Gönderen: shrinagar - Güzelliğine Düşkün
#940341 Narlı serum ile göz kremini aldım, pazar gününden beri kullanıyorum. Daha üç gün bile dolmadı ama ürünler çok hoşuma gitti, özellikle serum harika. Fiyatlar da çok uygun.
Kullanıcı avatarı
Gönderen: archi - KoKoŞ
#941824 shrinagar beğnmene sevindim cnm :huggs: shayna tatlım göz kremini seveceğini tahmin ediyorum :huggs: fiyatlar çok uygun.eğer problem çıkmazsa değiştirmem kolay kolay.shrinagar narlı serumun nemlendrmesi filanmı iyi nesinden memnun kaldın en çok :bye: göz kremin incili olanmı whitening mi narlı mı cnm.bn inciliden çok memnunum,belki gündüz narlı akşam inciliyi kullanırım onda uv koruması da vr galiba.
Gönderen: shrinagar - Güzelliğine Düşkün
#941903 Archi, serum çok yağlı ya da yoğun değil, su gibi ince dokulu. Nemlendirmesi güzel, çabuk emiliyor. Bir de cildimi sanki hafif sıkılaştırdı, daha pürüzsüz bir görünüm verdi. Sadece akşamları kullanıyorum, üstüne nemlendirici sürüyorum (yüzüm normal-karmadır, vücudum ve saçlarım kupkurudur, bundan 8 sene evvel Roaccutane kullanmıştım). Göz kremim siyah incili, o da çok güzel ve ince dokulu bir ürün. Narlısından ben de almak istiyorum.
Pure Beauty'lerimden çok memnum kaldım, tanıttığın için teşekkürler. Şu anda kullandığım nemlendirici bitsin, narlı nemlendirici almayı tasarlıyorum.
Kullanıcı avatarı
Gönderen: archi - KoKoŞ
#942437 bnde roac kullanıyorum şu an.şimdilik göz kremini kullanabilirim ancak ama tedavi sonrası bnde pure beauty ile devam ederim o zaman :banana: :huggs:
Kullanıcı avatarı
Gönderen: gizemel - KoKoŞ
#942452 shrınagar begenmene cok sevndm,bnm de aklımda o serum kesnlkle alıcam .pure beauty urunlerı hem ucuz hem de pek cogu gzl gercekten,ben su an bb creamımden cok menunum hergun suruyorum cok dogal ve hos bır goruntu verıyor ancak adının bb cream olduguna bakmayn,yaglı cıldı yaglandırıyor,cıldm daha gun ortasnda parlıyor ama o ılk dogal goruntusunu cok sevdgmden katlanıyorum pudralıyorum yuzumu,cıldı karmadan kuuya olanlar daha cok seveblr sankı.keske bu markanın kremlerı kavanozda deıl tupte olsaydı ve tonıklerı alkollu olmasaydı.ama en azından tonıklerı antıoksıdan da ıcerıyor sırf bu sebepten goz yumupp alablrmmm
Gönderen: shrinagar - Güzelliğine Düşkün
#942493 Sağol Gizemel. Serum gerçekten çok güzel, göz kremi de iyi ama serumun yeri bende ayrı. Sanki sadece birkaç gün içinde cildimi güzelleştirdi. Üstelik hiç yağlı değil, üstüne nemlendirici sürerek kullanıyorum. Şimdi sen bahsedince toniğe de heveslendim, toniğim bitince narlı tonikten alayım.
Gönderen: cicici - Güzelliğine Düşkün
#945736 bugün yüz temizleme köpüğünü ve toniğini aldım. ilk kullanımda cildimde fark yaratması baya şaşırttı beni. böyle giderse çok memnun kalacağım. cildim karma normalde ama şu an dupduru :love10:
Kullanıcı avatarı
Gönderen: archi - KoKoŞ
#945892 dün akşam ve az önce tonik ve essence i denedim, iritasyon, acıtma filan yok.tonikler genelde acıtır canımı bu acıtmadı ( acıtmayan tonikler : bioderma h20, avene, ve şimdi pure beauty whitening) essence kremsi yapıda, yağlı değil, hafif.toniği de sevdim.yıkama jelini henüz denemedim la roche posay h kullandığımdan.
tam boyunu alacak mıyım evet alıcam.ilk dışarı çıkabildiğimde alıcam, gece kremi ve günüz için olan kremlerini sonra alıcam, önce elimdeki nemlendiricim bitsin.ama essence ve toniği alıcam zaten avene toniğim bitti, ki onu çok seviyorum.ah şu izlerimin solmasına yardım etse şu ürünler çok mutlu olurdum.yorumlar çok olumlu olduğundan denemeye devam.bnm de ilk izlenimlerim gayet iyi.
Kullanıcı avatarı
Gönderen: pachalbel - KoKoŞ
#949310 Narlı Serumu çok merak ediodum, almıştım ama Yves Rocher serumum bitmeden açmıcam diye kendimi tutuodum :) neyse geçen gün açtım birkaç gündür kullanıyorum, şimdilik gayet hoş görünüyor. Yapısı su gibi, hemen emiliyor anında. Belli belirsiz hafif bir kokusu var, nemlendirme özelliğini çok beğendim, üzerine çok az nemlendirici yetiyor. Uzun vadede bir yararı oalcak mı bakalım. Ben bu gidişle bu serumu nemlendirici niyetine kullanıcam galiba :laugh: :laugh:
Bu arada benim gittiğim Watsons'ta nemlendiricilerin testerları vardı, yüzümü orda tonikle falan sildirdim, üzerine narlı nemlendiriciyi sürdüm. Kesinlikle tam bir fiyasko bana göre. Az miktar sürmeme rağmen bir saat sonra aynaya baktım yüzüm berbat yağlı görünüyor, ve krem emilmedi yapış yapış kaldı yüzümde :confused: Belki de temizledikleri tonikten de olabilir ne olduğu belirsiz pis kokan bir tonikti. Denemeden almayın nemlendiriciyi derim. Serumu kullanmaya devam edip yazıcam yine :type: :laugh:
Kullanıcı avatarı
Gönderen: Attractivee - SüsLü
#949319 bende nemlendirici ve gece kremlerinin kutularını çok beğendim ;) ama ben cesaret edemem ordan öyle bişi kullanmaya ben artık eczaneden alıyorum bütün cilt ürünlerimi ya da eczanede de parfümerilerde de satılan ürünlerden avondan sonra her öneme gelen ve ambalajı için ürün almamaya tövbeliyim
Kullanıcı avatarı
Gönderen: pachalbel - KoKoŞ
#949327 Kutuları çok hoş evet, görünce aaa bu DKNY Be Delicious ambalajına ne kadar da benziyor dedim :) Benim de kullandığım markalar belli genelde, ilk defa risk aldım, en fazla kaşıntı kızarıklık yapar çöpe atarım gider diye düşündüm, bakalım :bye:
Kullanıcı avatarı
Gönderen: larinia - KoKoŞ
#949753 kızlar soothing bb cream merhem tüpünde gibi olan kremi dimi sivilceli ciltler için üretilmiş olanı mı?
bu arada archi sen hangi göz kreminden kullanıosun ben de alıp denemeyi düşünüorum çok olumlu yorumlar var nette bu marka ile ilgili denemek lazım diye düşünüyorum.
bu arada archi siyah inci serisi hangi ciltlere hitap edio narlı seri hangi ciltlere hitap edio bahsedebilir misin acaba bilgin varsa?
shrinagar bu arada sen hangi serumu kullanıosun adını ayzabilir misin?
Kullanıcı avatarı
Gönderen: archi - KoKoŞ
#949860 onurr aynıııı senin gibi risk aldım zaten fiyatları uygun dokunursa çöpe diyerek :)
larinia cilt tipinden ziyade, etki üzerine bu marka.narlı seri antioksidan, inci serisi nemlendirici, yenileyici, super brightening aydınlatıcı, lekeler ve cilt tonu için.benim bilgim bu.ben siyah incinin göz kremini kullanıyorum nemlendirmesi nivea ve neutrogenadan daha iyi kesinlikle.
esanslar daha yoğun içerikli, black pearl esansı daha çok antiaging dir, yenileyici olduğundan.ben ilaç tedavisi gördüğümden yoğun nem ve yenileme özelliğine ihtiyaç duyduğumdan onu tercih ettim göz için.ama göz kreminin yapısı incecik, nivea nın aqua sından daha güzel, yani yaş çok farketmez bnce.zaten ilk belirtiler için diye bişey okumuştum sitesinde.
narlısının esansı antioksidandır.
pure brightening in serumu çıkmış esans yerine, siyah noktalar üzerinde ve lekeler için.roll on şeklinde ucu.vala kızlar bn baya araştırdım ama tabiki her cilt her bünye farklı, tester dan deneyin mutlaka.ben de nemlendiricisini kullanmaya cesaret edemem, hele roacutane kullanırken olmaz.larinia o tüpteki akneli ciltler için olan bb ckrem cnm evet, jasmin water daha olgun ciltler için diyor.
nemlendirici cilt bakımının en önemli elemanı çünkü ciltte kalıyor.onu la roche posay h serisinden alabilirim, elimde cerodoline var, doktorum ikisini önerdi.
Kullanıcı avatarı
Gönderen: larinia - KoKoŞ
#949864 antioksidan etkili ürünlerin ne işe yaradığını hala anlayabilmiş değilim archi biliosan anlatabilir misin?
cnm bu arada bilgilendirme için teşekkür ederim yaşım 20 ama bn gittim jasmine water bb cream aldım :confused: ürünün arkasında da olgun ciltler için filan yazmıo ben de gittim aldım of insan adam akıllı türkçe açıklama yaapr :confused:
Kullanıcı avatarı
Gönderen: archi - KoKoŞ
#949873 dokusu çok ağır değilse bnce çok da takılma antiaging demesine, çünkü bloglarda da jasmin alıp memnun kalanlar var.sen bilirsn tabi ama bn olsam takılmazdım pek :blushing:
antioksidan olması gün içinde ciltte biriken kir, zararlı maddelerin dışarı atılıp cildin kendi dokusunu korumaya, savunma mekanizmasına yardımcı olmaya etken bildiğim kadarıyla tatlım :huggs: c vitaminli cilt bakım ürünleri de antioksidan mesela.
Kullanıcı avatarı
Gönderen: larinia - KoKoŞ
#949877 archi teşekkürler yardımın için=) ilk olarak siyah inci göz kreminden kullanmaya başlayacağım :)
Kullanıcı avatarı
Gönderen: pachalbel - KoKoŞ
#949881 Archi göz çevresinden memnunsun anladığım kadarıyla. Ben Black Pearl'ın serumunu da merak ediyorum ama maymun iştahlılık yapmamak için almadım :) Şimdilik narlı serumu deniyorum sadece :type:
Kullanıcı avatarı
Gönderen: archi - KoKoŞ
#949882 seve seve paylaşıyorum bildiklerimi cnm :huggs:
onur evet bnde hepsini denemek isteyen bi canavarım ama bnce yapmamalıyız :laugh: göz çevresinden memnunum evet :yeah:
Kullanıcı avatarı
Gönderen: pachalbel - KoKoŞ
#949884 Bir ton göz çevresi ürünüm var bitince belki ben de alabilirim senin kullandığından, bir bakiyim yapısına falan Watsons'a gidince. :laugh:
Kullanıcı avatarı
Gönderen: devinil - Güzelliğine Düşkün
#950294 merhaba arkadaşlar dün watsonsdaydım bb cream jasmin water okdr övülmüşki alayım dedim bitmişti bayan da bna spfsiz tüpte olanını önerdi ama emin olamadım almadım iyiykide almamışm burda deneyip begenen de var begenmeyen de buğday tenliyim fkt kansızlıktan beyaz görünümündeyim oldukca beyaz hatta jasmin water mı önerrsiniz tüpte olanı mı? testerlara kalıcam bu gdişle ama bilgilenmek istiyorum ki mesela tüpte olanın testerı yoktu kafama yatanı alabıleyım
Kullanıcı avatarı
Gönderen: larinia - KoKoŞ
#950544 tüpte olan beni bildiğim cildi bozuk aknesi çok olanlar için ama emin değilim. bende sadece jasmin water bb cream var.
Kullanıcı avatarı
Gönderen: pachalbel - KoKoŞ
#953627 Narlı Serumu kullanmaya başladıktan iki gün sonra minik sivilceler çıkmaya başladı, ben de bırakıp her zaman kullandığım serumuma dondum, minik sivilceler inince emin olmak için tekrar Narlı Serumu kullandım ama ertesi sabah minik sivilceler yine cıkmaya başladı :confused: Yani anlayacağınız serum bana iyi gelmedi, sivilcelerin nedeni kesinlikle serum çünkü kullandığım ürünler bayağıdır devam ettiğim ürünler, onlarda böyle bir sorun yaşamamıştım. Cildim çok nadir tepki verir ürünlere, şaşırdım çünkü yapısı falan çok hafif su gibi, demek ki içeriklerden birisi sivilceleri besledi bilemiyorum. Ellerime kullanıp bitiricem, el kremi gibi :laugh:
Kullanıcı avatarı
Gönderen: archi - KoKoŞ
#953635 aaaa hassasiyet yaratmış demekki :confused: narlı seriye bulaşmıyım bn o zmn hiç.bnm kullandıklarım hassasiyet yaratmadı inşallah problem olmaz :dontknow:
Kullanıcı avatarı
Gönderen: pachalbel - KoKoŞ
#953644 Umarım olmaz canım, benim cildim biraz güçlüdür yani kolay kolay tepki vermez herşeye, kızarmaz sivilce çıkmaz öyle, içindekilerden biri sivilceleri besledi diye dusundum, en son boyle bir durum Clinique nemlendiricde olmuştu :pisik:
Kullanıcı avatarı
Gönderen: dkmkci - KoKoŞ
#956497 archicim; senin tavsiyen uzerine almıs oldugum goz cevresi kreminden memnunum, neut.'ya oranla daha guzel nemlendiriyor, cok sukur hassasiyet falan da yapmadı, tesekkur ederim canım :kissmuch: :huggs:
Kullanıcı avatarı
Gönderen: mari - Güzelliğine Düşkün
#963419 Merhabalar herkese, pure beauty siyah inci serisinin göz kremini bulamadım ben :( bazı serilerin bazı ürünleri gelmiycek dedi oradaki görevli narlı serinnide gündüz kremi mesela acaba watson getirmiycek mi artık yoksa sadece benim gittim watsonda mı sorun oldu sizler sanırım bulabiliyosunuz bu konuda bilgilendirirseniz sevinicem..
Kullanıcı avatarı
Gönderen: larinia - KoKoŞ
#963573 mari eğer ankaradaysan ankamallin en alt katındaki watsonsa gitmeni öneririm orada bütün ürünleri var pure beauty nin
Gönderen: somy - BaKımLı
#963870
mari yazdı:Merhabalar herkese, pure beauty siyah inci serisinin göz kremini bulamadım ben :( bazı serilerin bazı ürünleri gelmiycek dedi oradaki görevli narlı serinnide gündüz kremi mesela acaba watson getirmiycek mi artık yoksa sadece benim gittim watsonda mı sorun oldu sizler sanırım bulabiliyosunuz bu konuda bilgilendirirseniz sevinicem..

Ben bugün pure beauty siyah inci serisinin göz kremini aldım. Sonuncusuydu. Görevliye "Bir daha bu ürün gelmeyecek mi?" diye sordum. Geleceğini söyledi. Başka bir warsonsa bak istersen. :)
Kullanıcı avatarı
Gönderen: mari - Güzelliğine Düşkün
#964410 tşk ederim hepinize istanbuldanım ben ama evet başka watsona bakıcam artık bende çok memnun kaldım siyah incili göz kreminden çünkü nemlendirmesi ve aydınlatması gerçekten güzel..
Gönderen: shrinagar - Güzelliğine Düşkün
#965551 Narlı serumu ve siyah incili göz kremini bir aya yakın bir süre kullandım. Başlangıçta uygun fiyatlı ve kaliteli bir marka ile tanıştığımı düşünüyordum. Ancak sadece bir ay içinde ürünler beklentimi karşılamaz hale geldi. Sivilce, alerji ya da kızarıklık yapmadı, sadece nemlendirmez oldu.

Elbette istisnaları da vardır ama kozmetikte ve cilt bakımında kalite para ile satın alınıyor. Nerede Estee Lauder Advanced Repair Serum, nerede Pure Beauty Pomegranate Serum.
Kullanıcı avatarı
Gönderen: gizemel - KoKoŞ
#984453 narlı serum,tonık ve goz kremınden aldım.gercı tonık alkollu ama cıldım o kdr yaglanıyor kı yazın bıraz yag cozucu ıyı bıle gelebılır dıye dusundum,3 al 2 ode olunca da dayanamadım.bu arada goz kremı bekledıgımden yogun yapıda,serum cok hafıf,tonık ıse jel gıbı,yapıları sasırttı beı bakalm nasıl cıkacaklar
Kullanıcı avatarı
Gönderen: artemiss - SüsLü
#1036917 bnde narlı serinin gündüz ve gece kremi birde göz cevresi kremi var.göz kreminden cok memnunum.diger serileride deniycem bittikce.nemlendiricilere baslamadım henüz elimdeki bitmek üzere.serumunuda almayı düşünüyorum
Kullanıcı avatarı
Gönderen: larinia - KoKoŞ
#1037118 ben de bu markanın makyaj temizleme yağını almayı düşünüyorum. bugün watsonsta bakınırken gördüm, ilgimi çekti. sephora nın makyaj temizleme yağıyla kıyaslama yapabilecek olan var mı?
Kullanıcı avatarı
Gönderen: artemiss - SüsLü
#1037522 hafif cizgilerde etkili canım.yani özel bir yaş serisi yok. eger 30 dan fazlaysa yasın sanırım kırısıklık bakımı olarak yetersiz gelebilir.ama nemlendirmesi cok güzel.gerçi bir seri var siyah incili o kırısıklık serisi.istersen bir dene.bendeki antioksidan içeriyor kırmızı dısı narlıymış
Kullanıcı avatarı
Gönderen: JumboKarides - Güzelliğine Düşkün
#1037702 Cevap için teşekkürler canım, henüz 27 yaşındayım sürekli güneş koruyucu kullandığım için şükür ki henüz çizgim yok , keşke erken okusaymışım mesajını, watsonsa uğramıştım pure beauty nin bb lerine bakmak için ne güzel indirimde vardı alıverirdim... Yarın indirimleri bitiyor artık normal fiyattan alırım ne yapayım :(
Kullanıcı avatarı
Gönderen: larinia - KoKoŞ
#1038019 pure beauty nin seyahat boyu nemlendirici gece kremini aldım. 15 ml. denicem bakalım güzel mi:) aynı zamanda nem maskesi olarak da kullanılabiliyormuş.
Kullanıcı avatarı
Gönderen: JumboKarides - Güzelliğine Düşkün
#1038028 Artemiss canım, çizgim yok ki siyah inciyi ne yapayım :toofunny:

Bu gün uğrayıp narlı göz kremini aldım bile... Bu arada dün indirimli ürün almıştım, bu günse 3 al 2 öde kampanyası varmış iyi denk düşürdüm yine hadi iyiyim :toofunny:

Kremi sürdüm, hoş bir yapısı var bakalım istediğim nemi sağlayabilecek mi...


Bu arada tekrar yazayım

Watsonslarda 3 al 2 öde kampanyası var Pure Beauty ürünlerinde...
Kullanıcı avatarı
Gönderen: domino1 - BaKımLı
#1041826 kızlar ben de bu 3 al 2 ödeden faydalanmak istiyorum ama ne alacağımı bilemedim. şu 5li maskelerden alabilirim ama onun dışında hangi ürünleri kullanılabilir, güzel söyler misiniz?
Kullanıcı avatarı
Gönderen: artemiss - SüsLü
#1041857 jumbokarides benim tüpümün neredeyse yarısı bitti 1 aydır düzenli olarak sabah aksam sürüyorum cookkkkk memnunum nemlendirmesi bana yette göz altlarımdaki yorgunluk morluklarıda azaldı.
yorumlarını bekliyorum canım inşallah bnm kadar begenirsin :kissmuch: :kissmuch: