Göz Çevresi Kremi

Cilt Bakımı ürünleri hakkındaki yorumlarınız ve tavsiyeleriniz.

Moderatörler: zoix, Pixie79, luthien

Re:

Mesajgönderen oglak » Pzr Mar 11, 2007 4:47 pm

çok sağol deryacım sorun değil nerde çalışıyorsun bir mahsuru yoksa tabii
Kullanıcı avatarı
oglak
BaKımLı
BaKımLı
 
Mesajlar: 935
Kayıt: Çrş Kas 08, 2006 2:00 am

Mesajgönderen deryaks » Pzr Mar 11, 2007 5:12 pm

hsbc de canım
Kullanıcı avatarı
deryaks
BaKımLı
BaKımLı
 
Mesajlar: 895
Kayıt: Cum Eyl 30, 2005 2:00 am
Konum: izmir

Mesajgönderen ladia » Pzr Mar 11, 2007 5:51 pm

ben de bu sene 24 üme giriyorum göz çevresi için dejavu alıcaktım iyi bi ürü olabilir ama ben almaya korktum açıkçası yaşıma biraz ağır kaçar gibi geldi bi de ürün her bittiğinde yeniden alıcak parayı bulamayabilirim bu yüzden kırışıklıklarım daha kötü bi biçimde geri dönebilir şimdilik hafif nemlendirici jelimle idare ediyorum zaten krem tarzı nemlendiriciler beyaz yağ butoncukları va parlama yapıyo göz çevremde...
ladia
KoKoŞ
KoKoŞ
 
Mesajlar: 6903
Kayıt: Cmt Ara 09, 2006 2:00 am
Konum: Ankara

Re: goz altlarim cok kotu gorunuyor

Mesajgönderen Christorlila » Pzr Mar 11, 2007 11:26 pm

asyaaa , kullandigin urunler CD haric pek olumlu donusler vermiyor. CD de ise sok etkiler cok goruluyor dikkat derim..Ben sana Dejavu nun serumunu tavsuye ederim..Ayirca yine ayni markanin gozalti kapaticisi var. Onu da takviye kullan derim...Kaslara etkilesim yapan GABA icerdiginden hic zarari olmuyor..hadi bakalim tedaviyeeee :))


asyaa yazdı:Arkadaslar gecen sene bu zamanlar goz kenarlarimda kirisiklik baslamisti bir arkadasim Christian Dior Capture R60/80 in goz cevresi kremini tavsiye etti hassas bir cildim yok bir sey olmaz diye aldim ve kullanmaya basladim. iki gun kullandim ilk gun tum izleri yok etmisti cok sevindim fakat ikinci gun sabah kalktigimda gozlerim ari sokmus gibiydi ve krem goz cevremi yakmisti resmen. Hemen biraktim kullanmayi.
Biraktiktan bir kac gun sonra sisler inince gordumku goz altlarim ve goz cevremde harita gibi enine boyuna kirisikliklar vardi sok oldum. Bir sure sonra cildim duzelmeye basladi. Daha sonra goz cevresi icin Neutrogena nin goz cevresi kremini bir kac ay kullandim hic bir ise yaramadi. Ondan sonra Roc kullanmaya basladim ve Roc goz cevremi tamamen olmasa bile epeyce toparladi.
Roc u 6 aydir falan kullaniyorum goz altlarina surulmuyor ama uzerinde goz altlarinida baya toparlayacagi yaziyordu bu anlamda hic bir ise yaramadi. Bir saticinin tavsiyesiyle Dove nin goz alti kremini kullanmaya basladim 1 haftadir ama sanki ise yaramayacak gibi gorunuyor sadece nemlendirdigini hissediyorum simdilik. 34 yasindayim yaslanmaya karsi etkili urunler icin erken diye dusunuyorum. Kararsizim. Goz altlarim 50 yasindaymisim gibi gosteriyor beni. Christian Dior un bana hediyesi goz alti kirisikliklari oldu. Ne yapabilirim tavsiyelerinize ihtiyacim var. :(
Kullanıcı avatarı
Christorlila
Güzelliğine Düşkün
Güzelliğine Düşkün
 
Mesajlar: 60
Kayıt: Cum Mar 17, 2006 2:00 am
Konum: USA-Turkey

Re:

Mesajgönderen Christorlila » Pzr Mar 11, 2007 11:30 pm

sekercim sana aynen Dejavu gozalti kapaticisini oneriyorum. Valla birebir..Ben geceleri biraz disari cikarim ertesi gun ise giderken patlican rengi olan gozaltlarimi kapamak icin hep mor ve yakin renklerde makyaj yapardim..Simdi Dejavu yu kullaniyorum ohhh renk renk suruyorum cok hosuma gitti..bence dene goreceksin..

gench13 yazdı:benim de bi sorum olcak göz çewrem bu yaşıma rağmen biraz mor :( krem olarak diilde doğal yöntemlerle bişiler yapamazmıyım.. amacım bütün morlukkları yok etmek diil.sadece biraz azalmasını sağlamak.. yardımcı olursanız sewinirim..
Kullanıcı avatarı
Christorlila
Güzelliğine Düşkün
Güzelliğine Düşkün
 
Mesajlar: 60
Kayıt: Cum Mar 17, 2006 2:00 am
Konum: USA-Turkey

Re:

Mesajgönderen Christorlila » Pzr Mar 11, 2007 11:33 pm

valla yasina agir kacacak diye bir sey olmaz..benim annem 17 sinde basladi kadinin yuzun gozu mermer gibi..Muhim olan iyi urunu bulmak..mesela ben dejavu yu 7 yildir kullaniyorum simdi 29 um (eyvah yas cikti ortaya) cok memnunum..Bence bunun yasi olmaz ayrica dejau GABA iceriyor..Direk kaslarla ilgili fazla kimyasal tasmiyor...hadi goelim bakalim..


ladia yazdı:ben de bu sene 24 üme giriyorum göz çevresi için dejavu alıcaktım iyi bi ürü olabilir ama ben almaya korktum açıkçası yaşıma biraz ağır kaçar gibi geldi bi de ürün her bittiğinde yeniden alıcak parayı bulamayabilirim bu yüzden kırışıklıklarım daha kötü bi biçimde geri dönebilir şimdilik hafif nemlendirici jelimle idare ediyorum zaten krem tarzı nemlendiriciler beyaz yağ butoncukları va parlama yapıyo göz çevremde...
Kullanıcı avatarı
Christorlila
Güzelliğine Düşkün
Güzelliğine Düşkün
 
Mesajlar: 60
Kayıt: Cum Mar 17, 2006 2:00 am
Konum: USA-Turkey

Mesajgönderen lilith » Pzt Mar 12, 2007 12:38 am

ya kızlar benim gözlerimin üst kısımları böyle pul pul kuruyor ve dökülüyor :cry: ne denediysem geçmedi :( bir kaç gündür bu vaziyette,krem sürünce de hafif yanıyor böyle kızarıyor.likit kapatıcıyı bile süremiyorum derimle birlikte o şekli alıyor o da pul pul oluyor gözümün üstünde,bir şeyler önerebilir misiniz bana şekerler ya :cry: şöyle güzel bir nemlendirici göz kremi falan :roll: ama çok uçuk fiyatlı olmazsa sevinirim şimdiden teşekkür ederimmmm :kisslove:
Kullanıcı avatarı
lilith
Güzelliğine Düşkün
Güzelliğine Düşkün
 
Mesajlar: 453
Kayıt: Cum May 19, 2006 2:00 am

Re:

Mesajgönderen ilerya » Pzt Mar 12, 2007 1:26 am

lilith yazdı:ya kızlar benim gözlerimin üst kısımları böyle pul pul kuruyor ve dökülüyor :cry: ne denediysem geçmedi :( bir kaç gündür bu vaziyette,krem sürünce de hafif yanıyor böyle kızarıyor.likit kapatıcıyı bile süremiyorum derimle birlikte o şekli alıyor o da pul pul oluyor gözümün üstünde,bir şeyler önerebilir misiniz bana şekerler ya :cry: şöyle güzel bir nemlendirici göz kremi falan :roll: ama çok uçuk fiyatlı olmazsa sevinirim şimdiden teşekkür ederimmmm :kisslove:


canım bence bir dermatologla görüşsen daha iyi olabilir. belki alerjik bir sorun yaşıyorsundur. bende de benzeri bir sorun olmuştu da ondan söylemek istedim. egzemamsı bir şey olmuştu.ilaç vermişti doktor. göz ve çevresi çok hassas olduğu için daha çok dikkat etmek gerekiyor. bu arada ben vichy thermal s eyes göz altı kreminden çok memnunum.güzel nemlendiriyor.oldukça da hafif, yağsız bir ürün.içinde ışıltılar var,morluklarımı bile aydınlatıyor.
Kullanıcı avatarı
ilerya
BaKımLı
BaKımLı
 
