Cilt Bakımı ürünleri hakkındaki yorumlarınız ve tavsiyeleriniz.
Gönderen: noone - Güzelliğine Düşkün
#290323 benim iki kaşımın arasındaki cizgi her gecen gun derinlesio ya, üfffff, bence dudak kenarından daha berbat görunuyo kaş ve alın cızgıleri, insanları da korkutuyor, agresif biri gibi görunmek istemiyorum ben:((
Kullanıcı avatarı
Gönderen: gizemel - KoKoŞ
#290327 cnm ben bunu formsante sitesinden aldım.burda en uygun ürün decontract rides miş gibi görünüyor.makeup alleyde de bununla ilgili yorum buldum.bizim yaş grubumuzda bu amaçla kullananlar olmuş ve memnun kalmışlar.abd de wrinkle decreased olarak geçiyor.benim aklıma yatıyor ama yinne de ikilemde kaldım. :dontknow:
Gönderen: yelizd - Güzelliğine Düşkün
#290333 noone benimde kaş aram inanılmaz derin kırışık sürekli birilerini dövecek gibi bi surat ifadem var (dı)
geçen yaz ve bu yaz botox yaptırdım. Sonuç mükemmel. bu seferki daha da derinleştiği için dolguda yapıldı. sinirli insan tipi gitti mutlu bir surat geldi :) uzman bir dr da yaptırmanı şiddetle öneririm.
krem falan mimik çizgilerinde işe yaramıyor. tek geçerli yöntem botox
Gönderen: ladia - KoKoŞ
#290334 şimdilerde moda at kestanesi kremiymiş, başka bir forumda okudum, kullanan bir kişi çok memnun olduğunu yazıyordu, google dan araştırdım biraz, kırışık kremlerinin çoğunun içinde at kestanesi varmış, ancak her aktardan bulunmuyormuş, rast gelirsem almayı düşünüyorum, fiyatı 6 ytl..
Kullanıcı avatarı
Gönderen: blackeyes - Güzelliğine Düşkün
#290342
yelizd yazdı:noone benimde kaş aram inanılmaz derin kırışık sürekli birilerini dövecek gibi bi surat ifadem var (dı)
geçen yaz ve bu yaz botox yaptırdım. Sonuç mükemmel. bu seferki daha da derinleştiği için dolguda yapıldı. sinirli insan tipi gitti mutlu bir surat geldi :) uzman bir dr da yaptırmanı şiddetle öneririm.
krem falan mimik çizgilerinde işe yaramıyor. tek geçerli yöntem botox
noone yazdı:benim iki kaşımın arasındaki cizgi her gecen gun derinlesio ya, üfffff, bence dudak kenarından daha berbat görunuyo kaş ve alın cızgıleri, insanları da korkutuyor, agresif biri gibi görunmek istemiyorum ben:((

Yağlı bi cildim var kırışıklığım yok ama ayni benim de kaş aram böyle kızlar :( iş yaparken istemsiz kaş çatan biriyim,poff..korkuyorum da öyle botox filan..Yok mu hafifletecek bi krem :crybaby:
Kullanıcı avatarı
Gönderen: gizemel - KoKoŞ
#290451 kızlar decontract ride l'orealin bu serisinin gündüz,gece kremi ve serumu varmış.serumu 1 saat içinde etkiliymiş.fiyatı da uygun.sadece mimik kırışıklıklar üzerine uygulanabilir.botox etkisi yapan bir madde var içinde ama tabi ki bu kremler botox kadar etkili değiller.önlemeye yönelikler.bu serinin gece kremi gündüz kremi ve göz altı kremi de var.şu an için gece kremini alıp azcık dudakların ordaki çizgilere süreyim diyorum ama hala kararsızım araştırıyorum.ama makeupalley de mimik kırışıklıgı olanlar hep genç yaşta da olsa gevşetici kremler kullanmaya başlamış.sanırım sadece çizgilere gerekebilir :confused:
Kullanıcı avatarı
Gönderen: gizemel - KoKoŞ
#290455 M. Asam VINOLIFT Plisse Faltchen 30ml
M. Asam Ağız Kenarı Kırışıklık Kremi


Argireline ve etken madde kombinasyonundan oluşan Pentapeptid Hyaluron Asidi, Shea Butter ve Kakao Butter, ağız çevresinde beliren ince dikey çizgileri ve mimiklerden oluşan küçük kırışıklıkların düzeltilmesine yardımcı olur.

Dudak kontürünü yumuşatır.

• Üzüm Çekirdeği Ekstresi (OPC-Oligomeric Proanthocyanidin)
• Argireline
• Pentapeptid
• Hyaluronik Asit
• Shea Butter
• Kakao Butter
• Vitamin E
• Co Q10

Uygulama:



Sabah ve akşam hafif dokunuşlarla uygulayınız.


İçindekiler:

AQUA / WATER, BUTYROSPERMUM PARKII (SHEA BUTTER), THEOBROMA CACAO (COCOA) SEED BUTTER, GLYCERYL STEARATE SE, DIMETHICONE, HYDROGENATED COCO-GLYCERIDES, PALMITIC ACID, STEARIC ACID, VITIS VINIFERA (GRAPE) SEED EXTRACT, TOCOPHERYL ACETATE, DIMETHYLSILANOL HYALURONATE, TOCOPHEROL, UBIQUINONE, ASCORBYL TETRAISOPALMITATE, LECITHIN, TRIBEHENIN, PALMITOYL PENTAPEPTIDE-4, ACETYL HEXAPEPTIDE-8, CAPRYLIC/CAPRIC TRIGLYCERIDE, GLYCERIN, DIISOPROPYL ADIPATE, ALCOHOL, ETHYLHEXYL PALMITATE, STYRENE / ACRYLATES COPOLYMER, XANTHAN GUM, SODIUM BENZOATE, POTASSIUM SORBATE, PARFUM / FRAGRANCE, PHENOXYETHANOL, BUTYLPARABEN, ETHYLPARABEN, ISOBUTYLPARABEN, METHYLPARABEN, PROPYLPARABEN
Kullanıcı avatarı
Gönderen: melc - KoKoŞ
#290544 aslında kaz ayakları için üzüm yağını öneriyolardı biyerde okumus hatta not almısım acaba bunu msela mimik çizgilerinde kullansak işe yararmı sanırım ben yarın alıp hem kazayaklarında orda cok sorunum yok gerçide hem orda hemde dudak çizgilerinde kullanmaya başlıcam birde bu dediğim kremi alıcam daha ağır bişi kullanmak acıkcası ben istemiyorum suan için öyle cokda sorunum yok abartmak istemiyorum canım sende cok bence dert etme kii senin yaşın benden daha genç tabi yine sen bilirsinde sonucta insanın kendini ii hissetmesi daha önemli ama basen galiba cok takıyorus :blushing:
Gönderen: noone - Güzelliğine Düşkün
#290665 gizemel bence alma ve kullanma, daha yasın erken bence, ve ben senin fotolarını görmustum forumda, ne kırısıklıgıymiş, cok guzel bir kızsın ,sen almayi düşünüyorsan biz napalim dimi ama:))
Gönderen: petitbeurre - Güzelliğine Düşkün
#291633 Arkadaşlar bu çizgilerin nedeni hep güneş, güneş, güneş :angryfire

Yüksek faktölü ürünler kullanmaya özen gösterin. Geçen yaz ben de çok güneşin altında durdum hiç güneş kremi falan sürmedim, bu sene dudak kenarımda çizgiler çıktı. Hani gülerken oluyor ya. Gülmekten korkar oldum. Güldükçe derinleşiyorlar çünkü. Daha yaşım 21. Yüz egzersizlerini de denedim. Gülene kadar gergin duruyor, güldükten sonra gene aynı. Ayrıca bazı kaynaklardan öğrendiğime göre yüz egzersizi çok gereksizmiş. Zaten bütün gün yüz kaslarımızı çalıştırıyormuşuz. Mutlaka ürün kullanmam gerekiyor. Daha önce kullanmış olup bana tavsiye edecek arkadaş var mı?
Gönderen: petitbeurre - Güzelliğine Düşkün
#291653 Evet canım farkediyor. Ama sadece 1 kaç saat etkisini görüyorum diyebilirim. Dediğim gibi gülünce eski haline dönüyor çizgilerim. Lourdes Çabuk diye bir kadın var. Yüzüne bakılırsa faydalı görünüyor aslında. Doğru nefes almayı öğrenmek lazımmış yoga yaparken. Şöyle bir kitap var. Edinmeyi düşünüyorum. Belki bir faydası olur. Sen de dene istersen:
http://www.kitapyurdu.com/kitap/default.asp?id=131250
Kullanıcı avatarı
Gönderen: gizemel - KoKoŞ
#291693 ben 25 yaşıma kdr bekleyip sonra ona yönelik bir kremi en azından lokal olarak kullanmaya karar verdim :confused: başka yapcak bişi görünmüyo artık yaşıcam çiziklerimle :bye:
Gönderen: petitbeurre - Güzelliğine Düşkün
#293557 Kızlar yüz yogası falan yapmıcam ben. Yüz masajı daha faydalı. Hem yüz yogasındaki gibi çenem ağrımıyor. Ve rahatlatıyor. Günde 10 dk yapıyorum. Kalktığımda ve yatmadan. Daha dinç görünüyor insan.
http://www.aymavisi.org/egzersiz/masaj/yuz.htm

Burdan bakabilirsiniz. Veya google dan aratın..
Gönderen: ekin35 - Güzelliğine Düşkün
#306756
ayseayse yazdı:ya benimde kaşlarımın arasında cizgiler sinirimi bozuyo..off ne kullanıcaz yaa?

benimde kaşlarımı çatmaktan kaşlarım arasında bir izim olustu ve hos değil bence.. yaz, kış, güneş gözlüğü farketmiyor hep çatık o kaslar güneş batana kadar :dontknow: önerebileceginiz çözüm yolu mevcutmudur!

petitbeurre yazdı:Arkadaşlar bu çizgilerin nedeni hep güneş, güneş, güneş

kullanılacak güneş kremi (yüz ve dekolte) için öneri var mı peki..
Kullanıcı avatarı
Gönderen: Master - Güzelliğine Düşkün
#307764 aaaa, ama burada bir yanlışınız var... bu kırışıklıklar mimik kırışıklıkları, güneş koruyucuları ve kremler pek yardımcı olmaz bence. Botoks yaptırmak lazım, anında etki ediyor ve 6 ay rahat ediyorsun. Yasemen İzmir Güzellik Merkezinde 400$, yani teorik olarak, nerden baksanız aylık 70 YTL filan mı oluyor ne... Yüzünüzden rahat 5 yıl alıyor :banana:
Kullanıcı avatarı
Gönderen: Marjolaine - KoKoŞ
#309949 Yaaa kızlar çok dertliyim ben de çünkü geçenlerde fark ettim güneşten hep gözümü kısıyorum o yüzden de alnımın ortasında bir çizgi gibi bi şey oluşuyor :crybaby: yaz başladığından beri dikkat ediyorum ama off çok üzüldüm görünce bizim ailede 3 kuşakta vardır bu çizgiler benim sonum da öyle olacak galiba :( klasik açık renkli gözleri herkesin bizde, güneşe dayanamıyoruz ondan sanırım :( benimkiler daha oluşma aşamasında tabii ki önlemek istiyorum, bu aşamada baş etmek daha kolay olur eminim.. 20-30 yaş arasında kullanılabilecek bir krem var mı bildiğiniz? özellikle gece kremi almak istiyorum, kremle serumla halletmeye çalışıcam, güneş kremi, güneş gözlüğü, şapka etkili olmuyo, kesin bu işe yönelik bir şey almak lazım. ayrıca botoxu, ben asla yaptırmam, hele ki bu yaşta.. benim bildiğim bir avonun böyle bi kremi var, başka da marka bilmiyorum yaa içinde q10 olsun mesela, e vitamini olsun, öyle bir krem istiyorum yok muuu?? :crybaby: :crybaby: :crybaby:
Kullanıcı avatarı
Gönderen: TonicWater - Güzelliğine Düşkün
#310004 kizlar benimde dudak kenarlarimda kirisiklar var :( beni cok rahatsiz ediyor, ciddi ciddi botoks yaptirmayi düsünüyorum.

aranizda yaptiran varmi ?
istanbulda tavsiye edebileceginiz yer varmi ?
ve kaca yapiliyor ?
Kullanıcı avatarı
Gönderen: Marjolaine - KoKoŞ
#310124 hacero;
sağol tatlım incelicem uygun bir zamanımda, araştırayım bakayım nasıl bir şeymiş.. ama 30 ml'ye 105 ytl vermek de sinirden kaşlarımı çatmama neden olabilir :toofunny:
En son zoix tarafından Pzt Şub 09, 2009 10:37 am tarihinde düzenlendi, toplamda 1 kere düzenlendi. Sebep: gereksiz alıntı !! "CEVAP YAZ" butonunu kullanın !!
Kullanıcı avatarı
Gönderen: TonicWater - Güzelliğine Düşkün
#310236 hacero;
güzelim kullanmadigim sey kalmadi :( bilmiyorum beni cok rahatsiz ediyor, sanki insanin yüzüne bi ne desem asik suratlilik veriyor :(
En son zoix tarafından Pzt Şub 09, 2009 10:37 am tarihinde düzenlendi, toplamda 1 kere düzenlendi. Sebep: gereksiz alıntı !! "CEVAP YAZ" butonunu kullanın !!
Kullanıcı avatarı
Gönderen: sorry - BaKımLı
#402917 25 yasındayım su mimik cizgilerinden efret ettim ya :(
mimik kırısıklıkları icin krem kullanan önerebilcek kimse yokmu acaba?
Estee Lauder Idealist Skin Refinisher
Estee Lauder Perfectionist Serum 20 li 30 lu yaslar icin diolar.sevile ne zmn gitsem calısanlar bunu önerip duryolar ama tabi calısanlara güvenemediğimden dolayı daha alamadım...
Gönderen: akayaci - Güzelliğine Düşkün
#405540 Gerçekten eğitimini almış kişilerden öneri almakta fayda var diye düşünüyorum. Güzellik Enstitüleri gibi profesyonelce çalışan merkezlerdeki uzman estetisyenler senin için en doğru ürünü önereceklerdir. Bir ürün tavsiye edebilirim elbetteki, kullanıp sonuçlarını görmüş biri olarak. Babor Mimical Control Cream aslında tam sana ve bahsettiğin sorunlarına göre. Cildine hem yoğun nem verirken hem de oluşan mimik çizgilerinin büyük ölçüde azalmasını sağlar. :yeah:
En son zoix tarafından Pzt Şub 09, 2009 10:37 am tarihinde düzenlendi, toplamda 1 kere düzenlendi. Sebep: gereksiz alıntı !! "CEVAP YAZ" butonunu kullanın !!
Kullanıcı avatarı
Gönderen: melc - KoKoŞ
#444009 artık sanırım şu dudak kenarında oluşan mimik çizgiler için bişi kullanmam gerekiyor,ama ne alıcam hangi markada böle bişiler var bilmiyorum. loreal ve niveada var bildiğim kadarıyla ama önerilere açığım,araştırıcam biraz ama kullanıp memnun kaldıgı krem olanların yorumlarını bekliyorum ;)
Kullanıcı avatarı
Gönderen: melc - KoKoŞ
#444034 canım çok teşekkür ederim baktım ama 170 gibi bi rakam şuan için bunu veremem :( hani 90 falan olsa olabiir ama 170...gerçi işe yaraması önemli sende olumlu yorumda bulundun :confused:
bende biraz araştırdım paylaşaım...
*daha önce Gizemin bana önerdiği
M-ASAM AĞIZ KENARI KIRIŞIKLIK ÖNLEYİCİ KREM(VINOLIFT LIPLINES CREAM-30ML--38 tl
aslında denemek istiyorum ama hiç yorumda bulamadım

*Loreal DECONTRANT RIDES Kırışık Kremi 50ml.---34 tl
L'ORéAL PARIS DERMO - EXPERTISE *Gün Boyunca yaptığınız her yüz mimiğinden sonra göz kenarında kaz ayağı çizgileri, agız kenarı çizgileri ve iki kaş arasındaki dikey çizgiler derinleşir, daha fazla görünür hale gelir. *{30 Yaşından itibaren} *DECONTRACT' RIDES {Boswelox} Kırışıklıkları gererek açan gündüz veya Gece bakım kremi 50 Ml.* ***Kırışıklıklara yoğun etki. Mimik çizgilerin görünümünü düzeltir. Göz çevresindeki kaz ayağı çizgilerini pürüzsüzleştirir. 3 haftada alın çizgilerini ve iki kaş arasındaki dikey çizgileri açar. Klinik testlerde 3 haftada alın çizgilerinde %28, mimik çizgilerde %76** azalma görülmüştür. *NEMLENDİRİR, ANINDA DOLGUNLUK ve GERGİNLİK SAĞLAR.
hımm bununla ilgili bikaçda olsa güsel yorum okudum

birde frownies marka yapıştırılan pedler buldum ama pek içime sinmedi
Kullanıcı avatarı
Gönderen: melc - KoKoŞ
#445073 canım ben surdan baktım fiyatı 170 olarak geçiyor
http://www.bakimstore.com/cilt-bakimi/a ... nol-05.htm
strawberyden alışveriş yapmadım şimdiye kadar ama şimdi baktımda neden böylesine bi fiyat farkı var 67se kesinlikle alırım sende cok memnun kaldıgını söyledin,peki normalde nerde satılıyor acaba eczane ürünümü canım bi bilgin varmı? netten ulaşamadım bi bilgiye,bukadar fark olmaması lazım birde dışarıda sorayım,çilekden alışveriş yapmam zor olucak gerçi kartımı açtırmam yada sanal kart oluştururumda
Kullanıcı avatarı
Gönderen: FuLiaPeLiN - Güzelliğine Düşkün
#445255 Konusu burası bilemedim ama tam dudak çizgisinde benim birsürü siyah nokta var.. Onlar için bilgiğiniz bir yöntem var mı acaba? Banyodan sonra sıkıyorum ama ozaman da üzeri kabuk oluyor sanki ucuk cıkmıs gibi görünüyor ne olcak bunlar ya =S :(
Kullanıcı avatarı
Gönderen: melc - KoKoŞ
#448201 çok teşekkür ederim canım yardımın için ben birde eczaneye sorayım cok fiyat farkı varsa eğer nette buldugum gibi, ozaman çilekden alırım kısazamanda :kissmuch:
Kullanıcı avatarı
Gönderen: sochic - SüsLü
#468512 hanımlarrr daha 21 yaşındayım ama alnımda kaşlarımı cok kaldırmaktan ötürü çizgi oluştu ne yapmam gerekir krem vb.seylere başlamak için erken mi;gerçi bu yaşta böle bi çizgi oluyosa :tongue:
Kullanıcı avatarı
Gönderen: yayen - Güzelliğine Düşkün
#475646 benimde cildim kuru ve güneşde fazla kalmaktan dolayı alnımda kırışıklıklar hafiften belirmeye başladı acaba bunlara önlem hangi kremler iyi geliyo bir çok krem zararlı kimyasal maddelerden dolayı cildi dahada çabuk yaşlandırıyo hangi ürünü alıcağımı şaşırdım doğrusu çok pahalı ürünlerin cosmeticsdatabase.com da zaralılık oranları üst seviyede hemde çok pahalılar vede zaralı maddeler içermekte ben işin içinde çıkamamadım cildimin acil toplanmaya ihtiyacı var yüzüm solgun ve yorgun duruyo kuruluktan ötürü mat bir cilde sahibim yaşım 27 şuana kadar cildim için hiç bir krem vede özel temizliyiciler uygulamadım acaba bana uygun hangi kremleri önerirsiniz arkdaşlar
Kullanıcı avatarı
Gönderen: gulcin83 - Güzelliğine Düşkün
#475763 Bence cılt guzellıgı ıcın bol bol su tuketın gunde en az 8 su bardagı ıcmemız gerekıyormus.bunun yanında sebze ve bol bol meyva tuketmelıyız kısacası beslenmenınde cılt guzellıgı uzerınde etkısı var :bye: