Zayıflama Hapları

Moderatörler: luthien, muhendis

Re: Zayıflama Hapları

Mesajgönderen MARISSA24 » Cmt Eki 10, 2009 2:42 pm

Merhaba kuzular size bir sorum olacak diaformin diye bir hap duydunuzmu normalde şeker hastalarına verilen bir ilaç ama diyetisyenler zayıflamak içinde veriyorlarmış benim kuzenim kullandı 10 kilo verdi. bende bugünden itibaren başladım ilaçla ilgili bilgileri olan varsa yada kullandıysa bana yardımıcı olsun lütfen
Kullanıcı avatarı
MARISSA24
Güzelliğine Düşkün
Güzelliğine Düşkün
 
Mesajlar: 175
Kayıt: Cum Ağu 29, 2008 2:00 am

Re: Zayıflama Hapları

Mesajgönderen lava » Cmt Eki 10, 2009 6:20 pm

pembeprenses
ben kullandım kilo asla asla vermedim üzerine günde 15-20 kez lavaboya çıkıyodum geceleri saymıyorum bile uyku düzeni falan kalmadı 1 kilo bile veremedim :potty: aldığım yere iade ettim bana acı cehre verdiler bir de bunu denicem ama hiç ama hiç bir etkisi olmayacak gibi
var mı acı cehre kullanan?
..........................I brain METU..............................
Kullanıcı avatarı
lava
BaKımLı
BaKımLı
 
Mesajlar: 935
Kayıt: Pzt Şub 02, 2009 2:00 am
Konum: istanbul

Re: Zayıflama Hapları

Mesajgönderen endohater » Cmt Eki 10, 2009 7:50 pm

MARISSA24 evet o ilaç şeker hastalarına ya da olma ihtimali olanlara veriliyor. yemeye dikkat edilirse kilo verdirebiliyor.yemeklerden sonra içiliyo ve bağırsaklardan glikoz emilimini azaltıyor. fakat karbonhidrat tüketimini azaltman lazım. aynı düzende yemeye devam edip onu içersen lavabodan çıkamazsın.
Kullanıcı avatarı
endohater
Güzelliğine Düşkün
Güzelliğine Düşkün
 
Mesajlar: 432
Kayıt: Sal Ara 16, 2008 2:00 am

Re: Zayıflama Hapları

Mesajgönderen sere » Pzr Eki 11, 2009 11:47 pm

eevt diaformin doktor kontrolü olduğunda iyi bir ilaç. bi nevi karbonhidrat bloker sayılır belli ölçüde.
Kullanıcı avatarı
sere
SüsLü
SüsLü
 
Mesajlar: 1590
Kayıt: Pzr Eki 23, 2005 2:00 am
Konum: İstanbul

Re: Zayıflama Hapları

Mesajgönderen daraprensesi » Pzt Eki 12, 2009 12:39 pm

bende hipoglisemi var,doktorum bana da vermişti,ama dogru durust kullanmadım,bugun kullanmaya başlayacagım sanırım,doktorum bunun yanında bana birde diyet listesi verdi,onu yaparsam cok iyi bu ialçla beraber cok iyi kg verecegimi belirtti.benim dedigim gibi şeker sorunum oldugu için ve şu an ki kg gore sekerim cok dusuk,5 kg verirsem :pisik: şekerimin biraz normale yaklaşması umuduyla verilmiş bir ilaç..
ayrıca ilaçın içinde de yazıyor ki doktorum da belirtti, eger cok az kalorili bir rejimle alınırsa en azından bende agır hipoglisemi atagı gibi bir yan etki olabilir..
Kullanıcı avatarı
daraprensesi
BaKımLı
BaKımLı
 
