Yüzdeki Tüyler

Cilt Bakımı ürünleri hakkındaki yorumlarınız ve tavsiyeleriniz.

Moderatörler: zoix, Pixie79, luthien

Re:

Mesajgönderen nupelda » Sal Ağu 01, 2006 9:53 pm

hadi yaa bende istiyorum ondan lütfennnn
Kullanıcı avatarı
nupelda
Güzelliğine Düşkün
Güzelliğine Düşkün
 
Mesajlar: 208
Kayıt: Cmt Şub 04, 2006 2:00 am
Konum: ankara

Mesajgönderen gwebb » Çrş Ağu 02, 2006 6:59 pm

hic merak etmeyiin, ablamla konusur konusmaz yazicam soz!
Kullanıcı avatarı
gwebb
SüsLü
SüsLü
 
Mesajlar: 1744
Kayıt: Pzr Tem 30, 2006 2:00 am
Konum: Auckland

Mesajgönderen zoix » Prş Ağu 03, 2006 9:01 am

bütün tüylerden kurtulma düşüncesi bile muhteşemmmm
:wav:
Kullanıcı avatarı
zoix
Moderatör
Moderatör
 
Mesajlar: 3371
Kayıt: Prş Nis 13, 2006 2:00 am
Konum: Ankara

Mesajgönderen gwebb » Cum Ağu 04, 2006 11:57 pm

ya arkadaslar bu kadin karadenizli fakat cok uzun bir suredir Istanbulda Caddebostan - Saskinbakkal taraflarindaydi, biz gittigimizde bundan 12 yil onceydi galiba. Cok pis kokan bir beyaz su gibi losyon ve camur gibi bisey herbal karisim. Biraz fiyatlica idi. 2 urun yani birini surup biraz bekliyosun sonrada digerini sanirim 1-2 hafta yada daha uzun sure kullaniliyor.
Biz cok tuylu olmadigimiz icin o zamanlar 1-2 hafta kullanip kenara atmistik sonrada cope gitmisti. Simdilerde koltuk altlarim + dirsegimle elim arasindakilerden gorunmeyen de olsa sonsuza dek kurtulmayi planladigimdan istedim. Tesadufen ablam Istanbuldaydi gecen 2-3 hafta once, ona sooyledim zavallim aramis bulmus yerini almis o seyden. Demek kadin hala o civarda yoksa ablam Istanbul un kurdu falan bi tip degil.
Ama inanin yuz icin kullannilabilir mi bilmiyorum, en kisa zamanda ablamin tatili biter bitmez yazacagim sizlere. Biliyorum ne bitmez tatilmis di mi bu, bazilari boyle iste 2-3 ay tatil!
Simdi mesaj attim bakalim cevap gelecek mi?
Kullanıcı avatarı
gwebb
SüsLü
SüsLü
 
Mesajlar: 1744
Kayıt: Pzr Tem 30, 2006 2:00 am
Konum: Auckland

Mesajgönderen gwebb » Cmt Ağu 05, 2006 1:19 am

dedigim gibi ben bilegimle bacagimin birlestigi yere 1 karis kadar uygulamistim. Fotolarini cekip koyacagim ama iyi foto cekemedim su an gece yarin deniyecegim. Abla hanimdan cevap gelmedi herhalde Marmaris senin Datca benim iyice gezip tozuyor olamali...
Kullanıcı avatarı
gwebb
SüsLü
SüsLü
 
Mesajlar: 1744
Kayıt: Pzr Tem 30, 2006 2:00 am
Konum: Auckland

Mesajgönderen gwebb » Cmt Ağu 05, 2006 11:24 pm

iste adresi burda http://www.pelinherbal.com ziyaret edebilirsiniz
Kullanıcı avatarı
gwebb
SüsLü
SüsLü
 
Mesajlar: 1744
Kayıt: Pzr Tem 30, 2006 2:00 am
Konum: Auckland

Re:

Mesajgönderen esramng » Pzr Ağu 06, 2006 1:48 am

gwebb yazdı:iste adresi burda http://www.pelinherbal.com ziyaret edebilirsiniz

sadece bu salona gidip mi bakım yaptırabiliyoruz? yoksa satın alabilme imkanımız varmı?
Kullanıcı avatarı
esramng
BaKımLı
BaKımLı
 
Mesajlar: 638
Kayıt: Pzr Mar 19, 2006 2:00 am
Konum: bolu

Mesajgönderen gwebb » Pzr Ağu 06, 2006 1:51 am

biz gittigimizde almistik ama?
Kullanıcı avatarı
gwebb
SüsLü
SüsLü
 
Mesajlar: 1744
Kayıt: Pzr Tem 30, 2006 2:00 am
Konum: Auckland

Mesajgönderen esramng » Pzr Ağu 06, 2006 1:53 am

arkadaşlar mail atıp sorsak mı?
Kullanıcı avatarı
esramng
BaKımLı
BaKımLı
 
Mesajlar: 638
Kayıt: Pzr Mar 19, 2006 2:00 am
Konum: bolu

Mesajgönderen gwebb » Pzr Ağu 06, 2006 2:05 am

Belki ilk kez gitmeniz gerekiyo olabilir, ablam gidip almis Istanbul'dan. Nasil satilmiyo anlayamadim?!?
Kullanıcı avatarı
gwebb
SüsLü
SüsLü
 
Mesajlar: 1744
Kayıt: Pzr Tem 30, 2006 2:00 am
Konum: Auckland

Mesajgönderen esramng » Pzt Ağu 07, 2006 12:49 pm

ne yani erzurumdan oraya gitmemi mi bekleyecekler? ya biz kalabalık bi grubuz komple seti satma imkanınınz yokmu desek :| formülünü çözecek değiliz ya.bari sadece koltuk altıma yetecek kadar gönderseler :(
Kullanıcı avatarı
esramng
BaKımLı
BaKımLı
 
Mesajlar: 638
Kayıt: Pzr Mar 19, 2006 2:00 am
Konum: bolu

Mesajgönderen swordfish » Pzt Ağu 07, 2006 1:24 pm

napıcaz ya bende ankaradayım nasıl gidiyim istanbula
Kullanıcı avatarı
swordfish
BaKımLı
BaKımLı
 
Mesajlar: 618
Kayıt: Prş Kas 10, 2005 2:00 am
Konum: ANKARA

Burun Kılları !!!

Mesajgönderen Poison » Sal Ağu 08, 2006 2:42 pm

Ayyy :oops: çok afedersiniz çok komik bir başlık oldu ama, aklıma takılan bir konu, bayanlar burun kılları için ne yapıyorsunuz, ben minik bir makasla kesiyorum ama tamamen pürüzsüz görünsün istiyorum olmuyor, burnumu kaldırıp dikkatli bakınca nokta nokta kıl kökleri belli oluyor. Geçen akşam magazin programında Çağla Şikel'in bir görüntüsü vardı, o da benimle aynı ten renginde olduğu için dikkatimi çekti, burnunun içi resmen yanağından farksızdı, aynı renk ve aynı pürüzsüzlükte! ne yapmalıyım, ne önerirsiniz?
Poison
Güzelliğine Düşkün
Güzelliğine Düşkün
 
Mesajlar: 113
Kayıt: Cum May 05, 2006 2:00 am
Konum: İstanbul

Mesajgönderen luthien » Sal Ağu 08, 2006 2:50 pm

üff bende makasla kesiyorum :oops: ama bazılarının hiç olmuyo burnunda kıl benim en yakın arkadasımın öyle burnunda kılı bırak tüy bile yok..cok garip bişey :roll:
Kullanıcı avatarı
luthien
Moderatör
Moderatör
 
Mesajlar: 2928
Kayıt: Pzt Mar 13, 2006 2:00 am
Konum: istanbul

Mesajgönderen muhendis » Sal Ağu 08, 2006 3:04 pm

bu burundaki tüller kıllar zararlı maddelerin solunum yollarına gitmesini engelleyen kısmen faydalı bişey değilmi yani tabii burnunuzdan kıllar sallansın demiyorum ama kısmende olsa faydalı değilmi :roll:
Kullanıcı avatarı
muhendis
Moderatör
Moderatör
 
Mesajlar: 4744
Kayıt: Cum Şub 24, 2006 2:00 am
Konum: EsKiŞeHiR

Mesajgönderen zoix » Sal Ağu 08, 2006 3:12 pm

bende öyle biliyorum mühendiscim. solunum yollarının süzgeci diyebiliriz. kısaltılabilir ama koparmak ya da kalıcı olarak yok etmek tehlikeli geliyor bana.
Kullanıcı avatarı
zoix
Moderatör
Moderatör
 
Mesajlar: 3371
Kayıt: Prş Nis 13, 2006 2:00 am
Konum: Ankara

Mesajgönderen pinart » Sal Ağu 08, 2006 3:15 pm

burundaki kılların alınması gibi birşeyi ilk defa duydum.
bazı erkekler yapmıyor mu genelde böyle şeyleri, kulak, burun tüyleri filan...?
böyle her gördüğünüz kılı alırsanız, sonra daha beter çıkar arkadaşlar, benden söylemesi..
Kullanıcı avatarı
pinart
SüsLü
SüsLü
 
Mesajlar: 1502
Kayıt: Pzt Ağu 15, 2005 2:00 am
Konum: Kadıköy

Mesajgönderen Pixie79 » Sal Ağu 08, 2006 3:21 pm

Poison bildiğim kadarıyla Remington'ın filan burun kılı kesme makinesi var Ama erkeklere yönelik bir ürün olduğunu düşünmüştüm. :roll: Bayablarda kullanımı zararlı olur mu bilmiyorum..
Kullanıcı avatarı
Pixie79
Moderatör
Moderatör
 
Mesajlar: 3865
Kayıt: Çrş Mar 15, 2006 2:00 am
Konum: istanbul

Mesajgönderen billiejean » Sal Ağu 08, 2006 3:42 pm

Ben de makasla kesiyorum, başka çözüm de bilmiyorum malesef Poison :dontknow:
off çok rahatsız edici şeyler, tabi ki zararlı partiküllerin akciğerlere inmesini engelleyen koruyucular olduğunu biliyorum, zaten iç kısımdakilere dokunmuyorum, yalnızca dışarıdan görünebilecek gibi olanları kesiyorum, bu makineye baktım şimdi Pixie, ama nasıl bir mantığı olduğunu anlayamadım, cımbız, epilatör gibi birşeyse ben yapamam, acaip acır burun içi :fear:

Resim

Bu alet panasonic, açıklamasında şöyle yazıyor aynen kopyalıyorum:

-Bakımlı bay ve bayanlar için burun kılları temizleyici
-3D yuvarlak bıçaklar kılları burun deliği hizasından kestiğinden burun kıllarının anatomik fonksiyonlarını bozmaz.
-Yıkanabilir
-Bir adet AA pille çalışır.
-Kullanımdan sonra suyla temizlenir.
-Sessiz tasarım
Kullanıcı avatarı
billiejean
Moderatör
Moderatör
 
Mesajlar: 4874
Kayıt: Pzt Eki 10, 2005 2:00 am
Konum: Swan Station *keeps pushing the button*

Mesajgönderen muhendis » Sal Ağu 08, 2006 3:48 pm

burun deliği hizasından keser dediğine göre cımbız yada epilatör değil yani bir nevi makasla kesme işlemi
Kullanıcı avatarı
muhendis
Moderatör
Moderatör
 
Mesajlar: 4744
Kayıt: Cum Şub 24, 2006 2:00 am
Konum: EsKiŞeHiR

Mesajgönderen Pixie79 » Sal Ağu 08, 2006 3:56 pm

Benim de bildiğim kadarıyla yalnızca kesiyor. Zaten almak, kökünden çekmek çok zararlıymış, yaa..hem çok kötü acır..düşünmek bile kötü :fear:
Kullanıcı avatarı
Pixie79
Moderatör
Moderatör
 
Mesajlar: 3865
Kayıt: Çrş Mar 15, 2006 2:00 am
Konum: istanbul

Re:

Mesajgönderen nupelda » Cum Ağu 11, 2006 2:21 am

peki gwebbcim ablan sana almış ya tekrar o şeyden , gram olarak ne kadar ve fiyatı nasıl?
Kullanıcı avatarı
nupelda
Güzelliğine Düşkün
Güzelliğine Düşkün
 
Mesajlar: 208
Kayıt: Cmt Şub 04, 2006 2:00 am
Konum: ankara

Mesajgönderen ernestine » Cum Ağu 11, 2006 11:39 am

arkadaslar bilie nin gönnderdigi makinanın benzeri esimde var markası babyliss.makinanın mantıgı makas gibi kısaltmak.kökten almıyor ani.ama doktorlar o blie cok rahatsız edici boyutlarda degilse onermiyorlar haberiniz ola.muhendiscim bencede harika olmus yeni resim.
Kullanıcı avatarı
ernestine
SüsLü
SüsLü
 
Mesajlar: 2392
Kayıt: Sal Tem 04, 2006 2:00 am
Konum: kort

Mesajgönderen Pixie79 » Pzt Ağu 14, 2006 1:58 pm

Ürün hakkında hiçbir fikrim yok ama tesadüfen görünce aklıma geldiniz. Bu ürünü de bir araştırın isterseniz arkadaşlar :roll:
http://www.ekolojimarket.com/default.as ... urun=65099
Kullanıcı avatarı
Pixie79
Moderatör
Moderatör
 
Mesajlar: 3865
Kayıt: Çrş Mar 15, 2006 2:00 am
Konum: istanbul

Mesajgönderen ernestine » Pzt Ağu 14, 2006 8:21 pm

kızlaaar,ankaradaki ve diger yerlerdeki arkadaşler,eger eleman vermeyi yanni satmayı kabul ederse ben kendim icinde sizin icinde alıp sonra size kargo ile gönderirim.orayı merak etmeyin.evim yakın bi kac saatime malolur bi cumartesi.ama once iyi arastıralim,kadın satmayı kabul edecekmi ve satarsa da direk kullansakmı acaba?
Kullanıcı avatarı
ernestine
SüsLü
SüsLü
 
Mesajlar: 2392
Kayıt: Sal Tem 04, 2006 2:00 am
Konum: kort

Mesajgönderen cigdem82 » Sal Ağu 15, 2006 1:38 pm

ben yüz ve kollarımdaki tüylerden rahatsız olduğum için gittim.önce tüyleri ağdaya benzer bi yöntemle ama tabii ki onların hazırladığı bi karışımla aldılar.sonra tüylerin alındığı yere çamurlu karışımı sürdüler peeling tarzı ardından da solüsyonu sürdüler.kesinlikle bittiğini söylediler.ama şu kadar seanstan sonra biter diyemeyiz dediler.bu durum da tabii ki kişinin hormonal dengesiyle ilgili.ilk seanstan bir hafta sonrada taşlı peelinge gidiyosun.zaten çıkarken orada sürülen çamur ve solüsyonu alıyosun.2 gün sonra da sadec e akşamları orda yaptığn gibi uyguluyosun.yüz-80 ytl kollar-70 ytl eve verilen ilaç-40 ytl gene yolunduk anlayacağınız.ama ben umutluyum.bana doğru yere gitmişim gibime geldi müşteri listeleri çok kalabalıktı.leyla hanım oranın sahibi zaten gerçekten de sert birine benziyor.tüy işine nalan diye bi kız var o bakıyo.gayet iyi.............
Kullanıcı avatarı
cigdem82
Güzelliğine Düşkün
Güzelliğine Düşkün
 
Mesajlar: 48
Kayıt: Pzr Eki 09, 2005 2:00 am

Mesajgönderen cigdem82 » Prş Ağu 17, 2006 11:01 am

canım kollarıma değilde suratıma sürdü bişey azındırık odur heralde acayip pis kokuyor ıhh....daha sonra dediğim gibi ağdaya benzer bişeyle suratımı aldı ama ağda olmadığı kesin.iş sadece çamurda bitmiyor yani şekerim diye düşünüyorum.tüy alma işlemi bittikten sonra çamuru sürüyor.peeling gibi ovalıyosun onuda kendisi kuruyo zaten kuruyunca yıkayıp losyon sürülüyo
umarım işe yarar.daha ilk kez gittiğim için bişey diyemeyeceğim ama orada karşılaştığım kişilerden çok güzel şeyler duyudum.heralde kimse parasını çöpe atmak istemez.nakit çalışıyor zaten kredi kartı ile ödersen %5 ilave ediyor.
i
Kullanıcı avatarı
cigdem82
Güzelliğine Düşkün
Güzelliğine Düşkün
 
Mesajlar: 48
Kayıt: Pzr Eki 09, 2005 2:00 am

Mesajgönderen ernestine » Prş Ağu 17, 2006 12:06 pm

bende cumartesi gidicem.bakalım insaaal ise yarar.sende memnun kalmıssın cigdemcim.
Kullanıcı avatarı
ernestine
SüsLü
SüsLü
 
Mesajlar: 2392
Kayıt: Sal Tem 04, 2006 2:00 am
Konum: kort

Mesajgönderen cigdem82 » Prş Ağu 17, 2006 12:22 pm

git canım ama haftaiçi gitsen daha iyiolur hafta içi daha sakinmiş bende cumartesi gittim geçen hafta eğer gideceksende öğlenden önceyi tercih et bence benimde bu hafta cumartesi tekrar gitmem gerekiyodu ama çalışıyorum pazartesi gidicem eğer cumartesi gitseydim ne güzel görüşürdük
i
Kullanıcı avatarı
cigdem82
Güzelliğine Düşkün
Güzelliğine Düşkün
 
Mesajlar: 48
Kayıt: Pzr Eki 09, 2005 2:00 am

Mesajgönderen dolphin » Cum Eyl 01, 2006 4:22 pm

Kızlar eczanelerde yeni bir ürün satılıyormuş, Capilex, tüy foliküllerinin beslenmesini engelleyen, büyümesini yavaşlatan ve düzenli kullanımı ile durduran bir cilt bakım ürünüymüş :D

Ben de bu ürünü yeni öğrendim ve sizlerle paylaşmak istedim.İnternet adresi de varmış :

http://www.capilex.com.tr
Kullanıcı avatarı
dolphin
Güzelliğine Düşkün
Güzelliğine Düşkün
 
Mesajlar: 44
Kayıt: Pzr Ağu 21, 2005 2:00 am

Mesajgönderen nehir86 » Cum Eyl 01, 2006 10:37 pm

bende bir site buldum ama ne kadar dogrudur bilemem adres şu arkadaslar
http://www.bitkiselsifa.com
burdan sol tarafta yazan ürünlerimize tıklarsanız tüy yok edici yag dan bahsediyor 3-5 seansta tüylerden tamamen kurtulursunuz diyor walla ne biliyim güvenilir midir.....evde kendimiz uyguluyoruz ama:??
Kullanıcı avatarı
nehir86
KoKoŞ
KoKoŞ
 
Mesajlar: 6489
Kayıt: Pzr Nis 30, 2006 2:00 am
Konum: İzmir

Mesajgönderen nesem61 » Cmt Eyl 02, 2006 9:37 am

vallaha capilexi ilk defa duyuyorum ,bakacağım ben de.şu bioder daha iyi gibi geliyor bana. hangisine güvenmek lazım bilmiyorum.
bize deneyenlerden bilgi lazım .
Kullanıcı avatarı
nesem61
Güzelliğine Düşkün
Güzelliğine Düşkün
 
Mesajlar: 210
Kayıt: Prş Ağu 31, 2006 2:00 am

Re:

Mesajgönderen nupelda » Cmt Eyl 02, 2006 7:40 pm

nehir86 yazdı:bende bir site buldum ama ne kadar dogrudur bilemem adres şu arkadaslar
http://www.bitkiselsifa.com
burdan sol tarafta yazan ürünlerimize tıklarsanız tüy yok edici yag dan bahsediyor 3-5 seansta tüylerden tamamen kurtulursunuz diyor walla ne biliyim güvenilir midir.....evde kendimiz uyguluyoruz ama:??


bunu da mı denesek kızlar?
Kullanıcı avatarı
nupelda
Güzelliğine Düşkün
Güzelliğine Düşkün
 
Mesajlar: 208
Kayıt: Cmt Şub 04, 2006 2:00 am
Konum: ankara

Mesajgönderen nehir86 » Cmt Eyl 02, 2006 7:42 pm

yaa bende düşündüm ama acaba bi yan etksis varmıdır diye korktum yüzümüze süreriz bir zararı falan olurmu diye korktum acıkcası
Kullanıcı avatarı
nehir86
KoKoŞ
KoKoŞ
 
Mesajlar: 6489
Kayıt: Pzr Nis 30, 2006 2:00 am
Konum: İzmir

Re:

Mesajgönderen nupelda » Cmt Eyl 02, 2006 7:45 pm

nehir86 yazdı:yaa bende düşündüm ama acaba bi yan etksis varmıdır diye korktum yüzümüze süreriz bir zararı falan olurmu diye korktum acıkcası


görünmeyen biyerde denesek önce sonra ona göre kullanırız.. gerçi ben sırf bu yüzden ist gidicem.
Kullanıcı avatarı
nupelda
Güzelliğine Düşkün
Güzelliğine Düşkün
 
Mesajlar: 208
Kayıt: Cmt Şub 04, 2006 2:00 am
Konum: ankara

Mesajgönderen nehir86 » Cmt Eyl 02, 2006 7:50 pm

yaa walla su tuyler basa bela....tel numarası var sitedegaliba sanırım kargoyla yollama imkanları varmış sanırım öyle yapıcaz
Kullanıcı avatarı
nehir86
KoKoŞ
KoKoŞ
 
Mesajlar: 6489
Kayıt: Pzr Nis 30, 2006 2:00 am
Konum: İzmir

Re:

Mesajgönderen nupelda » Cmt Eyl 02, 2006 7:52 pm

nehir86 yazdı:yaa walla su tuyler basa bela....tel numarası var sitedegaliba sanırım kargoyla yollama imkanları varmış sanırım öyle yapıcaz


birçok ilde bayileri varmış nehircim ben ankaradayım ankarada bahçelievlerde bi eczanede satılıyormuş, alırsam ordan alabilirim
Kullanıcı avatarı
nupelda
Güzelliğine Düşkün
Güzelliğine Düşkün
 
Mesajlar: 208
Kayıt: Cmt Şub 04, 2006 2:00 am
Konum: ankara

Mesajgönderen dolphin » Cmt Eyl 02, 2006 11:10 pm

denemekte fayda var aslında, keşke sitede (http://www.bitkiselsifa.com) ürünü kullananların yorumları olsaydı...
Kullanıcı avatarı
dolphin
Güzelliğine Düşkün
Güzelliğine Düşkün
 
Mesajlar: 44
Kayıt: Pzr Ağu 21, 2005 2:00 am

Re:

Mesajgönderen nehir86 » Pzr Eyl 03, 2006 10:19 am

nupelda yazdı:
nehir86 yazdı:yaa walla su tuyler basa bela....tel numarası var sitedegaliba sanırım kargoyla yollama imkanları varmış sanırım öyle yapıcaz


birçok ilde bayileri varmış nehircim ben ankaradayım ankarada bahçelievlerde bi eczanede satılıyormuş, alırsam ordan alabilirim


hımmm walla su tuylerden kurtulalım da bir an önce sanırım bende alıcammm
Kullanıcı avatarı
nehir86
KoKoŞ
KoKoŞ
 
Mesajlar: 6489
Kayıt: Pzr Nis 30, 2006 2:00 am
Konum: İzmir

Re:

Mesajgönderen nesem61 » Pzr Eyl 03, 2006 12:09 pm

DENEYİN BAKALIM KIZLAR.HAYIRLISI OLUR İNŞALLAH...SONUCUNU BU SİTEDE PAYLAŞIRSINIZ.
Kullanıcı avatarı
nesem61
Güzelliğine Düşkün
Güzelliğine Düşkün
 
Mesajlar: 210
Kayıt: Prş Ağu 31, 2006 2:00 am

Mesajgönderen allure » Çrş Eyl 06, 2006 2:45 pm

Ay kızlar bu başlığı şimdi gördüm. Kadınların da burunlarında erkekler gibi kısaltılması gereken kıllar olduğunu bilmezdim. Hatta hemen kendiminkini kontrol ettim, bayağı içeride gibiler :P
Benim babam o aletlerden kullanırdı. Ama markasını hatırlamıyorum, eskidendi. Erkeklerin hem burun hem kulak kılı gibi şeyleri kesmeleri için yapılmış bir aletti. Ucundaki plastik kısmın içerisinde galiba dönen minicik makas ya da jilet var. Kıllara yaklaştırdığınızda onlar hemenci kesiyor diye biliyorum.
Kullanıcı avatarı
allure
Moderatör
Moderatör
 
Mesajlar: 4917
Kayıt: Çrş May 25, 2005 2:00 am
Konum: İstanbul

Mesajgönderen daisy » Çrş Eyl 06, 2006 3:10 pm

amanın o da ne düşünsenize insanların böyle gezdiğini ıyyy
Kullanıcı avatarı
daisy
BaKımLı
BaKımLı
 
Mesajlar: 582
Kayıt: Cum Eki 07, 2005 2:00 am

Mesajgönderen simha » Prş Eyl 14, 2006 4:43 pm

sir çözüm değil eğer fazla tüyün varsa epilasyon yap derim çünkü açık renkli tüylülerde epilasyon etki etmiyor benimde yüzünde az bir şey tüy olsa bile sinir oluyorum ama bana epilasyonun etki etmediğini söylediler şimdi bioder almayı düşünüyorum uzun süre kullanımda tüyleri azaltıyor hatta kuzenimin nerdeyse artık yüzünde tüy çıkmıyor :wink: sana öneririm bir dene istersen :wink:
Kullanıcı avatarı
simha
Güzelliğine Düşkün
Güzelliğine Düşkün
 
Mesajlar: 238
Kayıt: Çrş Ağu 02, 2006 2:00 am
Konum: İstanbul

Mesajgönderen fufnir » Prş Eyl 14, 2006 5:57 pm

peki bitkiselsifa sitesinde tanıtımı yapılan ürünü kullanan yokmu kızlar ben o ürünü cok merak ettim dogrusu iki ayda tüyleri bitirecegini iddaa etmiş. :?:
Kullanıcı avatarı
fufnir
Güzelliğine Düşkün
Güzelliğine Düşkün
 
Mesajlar: 21
Kayıt: Çrş Haz 14, 2006 2:00 am

Mesajgönderen aysegul1 » Çrş Eyl 27, 2006 4:03 pm

arkadaşlar pelin hanıma gittinizmi.uzun zamandır foruma giremediğim için yeni gördüm bu haberi.inşallah işe yarar.son durum nedir??
Kullanıcı avatarı
aysegul1
Güzelliğine Düşkün
Güzelliğine Düşkün
 
Mesajlar: 113
Kayıt: Cmt Oca 21, 2006 2:00 am

Mesajgönderen aysegul1 » Çrş Eyl 27, 2006 10:57 pm

arkadaşlar kuzenim yıllar önce yüzündeki kıllar için gitmişti bööle biyere. pelin hanımın yerimi acaba diye konuştum orasıymış.2 seans gitmiş yüzünde yaralar çıktığı için bırakmış iz kalır diye korkmuş.öyleki yaralar sulu falanmış..iyileşmesi bayaa sürmüş.belki devam etse bitebilirdi kılları orasını bilemem.sadece bu bilgiyi paylaşayım dedim.şimdi lazere gidio.incelme ve gecikme var ama hala bitmedi niyeyse...oraya giden arkadaşlardada oldumu kabuk yara falan?
ya ben acayip umutlanıyorum kıllardan kurtulma haberi duydukça.eğer bu şifalıbitkilerdeki Buhara kremi işe yararsa süperr bişii olur..hem ucuza gelmiş olur.ama işte acaba reklam kandırmacasımı diyede düşünmeden edemiorm.hani biri çıksa 'ben kullandım hiç çıkmıo kıllarım'dese rahatlıcam..yokmu kullanan?
Kullanıcı avatarı
aysegul1
Güzelliğine Düşkün
Güzelliğine Düşkün
 
Mesajlar: 113
Kayıt: Cmt Oca 21, 2006 2:00 am

Mesajgönderen cigdem82 » Çrş Eyl 27, 2006 11:12 pm

canım ben iki aya yakın oluyor pelin hanıma gideli o kadar heves ettim ki giderken.yalnız senin de dediğin gibi 2 gün sonra suratımda ve kollarımda oralara yaptırmıştım çinkü alerji türü şeyler çıktı ve kendimi çok kötü hissettim resmen yara gibiydi ama şunu da söyleyeyim yani benim cildim hassas olduğu için aynı durum sir ağda yaptırıncada özellikle yüzümde ve kolumda tekrarlanıyor.neyse bu yaralar çıkınca kendi kendime dedimki galiba kazıklandım.ve şunu anladım bana bu tarz ağda yöntemli şeyler iyi gelmediği için bundan sonra kesinlikle ipl lazer yaptırıcam diye düşündüm.neyse yaralar on gün kadar sonra geçti hiç bişey kalmadı ama inanın böyle bişey olamaz.dediğim gibi 2 aya yakın oluyor oraya gideli ve tüylerim yok denecek kadar az yok sanki.hemde ilk seans olduğu halde hatta o zaman sinirlendim eve verilen çamuru kullanmadım bile.böyle bi sorunla karşılaşmasaydım devam ederdim ve eğer böyle bi probleminiz yoksa hassasiyet gibi tavsiye ederim kızlar benden söylemesi
Kullanıcı avatarı
cigdem82
Güzelliğine Düşkün
Güzelliğine Düşkün
 
Mesajlar: 48
Kayıt: Pzr Eki 09, 2005 2:00 am

Mesajgönderen aysegul1 » Prş Eyl 28, 2006 1:28 pm

:o çiğdem 1 seansda tüylerinde bariz bi azalma olması çok güzel.devam edecekmisin peki?birde fiyatları nekadar canım kol ve yüz için?aslında birdaha çıkmıyosa fiyatlarıda uygunsa yaptırıcaam çook yer var :oops:
Kullanıcı avatarı
aysegul1
Güzelliğine Düşkün
Güzelliğine Düşkün
 
Mesajlar: 113
Kayıt: Cmt Oca 21, 2006 2:00 am

Mesajgönderen aysegul1 » Prş Eyl 28, 2006 5:55 pm

arkadşlar şifalıbitkiler deki Buhara yağını alan varmı?benim aklım Pelin herballe Buhra yağı arasında takıldı kaldı....
Gwebb arkadaşımız nerde?babası hasta demiştiniz gelmedimi acaba hala memleketten?
Kullanıcı avatarı
aysegul1
Güzelliğine Düşkün
Güzelliğine Düşkün
 
Mesajlar: 113
Kayıt: Cmt Oca 21, 2006 2:00 am

Mesajgönderen cigdem82 » Prş Eyl 28, 2006 11:07 pm

evet çok güzel gerçekten ama devam edemeyeceğim çünkü dediğim gibi bende de yara yaptı cildim hassa çünkü yüz 80 kollar 70 ytl bide eve çamurlu ilaç veriyor o da 40 ytl
Kullanıcı avatarı
cigdem82
Güzelliğine Düşkün
Güzelliğine Düşkün
 
Mesajlar: 48
Kayıt: Pzr Eki 09, 2005 2:00 am

Sonraki

Dön Cilt Bakımı Ürünleri

Kimler çevrimiçi

Bu forumu gezen kullanıcılar: Bing [Bot] ve 5 misafir