Kullanıcı avatarı
Gönderen: merazra - BaKımLı
#820062 arkadaşlar farmasi ürün tecrübelerinizi burda aktarabilirmisiniz türk firması nasıl sizce kullananlar özellikle doğallık ve kalitesi önemli ben bu konuda titizim gramajı sorun değil 1 gr. birşeyde olsa temiz bir ürün olmasını tercih edenlerdenim.yurtdışında daha çok var bunun ürünleri iç piyasaya yeni yeni yayılıyor ama mutlaka denk gelen olmuştur diye düşünüyorum.ben geçenlerde kuaförde denk geldim maske vardı yüz için limonlu ve portakallı kokuları hoşuma gitmedi çok kimyevi kokuyor gibi geldi.
Kullanıcı avatarı
Gönderen: MaviMelek - Güzelliğine Düşkün
#827016 ben birçok ürününü denedim ve çok hoşuma gitti. makyaj ürünleri çok kaliteli. üye oldum. şimdi de kullandığım herşey bittikçe ordan almaya başladım.
Kullanıcı avatarı
Gönderen: merazra - BaKımLı
#827622 hayırlısı olsun mavi melek.güle güle kullan cicilerini :)
Gönderen: dkny702 - SüsLü
#827676 Bende satış danışmanı oldum valla testerları hoş güzel beğendim bakalım nasıl diğer ürünler sipariş etdim gelince yazarım kızlar
Kullanıcı avatarı
Gönderen: shayna - KoKoŞ
#827688 ben bir kirazlı el kremini biliyorum..hatta bir ara bimde satılıyordu ve fiyatıda çok uygundu..meğer bir sürü güzel ürünü varmış.
sitesine girdim az önce.eğer sitesindeki gibiyse makyaj ürünleri renklere bayıldım..nerelerden alabiliyoruz farmasi ürünlerini..
En son shayna tarafından Pzt Ağu 16, 2010 6:12 pm tarihinde düzenlendi, toplamda 1 kere düzenlendi.
Kullanıcı avatarı
Gönderen: bktbkt - SüsLü
#827691 bende makyaj ürünlerini çok beğendim ama bana fiyatlar biraz pahalı gibi geldi.
bide parfümlerini merak ediyorum kullanan varmııı??
Kullanıcı avatarı
Gönderen: shayna - KoKoŞ
#827693 fiyatlarını görmedim ben buket..ne kadarki??
Gönderen: dkny702 - SüsLü
#827694 evet bende parfümlerinin testerları var ben en çok reina diye bi kku var onu beğendim ama diğerleride çok kötü diğil bana göre tabi
Kullanıcı avatarı
Gönderen: bktbkt - SüsLü
#827697 teracota 4lü far 25 ytl mesela,bazı rujları 20 ytl teracato pudralar 30 ytl gibi.bide bunlar bilmem kaçlı indirimli ürünleri bu ayın ilknur.katalolarına bakabilirsin cnm
dkny702 kalıcı mı peki canım..çnkü parfümleride baya uçuk fiatlar.
Gönderen: dkny702 - SüsLü
#827699 bktbkt tatlım valla bazı kokular kalıcı gibi hepsi diğil yani öle diyim ama terracotalrı çok meşhur oldu bile baya kişiden duydum çünkü renk seçeneği çok geniş diyolar
Gönderen: dkny702 - SüsLü
#827701 buarada buayki katalogda 30tl üzeri alışverişe plaj çantası hediye kızlar bilginiz olsun ben çantayı bizzat gördüm güzel kullanılabilir bişiy
Kullanıcı avatarı
Gönderen: bktbkt - SüsLü
#827704 dkny702 parfümleri hep edt sanıırm cnm.ama dış görünüş olarak baya cezbediciler..makyaj ürünlerine katalogtan baktm gerçekten çok çeşit ve çk güzel renkler var..üye olundugnda daha uyguna gelir heralde..avon-oriflame satış politikası gibi snçta.sen üyemisn cnm?? ödeme sistemleri falan nasıl biliomusn
Gönderen: dkny702 - SüsLü
#827705 evet edt olması biraz düşündürücü ama dediğin gibi canım dizaynları ve bazılarının kokusu hoş ve kalıcı gibi duruyo evet üye olursan daha uyguna geliyor canım çalışma şekilleri aynı o şekilde bend eyeni üye oldum zaten sistemden alıp satıyosun
Kullanıcı avatarı
Gönderen: MaviMelek - Güzelliğine Düşkün
#827768 merezra teşekkür ederim :)
dkny702 hayırlı olsun ikimiz de izmirin satış danışmanlarıyız desene :) hayırlı satışlar dilerim ;)
Kullanıcı avatarı
Gönderen: MaviMelek - Güzelliğine Düşkün
#827769 bu katalogda pahalı dediğiniz makyaj ürünlerinin fiyatları çoğu indirimsiz hali. indirimli olanlarda da %50 filan değil indirimler. küçük indirim yapılmış ondan ilk bakışta pahalı gibi geliyor.