Mesajlar: 908
Kayıt: Prş Haz 12, 2008 2:00 am
Konum: İSTANBUL

Re: Zayıflama Hapları

Mesajgönderen MisaZuga » Sal Eki 13, 2009 1:08 am

ben bundan 6-7 ay once yarim kutu fx15 kuLLandim ve ciddi derecede kiLo verdim ama bunun yaninda bas agrisida yapti bunun onune soyLe gectim,iLaci aLdiktan sonra hemen hatiri sayilIR kahvaLti/yemek yedim ve bas agrisi faLan kaLmadi,tabi bu bas agrimin nedeni ciddi bi sigara tuketimininde etkisi var
sonra istedigim kiLoya geLince biraktim ama tavi daha sonra dikkat etmek geekiyor ..
fx15 in bana saLadigi yarar hic su tuketmiorum normaLde ve ciddi bi su istegi oLusturdu ayni zamanda tokLuk hissi tabiki..
geri aLdimmi bu kiLoLari die sorarsaniz, evet, verdigimin aynisini 2-3 ay sonra geri aLdim ancak hic dikkat etmedim..
bugun tekrar siparis verdim..ve bu sefer hem kuLLanirken hemde kuLLandiktan sonra dikkat etmeye soz verdim kendime..amac 10 kiLo vermek..
Bu iLacLar mutLak zararLidir ama aynaya her baktigimda koca gobegimi ve popumu gorup sinirLenip butun moraLim bozuLup psikoLojim aLt ust oLmasindansa,ve ki ben sikintiLi oLdugum zamanLarda yemek yerim , sonucunun ne oLaagini biLmeden ani kurtarmak bugunLuk daha huzur veriyo ;)

GencLer dusuncesiz oLur,gencLiginde en guzeL yani budur ;)

:bye:
MisaZuga
Güzelliğine Düşkün
Güzelliğine Düşkün
 
Mesajlar: 1
Kayıt: Sal Eki 13, 2009 2:00 am

Re: Zayıflama Hapları

Mesajgönderen glnzanl » Pzt Eki 19, 2009 2:34 pm

merabalar aranızda formula7 isimli ilacı kullanan oldumu??
Kullanıcı avatarı
glnzanl
Güzelliğine Düşkün
Güzelliğine Düşkün
 
Mesajlar: 102
Kayıt: Cum Oca 09, 2009 2:00 am
Konum: pc başı =)

Re: Zayıflama Hapları

Mesajgönderen eyasknerdesn » Çrş Eki 28, 2009 3:47 pm

kilo vermek gerçekten çok zor ve sabır gerektiren ince bi iş, ben bunun için denemediğim yol kalmadı ama hiç birinde kilo verememiştim...
en sonunda herbalife denilen bi ürünle tanıştım ve kendimde inanılmaz bi değişim gördüm ürünler hem zayıflatıyor hemde güzelleştiriyo bir çok cilt problemime ve saç dökülmesine iyi geldi. sihirli bi iksir gibi şiddetle tavsiye ediyorum!! üstelik %100 kilo verdiriyo ve ürünü bıraktığınızda da tekrar kilo almıyorsunuz ;) ;)
eyasknerdesn
Güzelliğine Düşkün
Güzelliğine Düşkün
 
Mesajlar: 2
Kayıt: Çrş Eki 28, 2009 2:00 am

Re: Zayıflama Hapları

Mesajgönderen glnzanl » Cum Eki 30, 2009 1:36 pm

benim kuzenim herbalife hem kullandı hem sattı ve şu anda çok pişman çünki aldığı kiloları fazlasıyla geri aldı okadar para verip okadar aç kaldıktan sora zaten kilo verrsin herbalifetan memnun olanını ilk kez görüyorum :S
Kullanıcı avatarı
glnzanl
Güzelliğine Düşkün
Güzelliğine Düşkün
 
Mesajlar: 102
Kayıt: Cum Oca 09, 2009 2:00 am
Konum: pc başı =)

Re: Zayıflama Hapları

Mesajgönderen shewolf » Cum Eki 30, 2009 2:07 pm

HERBALİFE ile kuzenim çok kilo verdi yaklaşık 22 kg gibi bi şe ... ama çatır çatır ertesi sene geri aldı =) olan kendine oldu ...Sağlıklı ve düzenli beslenme,az biraz yürüyüşle verilmeyecek kilo yoktur..hem cildiniz hemde bünyeniz daha sağlam olur.. Ben daha önceki yazımdada anlattım..Zayıflamaya ait tüm ilaçlar hikaye.. birebir kendim ve çevremden biliom :yeah:
Kullanıcı avatarı
shewolf
BaKımLı
BaKımLı
 
Mesajlar: 1105
Kayıt: Sal Eyl 15, 2009 2:00 am

Re: Zayıflama Hapları

Mesajgönderen glnzanl » Pzr Kas 01, 2009 5:07 pm

cuma günü gittim ender saraçın çıkardığı formula 7 zatıflama hapını aldım bakalım neler olacak gelişmeleri yazıcam :bye:
Kullanıcı avatarı
glnzanl
Güzelliğine Düşkün
Güzelliğine Düşkün
 
Mesajlar: 102
Kayıt: Cum Oca 09, 2009 2:00 am
Konum: pc başı =)

Re: Zayıflama Hapları

Mesajgönderen AppLeDrops » Çrş Kas 11, 2009 5:44 pm

Merhaba arkadaşlar,
Bana da yardımcı olur musunuz bu zayıflamaya yardımcı haplar konusunda? Özellikle merak ettiğim, Ender Saraç'ın formule ettiği FORMULA 7 isimli bitkisel hap! Aranızda kullananlar olmuş sanırım, bana biraz bilgi verebilir misiniz, nasıl etki gösteriyor ve memnun kaldınız mı? Gerçekten çok merak ediyorum. Normalde zayıflama haplarına karşı oldukça soğuğum ama kilo vermeyi daha çok kolaylaştırıcaksa ve güvenilirse denemekte yarar olabilir düşüncesindeyim.
glnznl sanırım sen bu hapı almışsın ve kullanmaya başlamışsın. Kısa zamanda gördüğün etkiler neler oldu. Bilgi verirsen çok sevinirim.Çünkü en son yazdığından beri bir daha açıklama yapmamışsın canım. Şimdiden teşekkürler ;)
Kullanıcı avatarı
AppLeDrops
Güzelliğine Düşkün
Güzelliğine Düşkün
 
Mesajlar: 22
Kayıt: Pzr Kas 08, 2009 2:00 am

Re: Zayıflama Hapları

Mesajgönderen glnzanl » Prş Kas 12, 2009 3:04 pm

merabalar AppLeDrops evet ben aldım kullanalı yaklaşık 12 gün falan oldu 2 kilo verdim ve hiç bir yan etki görmedim ben daha önce fx15 kullanmıştım ve şiddetli baş ağrısı yapmıştı 1 haftada kesmiştim bunda hiç içip içmediğin belli olmuyo bile içinde 7 tane bitkiden başka hiç bişey yok diğerlerine göre biraz yavaş veriyosun ama iştahını kontrol ediyosun ben beğendim tavsiye ederim zaten 5 kilo fazlam vardı 2si gitti bir kutu kullanmam yetcek umarım sizdede işe yarar merak ednler için http://www.formula7.com.tr/ burdan bilgi alabilrler
Kullanıcı avatarı
glnzanl
Güzelliğine Düşkün
Güzelliğine Düşkün
 
Mesajlar: 102
Kayıt: Cum Oca 09, 2009 2:00 am
Konum: pc başı =)

Re: Zayıflama Hapları

Mesajgönderen AppLeDrops » Prş Kas 12, 2009 10:13 pm

glnzaln, verdiğin bilgiler için çok teşekkür ederim. Bende kullanmayı düşünüyorum ve bu ilacın da özellikle iştahı kesmekte yararlı olduğunu okumuştum. Sen de bunu doğrular nitelikte yazmışsın. İştahın da azalma olmuş ne güzel.. Ama tabiki tek başına yeterli değildir herhalde! Yanında ek olarak bir diyet programı da uyguluyor musun veya spor yapıyor musun? Çünkü eğer tek başına bu ilacı kullanarak 12 günde 2 kilo verdiysen bu çok iyi bir rakam :) Bunları da cevaplarsan kafamda birşeyler oluşucak zannediyorum karar vermek için.
Sana bu yolculukta kolaylıklar diliyorum. Azı kalmış zaten, kısa zamanda verirsin onu da :yeah: Sevgiler canım...
Kullanıcı avatarı
AppLeDrops
Güzelliğine Düşkün
Güzelliğine Düşkün
 
Mesajlar: 22
Kayıt: Pzr Kas 08, 2009 2:00 am

Re: Zayıflama Hapları

Mesajgönderen glnzanl » Cum Kas 13, 2009 5:22 pm

canım benim pek spor yapma gibi bi şansım yok işim masa başı baya haraketsiz kalıyorum sadece biraz yediklerime dikkat ettim akşamda 6-7 den sora hiç bişey yemedim bukadar inş devam eder veririm o 3 kiloyuda teşekkür ederim dileklerin için inş sende istediğin ölçülere ulaşırsın biran önce :bye:
Kullanıcı avatarı
glnzanl
Güzelliğine Düşkün
Güzelliğine Düşkün
 
Mesajlar: 102
Kayıt: Cum Oca 09, 2009 2:00 am
Konum: pc başı =)

Re: Zayıflama Hapları

Mesajgönderen AppLeDrops » Cum Kas 13, 2009 11:36 pm

İnşallah canım benim, aynı istek ve kararlılıkla devam ettikten sonra kilo vermemek gibi bir durum düşünemiyorum. Kısa zamanda vereceğine eminim kalan 3 kiloyu da :yeah: Hepimizin istediği gibi olsun herşey. Bilgilendirdiğin için de tekrar teşekkürler :bye:
Kullanıcı avatarı
AppLeDrops
Güzelliğine Düşkün
Güzelliğine Düşkün
 
Mesajlar: 22
Kayıt: Pzr Kas 08, 2009 2:00 am

Re: Zayıflama Hapları

Mesajgönderen juvuju » Çrş Kas 25, 2009 4:31 pm

ahmtbhr yazdı:slm :laugh:
bugun 56 kg. 100gr. gördüm tartıda çok sevindim. şimdi ayın 21inde başlamıştım 61 kg olarak ozaman aldığım ölçülerimi ve bugunki ölçülerimi paylaşıcam :banana:

21/08/2009 ;
boy: 1.65
kilo:61
göğüs altı:75.5 cm
göbiş:87 cm (şu can simidi olan kısımdan ölçtüm)
basen:92 cm
tek bacak: 55.5 cm ( basenin daha altından ölçü aldım)

28/08/2009 ;
kilo:56 kg. 100gr.
göğüs altı:69.2 cm
göbiş:82 cm
basen:90 cm.
tek bacak: 53.5 cm

mutluyummm :nanik:



merhaba, ben de bu sahab red pepper hapını kullanmaya başladım daha önce sole kullanmıştım tek bi tane bile yan etki yapmadı kilo da verdirdi ama sonra ben ipimi koparp yedim şimdi yine rejimle beraber red pepper ı aldım. Sen de biber hapını içerek mi kısa sürede bu kadar kilo verdin? sadece 5 kilo vermek istiyorum şimdi 59 kiloyum 1.70 boyum 54 e düşmem lazım bi ay içinde sende bi yan etki yaptmı? yada kullanan başka arkadaşlar da ciddi bişey oldumu yazıları okuyunca biraz korkmadım desem yalan olur ama bırakmak ta istemiorum en azndan bikaç kilo vermek istiyorum. Ne dersiniz kızlar gerçekten ciddi etkiler gören varsa nolur akıl versin:( :(
Kullanıcı avatarı
juvuju
Güzelliğine Düşkün
Güzelliğine Düşkün
 
Mesajlar: 85
Kayıt: Prş Ara 21, 2006 2:00 am

Re: Zayıflama Hapları

Mesajgönderen cisemm » Prş Ara 03, 2009 6:32 pm

kızlarr 5in1 ı ankarada nerede bulabilirim??
cok acl lazım yardım lütfeenn..!
Kullanıcı avatarı
cisemm
Güzelliğine Düşkün
Güzelliğine Düşkün
 
Mesajlar: 13
Kayıt: Çrş Ara 17, 2008 2:00 am

Re: Zayıflama Hapları

Mesajgönderen cigdemcyylu » Prş Ara 03, 2009 6:52 pm

bitkisel ürünler satan yerler bulabilirsin.... artı bazı eczanelerde satılıyor.. çok dikkatli olman gerekli.. ilaç endüstrisindeki en korkunç sey sahte ilaçların yaygınlığı...
https://twitter.com/#!/cgdmbr
Kullanıcı avatarı
cigdemcyylu
KoKoŞ
KoKoŞ
 
Mesajlar: 6224
Kayıt: Çrş Kas 18, 2009 2:00 am
Konum: ankara

Re: Zayıflama Hapları

Mesajgönderen cigdemcyylu » Prş Ara 03, 2009 6:53 pm

kızlar isterseniz solgarı deneyin birde phsillium... yani bir farmakalog olarak öneririm:)
https://twitter.com/#!/cgdmbr
Kullanıcı avatarı
cigdemcyylu
KoKoŞ
KoKoŞ
 
Mesajlar: 6224
Kayıt: Çrş Kas 18, 2009 2:00 am
Konum: ankara

ÖncekiSonraki

Dön Zayıflama

Kimler çevrimiçi

Bu forumu gezen kullanıcılar: Hiç bir kayıtlı kullanıcı yok ve 3 misafir