Mesajlar: 1446
Kayıt: Pzr Oca 28, 2007 2:00 am
Konum: İzmir

Mesajgönderen ilerya » Pzt Mar 12, 2007 1:29 am

bir de ben çok azcık zeytinyağı sürüyorum haftada bir kaşlarıma ve göz çevreme. zararı olacağını da sanmıyorum. bugün değişiklik yapıp, tatlı badem yağı sürdüm. istersen gözünün içine kaçmayacak şekilde bir dene. zeytinyağı gözü yakıyor çünkü.
Kullanıcı avatarı
ilerya
BaKımLı
BaKımLı
 
Mesajlar: 1446
Kayıt: Pzr Oca 28, 2007 2:00 am
Konum: İzmir

Mesajgönderen flora7 » Pzt Mar 12, 2007 1:48 am

Osmanbey'de Zencefil Aktar'da HBK (havuç-buğday-kayısı) yağı göz altlarına ve tüm cilde kullanıldığında yağlandırmadan nem veriyor.Fazlası uçuyor ve vıcık vıcık olmuyor.Ben yağlı cildime rahatça kullanıorum.Gözaltımda yağ bezesi yapar diye korkmuştum en başta.Fakat şaşırtıcı biçimde hiç olmadı.Tavsite ederim.Fiyatı 7 milyon.Bu aktar kendi yaptığı ürünlerle ünlüymüş.Dikkate değer başka ürünleri de var.
flora7
Güzelliğine Düşkün
Güzelliğine Düşkün
 
Mesajlar: 92
Kayıt: Cmt Ara 31, 2005 2:00 am
Konum: Suadiye-İstanbul

Mesajgönderen lilith » Pzt Mar 12, 2007 1:51 am

ileryacım çok teşekkür ederim evet dediğin gibi önce bir doktora gideyim ben çünkü her sene belli bir dönem yaşıyorum bunu :( artık doktorun önerdiği bir ilaç ve de göz çevresi kremi alırım yaşım da 21 şimdi inceledim biraz sanki la roche posay hydraphase yeux güzel gibi geldi ama doktora da danıştıktan sonra alırım artık çok sağol canımcım..
Kullanıcı avatarı
lilith
Güzelliğine Düşkün
Güzelliğine Düşkün
 
Mesajlar: 453
Kayıt: Cum May 19, 2006 2:00 am

Mesajgönderen eleanor » Pzt Mar 12, 2007 8:13 am

kızlar yaa burada yazılanlara istinaden gidip bepanthen krem aldım cumartesi
göz altlarıma da sürdüm yatarken
hafif bir yanma yapti ama dayandım yıkamadım
sabah kalktıgımda ise goruntu korkunctu :roll:
kırış kırış olmuştu goz altlarım
hemen gül suyuyla silip ardından kayısı yagiyla msj yaptim
ardindan da göz altı kapaticimi surdum
biraz kayboldu sanki o goruntu
ben napicam şimdi yaaaa :cry:
Kullanıcı avatarı
eleanor
Güzelliğine Düşkün
Güzelliğine Düşkün
 
Mesajlar: 124
Kayıt: Çrş Şub 07, 2007 2:00 am

Mesajgönderen piglet81600 » Pzt Mar 12, 2007 2:32 pm

Kızlar ben göz altı morlukları için ünlülerin ameliyat sonrasında morlukların geçmesi için kesilen yere sürülen bi ilaç kullandıklarını duymuştum.Hatta eczaneye gidip sölediğimde doğrudur demişti ama adını almamıştım..
Kullanıcı avatarı
piglet81600
BaKımLı
BaKımLı
 
Mesajlar: 1001
Kayıt: Sal Oca 09, 2007 2:00 am
Konum: İSTANBUL

DejaVu gözaltı

Mesajgönderen mugoz » Pzt Mar 12, 2007 2:37 pm

gözaltı sorunları yaşayanlara DejaVu nun gözaltı ürününü öneririm. hem tedavi edici hem de kapatıcı özelliği var. Bildiğim kadarıyla ikisini birden yapan başka bir ürün yok. Üzerine makyaj da yapabiliyorsunuz. Dolayısıyla makyajlıyken bile gözaltlaınızı tedavi edebiliyorsunuz. Sitesini de inceleyin isterseniz başka ürünleri de var. http://www.dejavu-tr.com
mugoz
Güzelliğine Düşkün
Güzelliğine Düşkün
 
Mesajlar: 10
Kayıt: Pzt Mar 12, 2007 2:00 am

Re:

Mesajgönderen asyaa » Pzt Mar 12, 2007 3:08 pm

eleanor yazdı:kızlar yaa burada yazılanlara istinaden gidip bepanthen krem aldım cumartesi
göz altlarıma da sürdüm yatarken
hafif bir yanma yapti ama dayandım yıkamadım
sabah kalktıgımda ise goruntu korkunctu :roll:
kırış kırış olmuştu goz altlarım
hemen gül suyuyla silip ardından kayısı yagiyla msj yaptim
ardindan da göz altı kapaticimi surdum
biraz kayboldu sanki o goruntu
ben napicam şimdi yaaaa :cry:

Canim cok uzuldum ben buraya tecrubemi hem baskalarina ornek olsun diye hemde birileri sorunuma bir care bulabilir belki diye yazmistim keske hic yapmasaydin boyle birsey. Bana o olaydan sonra cilt uzmani bir bayan 15 gun hic bir sey kullanma gozaltina ve goz cevrene demisti. Bence sende bir sure dinlendir bakalim. Umarim benimki gibi kalici olmaz :(
asyaa
Güzelliğine Düşkün
Güzelliğine Düşkün
 
Mesajlar: 43
Kayıt: Sal Şub 20, 2007 2:00 am
Konum: ABD

Mesajgönderen soyacini » Pzt Mar 12, 2007 4:13 pm

Merak edenler icin son durum vaziyet:

Bir arkadasima anlattim givenchy'nin goz kremini ve bende yarattigi ektinin, aynisinin tipkisini o da yasamis ve kremi oylece bir kenarda duruyormus, bir daha el surmemis. onun yerine clinique all about eyes'i tavsiye etti mesela arkadas bana.

satin aldigim kozmetikciye de anlattim, fazla gelmis olabilir dedi size. (getirseydiniz iadesini yapardik demelerini bekledim hani nedense :D)

ben de inat ya, gittim clinique all about eyes aldim, simdilik iyi, umarim bu kreme de tepki vermem :)
Kullanıcı avatarı
soyacini
Güzelliğine Düşkün
Güzelliğine Düşkün
 
Mesajlar: 287
Kayıt: Prş Ara 28, 2006 2:00 am
Konum: Ankara

Re:

Mesajgönderen mybeauty » Pzt Mar 12, 2007 4:28 pm

eyluls yazdı:sekiz çizer gibi nasıl sürcez kremii göz altına :?:


canım yatay sekiz, nasıl anlatsam :roll: göz altından dışa doğru kaşının üzerinden diğer göz altına geçip tekrar dışa doğru kaşın üzerinden yani yatay şekilde (görüntülü anlatmak isterdim ama...)
mybeauty
Güzelliğine Düşkün
Güzelliğine Düşkün
 
Mesajlar: 64
Kayıt: Prş Şub 22, 2007 2:00 am

Mesajgönderen ladia » Pzt Mar 12, 2007 7:45 pm

jojobayı da aktardanmı alıcaz bi de anlamadım jojobamı jojoba yağımı
ladia
KoKoŞ
KoKoŞ
 
Mesajlar: 6903
Kayıt: Cmt Ara 09, 2006 2:00 am
Konum: Ankara

Re:

Mesajgönderen eyluls » Pzt Mar 12, 2007 8:09 pm

mybeauty yazdı:
eyluls yazdı:sekiz çizer gibi nasıl sürcez kremii göz altına :?:


canım yatay sekiz, nasıl anlatsam :roll: göz altından dışa doğru kaşının üzerinden diğer göz altına geçip tekrar dışa doğru kaşın üzerinden yani yatay şekilde (görüntülü anlatmak isterdim ama...)
cnm sağol ilgin için tesekkür ederim evet keske öyle bi imkanımız olsaydı gerçi dediğini uygulamaya çalıstım ama bakalım yapabilcemmi :wink:
Kullanıcı avatarı
eyluls
BaKımLı
BaKımLı
 
Mesajlar: 833
Kayıt: Cum Oca 12, 2007 2:00 am
Konum: KaRadeniZ

Mesajgönderen eyluls » Pzt Mar 12, 2007 8:18 pm

arkadaslar ben bikere kayııs yağı denedim fena yaktı göz altımı seyrelterek sürüyorum yine yakıyor karsıtırıyorum avakadoyla yine yakıyor gözaltıma bisey süremiyorum siz iki yağ sürerken suyla seyreltıyormusnuz yoksa sadece iki yağı karıstırıp direkmi sürüyorsunuz ben 25 yasındayım öle kırısıklık çizgisi değil ama ince çizgiler bu son zamanlarda belirdi beni rahatszı ediyor bide sabah kalktıgımda iste :(
Kullanıcı avatarı
eyluls
BaKımLı
BaKımLı
 
Mesajlar: 833
Kayıt: Cum Oca 12, 2007 2:00 am
Konum: KaRadeniZ

ÖncekiSonraki

Dön Cilt Bakımı Ürünleri

Kimler çevrimiçi

Bu forumu gezen kullanıcılar: lindadeamon ve 1 misafir