bu arada ürünleri avon oriflame gibi markalarla kıyaslanamayacak kadar kaliteli ve güzel. bizzat denedim birçok ürünü ordan biliyorum.
Gönderen: dkny702 - SüsLü
#827793
MaviMelek yazdı:merezra teşekkür ederim :)
dkny702 hayırlı olsun ikimiz de izmirin satış danışmanlarıyız desene :) hayırlı satışlar dilerim ;)

Saol canım valla hürriyetin ik sayfasında görüp ilk defa böle bişeye üye oldum ama markamın arkasındayım ben ya gerçekten fena diğiller :yeah: Saanada hayırlı olsun canım buarada ben izmirli olmama rağmen geçiçi süreliğine muğladayım diye buraya verdiler beni artık kısmet :laugh:
Kullanıcı avatarı
Gönderen: MaviMelek - Güzelliğine Düşkün
#828382 bence isabetli bişey yapmışsın :) valla yeni bi sistem bu muğladan izmire dönüş oluyor mu bilmiyorum ama oluyordur kesin :) hadi bakalım türkiye bizimdir :) yerli malı yurdun malı herkes onu kullanmalı :laugh:
Gönderen: dkny702 - SüsLü
#828720 aynen canım valla özellikle yerli malı haftasında satışlar patlayabilir :laugh:
Gönderen: ecem77 - Güzelliğine Düşkün
#830534 selam arkadaşlar bende üye oldum farmasiye ve ekip kurmaya başladım bile..önce ürünlerini denedim tabii..bence oldukça iyi ..avondan kesinlikle daha kaliteli..fiyatların yüksek olduğundan bahsediliyor ama o kaliteye o fiyatlar gayet normal..firma çok büyük bir firma 117 ülkeye ihrcat yapıyor 2009 ihracat şampiyonu günde 1000 ton üretim kapasitesine sahip 5 fabrikayı aynı bünyede toplayan bir kompleks..bana oldukça güvenilir ve kazançlı göründü :)) bakalım umarım hepimiz için hayırlı olur. Bir de tüm Türkiyeden kayıt yapabiliyorsunuz il yada bölge sınırlaması yok. sorularınız varsa yardımcı olabilirim.
Kullanıcı avatarı
Gönderen: MaviMelek - Güzelliğine Düşkün
#830776 ben de grubumu kurmaya başladım. herşey harika gidiyor :)
Kullanıcı avatarı
Gönderen: asiprenses - Güzelliğine Düşkün
#830854 peki buna üye olduğumuzda sipariş limiti varmı avonda 45tl mesela bunda böyle bişi varmı :dontknow:
Gönderen: dkny702 - SüsLü
#830865 yok canım sipariş limitin her ay sipariş vermek zorundada diğilsin sadece 80tl ve üstü sipariş verirsen kargo masrafın yok :yeah:
Kullanıcı avatarı
Gönderen: asiprenses - Güzelliğine Düşkün
#831060 peki şimdi biri bunu bana detaylı şekilde anlatabilir mi nasıl üye olunuyor ne avantajları var sistem nasıl ilerliyor aklıma yatarsa üye olmak istiyorum da :)
Kullanıcı avatarı
Gönderen: asiprenses - Güzelliğine Düşkün
#831332 gördüm şimdi canım çok sağol :kiss:
Kullanıcı avatarı
Gönderen: bktbkt - SüsLü
#832095 ürünleri nasıl bu markanın,rujları farları... katalogtaki renklerle örtüşüyomu hemen hemen yoksa çokmu farklı gelioo renkler
Gönderen: dkny702 - SüsLü
#836469 kızlar ekimde yeni katalog çıkıcak bu ayki indirimler kaçmasın bilginize :yeah: ayrıca danışman arkadaşlarda bilirler bir altın kampanyası var hepimize kolay gelsin :yeah:
kış geliyo artık bende danışmanlığıma odaklanıcam sponsorum parfümlerle ilgili bir pdf gönderdi içeriklerini inceledim birçoğu güzel ve kaliteli birkaçıda dünyaca bilinen parfümlerin içeriğinde bilginize :yeah:
Kullanıcı avatarı
Gönderen: paxera - Güzelliğine Düşkün
#837466 arkadaşlar bana da farmasiden danışmanlık için msj geldi ...
beni de bilgilendirirseniz sevinirim,üye olmayı düşünüyorum ...
Gönderen: porselenn - Güzelliğine Düşkün
#841470 arkadaşlar şampuanını kullanan varmı? denemek istiyorum ama cesaret edemdm .vicut kremlinden çilekli olanını alıcam umarım alerjiye neden olmaz yardımcı olusanız sevinirim
Kullanıcı avatarı
Gönderen: shayna - KoKoŞ
#841754 ben böğürtlenli şampuanını kullanıyorum..gerçi bırakacağım galiba
bu şampuan hacim veriyormuş,gerçekten veriyor fakat hem sertleştirdi hemde bomba patlamış gibi hacimli oldu saçım..sevmedim ben yani ama belki senin saçına olur
benim saçlarım kuru sayılır
Gönderen: dkny702 - SüsLü
#841808 bende böğürtlenli şampuanın testerı vardı denemiştim güzeldi ama belki sana iyi gelmemiş olabilir canım :yeah:
Kullanıcı avatarı
Gönderen: shayna - KoKoŞ
#841852 birkaç yıkamada bende beğenmiştim ama sonradan sertleştirdi saçlarımı..tabi dediğin doğru herkeste aynı olmayabilir
Gönderen: dkny702 - SüsLü
#857028 bi arkadaşıma ruj ve allık getirttim çok güzel çıktı ayrıca bende rimel,pudra ve oje istedim daha deneyemedim ama bakalım onlarda güzel gibi.Arkadaşıma getirttiğim ruj en baştaki kırmızı rujdan dudakta mentollü bir his bırakıyor oldukça güzel ferahlık veriyor sanırım içeriğindeki zencefil özünden dolayı neyse şimdilik denenenler bunlar kızlar kendi ürünlerimide deneyince yazarım gene :yeah:
Kullanıcı avatarı
Gönderen: baloncukk - KoKoŞ
#859266 kızlar farmasiyi yeni duydum nasıl bu markanın makyaj malzemeleri, vücut ürünleri ve şampuanları. samsunda temsilci varmı katolog alabileceğim
Kullanıcı avatarı
Gönderen: seLda39 - KoKoŞ
#943782 annem getirmiş katalogunu işyerinden birisi yapıomus satısını acıkcası begendigim ürün cok oldu fiyatlarda iyi ama nasıldır acaba ürünleri kimyasalı çokmu avon gibi mesela?yada ne derecede ürün kalitesi kullanan war mı kızlar sipariş vermek istiyorum
Kullanıcı avatarı
Gönderen: bubblebabe - SüsLü
#947650 kızlar çok eskiden, bir mağazadan kuzenimle bu markanın ayak kremlerini ve peelinglerini almıştık. Çok güzeldi, ancak bir daha hiç bulamadık, sonra ben internetten araştırdım ve firmaya ürünlerine nasıl ulaşabileceğimi sordum mail yoluyla. Onlar da Türkiye de satış yapmadıklarını, sadece yurtıdşına ihraç ettiklerini söylemişlerdi. Şimdi bakıyorum da oldukça büyümüşler ve katalog firması olmuşlar, çok sevindim açıkçası. Türkiyede de böyle markaların olması çok hoşuma gidiyor, bence ürünleri çok güzel görünüyor katalogdan.. açıkçası denemek istediğim bir çok ürünü var, hatta şu anda üye olsam mı diye düşünmekteyim.. :love10: ama yine zararlı ben çıkarım, avona da üyeliğim var ve sadece kendime alıyorum :laugh: stay matte fondöten ve ıslak- kuru pudrası nasıl acaba çook merak ettim :love10:
Kullanıcı avatarı
Gönderen: seLda39 - KoKoŞ
#947795 stay matte fond.ten yabancı bloglarda memnun olanlar var bn arastırırken görmüştüm happy face die pudrası var bide sitk gözaltı kapatıcısı ondan sipariş verdim sırf deneme amaçlı memnun kalırsam bide tabi içeriklerinede bakıcam başka seylerde almayı planlıyorum
Kullanıcı avatarı
Gönderen: larinia - KoKoŞ
#947838 farmasinin ürünlerinin içerikleri nasıl?
Gönderen: dkny702 - SüsLü
#951117 bu markanın satdığım yada kullandığım ürünleri arasında en çok far,ruj,fondöten,oje ,allıkdaki renk çeşidinden ve ürün kalitesinden memnunum :yeah:
Gönderen: persofone - KoKoŞ
#951904 bir ara kataloğu elime geçti ürünleri güzel gözüküyordu ama arkadaşlar elimden aldı yeter sartık alma diye bak kızdım şimdi :laugh:
Kullanıcı avatarı
Gönderen: seLda39 - KoKoŞ
#952273 stik kapatıcısı ve pudrasından aldım...açıkçası begendim walla tek kötü yanı baya yogun parfüm kokulu olması onun dışında güzeldi ürünler begendim başka ürünlerinide alabilirim :yeah:
Kullanıcı avatarı
Gönderen: karbeyaz33 - SüsLü
#1024042 kızlar bu markaya üye oldum merak edip.ya silikon,paraben ve bir çok zararlı ürün yokmuş içeriklerinde bi de sağlık bakanlığı onaylıymış.domuz yağı kullanılmıomuş falan denesem mi bi iki parça şey alıp erak ediyorum ya
Gönderen: persofone - KoKoŞ
#1024068 aa ben yazmayı nasılunuttmuşum buraya annnemin bir komşusu getirmişti denemelik aldım 2-3 ay önce aloe veralı bir set vardı tonik temizleme mendili ve makyaj temizleme sütü birde aydınlatıcı pudra gibi bir şey makyaj temizleme mendili bildiğin ıslak mendil iğrenç Allahım aleo vera benim bildiğim cilde yararlı dır alkol basılmış iğrenç tonik benim gbi yağlı cildi bile nasıl yoaktı anlatamam yok böyle bir yanma okulda odamda masamı silmek için kullanıyorum :pisik: sütte aynı şekilde :pisik: o aydınlatıcı pudrada 80 li yıllarda yapılan düğün makyajları gibi yaptı beni kısaca herps mi berbat olur ya bir tanesini bile beğenmedim üzgünüm :tongue:
Gönderen: darkblue - Güzelliğine Düşkün
#1092275 bu markanın şampuan allık ve diplinerını çok merak ediyorum fiyatları çok uygun seatherapy şampuanını denemek istiyorum fakat ürünlerin içerikleri nasıl bir bilgim yok :S açıkcası şampuanının kaşıntı yapmasından korkuyorum
Gönderen: senas - Güzelliğine Düşkün
#1094754 Farmasi danışmanı olup kendi ürünlerinizi dahada ucuza almanız için size yardımcı olabilirim.
Gönderen: sukranglc - Güzelliğine Düşkün
#1098130 şampuanını bi arkadaşım kullanıyordu memnundu ama ben kullanmadım. farmasi'nin allıklarından birini kullandım. gerçekten şahane hem rengi hem kalıcılığı. kaşıntı ve sivilce yapmıyor o yüzden başarılı buldum :bye: