo,tamamen yüzüm geçse,çiller kalsa hiiiiiiiiç problem değil :) ama bide onları geçirmekle uğraşmayalım dimi,daha kötü olursa falan..beyaz tenliyim,hassas cilt sorunlu yaa :crybaby:

canım benimde tedavim yeni bitti fakat.bendede leke problemi oldu .aynen senin gibi güneş koruyucu olarak la roche kullandım fakat burnumda ve çevresinde çil oldu bir de üstüne güneş alerjisi oldum :crybaby:buyüzden la rocheden vazgeçicektim ama tedavim bitiyo diye fazla üstelemedim. Ayrıca benimde sivilce çıkmıyor çıksada küçük oluyor ama bende düz bi tene sahip değilim tedavimin bitmesine rağmen :crybaby:
Kullanıcı avatarı
balpetek
Güzelliğine Düşkün
Güzelliğine Düşkün
 
Mesajlar: 13
Kayıt: Pzr Ağu 05, 2007 2:00 am

Re: Roaccutane Kullananlar ve Sonrası

Mesajgönderen sinova » Cum Ağu 22, 2008 8:25 pm

kızlar benim de 1,5 yıl önce roaccutane tedavim sona erdi.inanın tedavi sonrasında sivilce lekelerinizde de azalma olacak.şu anda da ayda bir falan birkaç tane sivilce çıkıyor.kullanırken çok sıkıntı çektim ama iyi ki kullanmışım bu ilacı diyorum,sivilcelerimden kurtardı beni :banana:
Kullanıcı avatarı
sinova
Güzelliğine Düşkün
Güzelliğine Düşkün
 
Mesajlar: 64
Kayıt: Cmt Oca 06, 2007 2:00 am

Re: Roaccutane Kullananlar ve Sonrası

Mesajgönderen egeli166 » Cum Ağu 22, 2008 9:55 pm

ben dedavimin son 6. ayının son 2 haftasına kala bırakmak zorunda kaldım başka bi ilaç tedavisi gördüğüm için ayağımda tırnak batması olduda inşl bıraktım die bida başlamaz bı lanet sivilceler bide çok lekesi kaldı ya :(:( napcam bilmiom ünv. de başlıcam be ara doktora gitcem off offfffff :blushing: :crybaby: :crybaby:
Kullanıcı avatarı
egeli166
Güzelliğine Düşkün
Güzelliğine Düşkün
 
Mesajlar: 35
Kayıt: Cum Mar 07, 2008 2:00 am

Re: Roaccutane Kullananlar ve Sonrası

Mesajgönderen feyza18 » Pzt Ağu 25, 2008 8:40 pm

Slm arkadaşlar =)
bende yıllarca sivilcelerle mücadele edip en son çare roaccutane kullananlarınızdanım. tedavim biteli 7 8 ay oldu sanırım ama benim yüzümdeki izler hala geçmedi doktor 6 ay içinde geçer demişti ama hala duruyo üstelik sivilcelerde çıkıyo eskisi kadar çok olmasada çıkıyo hiç ellemiorum geçio ve iz kalıyo allahım delircem nerdeyse. doktorada gittim krem verdi aynı kremleri öncedende vermişti bıktım artık her doktor başka ilaçö veriyo artık yüzümde tahriş oluyo.peeling düşünüyorum kışın tabiki.yaptıran varmı acaba?
feyza18
Güzelliğine Düşkün
Güzelliğine Düşkün
 
Mesajlar: 4
Kayıt: Pzr Oca 20, 2008 2:00 am

Re: Roaccutane Kullananlar ve Sonrası

Mesajgönderen Sweet84 » Pzt Ağu 25, 2008 9:47 pm

feyza18 yazdı:Slm arkadaşlar =)
bende yıllarca sivilcelerle mücadele edip en son çare roaccutane kullananlarınızdanım. tedavim biteli 7 8 ay oldu sanırım ama benim yüzümdeki izler hala geçmedi doktor 6 ay içinde geçer demişti ama hala duruyo üstelik sivilcelerde çıkıyo eskisi kadar çok olmasada çıkıyo hiç ellemiorum geçio ve iz kalıyo allahım delircem nerdeyse. doktorada gittim krem verdi aynı kremleri öncedende vermişti bıktım artık her doktor başka ilaçö veriyo artık yüzümde tahriş oluyo.peeling düşünüyorum kışın tabiki.yaptıran varmı acaba?


cnm ben kimayasal peeling denemiştim ama bi faydasın olmadı aksine o dönem daha çok azdırmıştı sivilcelerimi.... :dontknow:
Kullanıcı avatarı
Sweet84
BaKımLı
BaKımLı
 
Mesajlar: 575
Kayıt: Cmt Ağu 18, 2007 2:00 am

Re: Roaccutane Kullananlar ve Sonrası

Mesajgönderen egeli166 » Pzt Ağu 25, 2008 9:57 pm

avonda peelingler war yüze sürülüo sonra soyuluo elinle :S işe yararmı acaba
Kullanıcı avatarı
egeli166
Güzelliğine Düşkün
Güzelliğine Düşkün
 
Mesajlar: 35
Kayıt: Cum Mar 07, 2008 2:00 am

Re: Roaccutane Kullananlar ve Sonrası

Mesajgönderen kartanem » Pzt Ağu 25, 2008 11:02 pm

bu başlığımıza buradan devam ediyoruz :bye:
viewtopic.php?f=5&t=9058
Kullanıcı avatarı
kartanem
Moderatör
Moderatör
 
Mesajlar: 1887
Kayıt: Çrş May 03, 2006 2:00 am
Konum: İsTaNBuL...

Önceki

Dön Cilt Bakımı Ürünleri

Kimler çevrimiçi

Bu forumu gezen kullanıcılar: Hiç bir kayıtlı kullanıcı yok ve 8 misafir