Kullanıcı avatarı
Gönderen: billiejean - Moderatör
#89921 "Anne nedir" diye bir mail geldi, annenin tanımı çok güzel yapılıyor

ANNE, dünyada karşılık beklemeden börek yapan tek insandır.

Karşılıksız sevginin ete kemiğe bürünmüş halidir! Ne kadar üzsen de 10 Dakika sonra seni affeden zarif
bir memeli turudur…

yağlı bile olsa tiksinmeden saçını okşayan, kucağına yatıran,
öpüp koklayan tek varlıktır…

meleğin sut verebilenidir.

Yarasın diye muhallebinin içine ciğer katarak çocuğuna yediren manyaklık derecesinde yaratıcıdır.

Yemek yemeyen çocuğun dikkatini çekmek için elindeki tencere ve
Tavalarla maymunluk yapabilen kişidir, kafayı çocuklarıyla bozmuş,
göbek bağı kopsa da yürek bağı asla kopmayan, sevgi dolu fedakar
Insan dişisidir…

bulaşık, ütü, vb yaparken bile otomatik olarak çene çalan,
kendi kendine konuşan, kadın dırdırı denen mereti erkeklere
daha küçükten öğretendir.

Yemek uzmanı, düzen insani, bilgili, kültürlü her şeyi bilen şahsiyettir,

yavrularını yol tarafından değil, kaldırım tarafından yürütendir,

Dizidizi incidir lakin gerektiğinde laf sokma dalında da birincidir.

sevgiliden ayrılma haberi verildiğinde, \"amaaan ben sana daha güzelini
bulurum\" diyebilen komik bir karakterdir.

'Oğlum aradım yoktun. Bende mesaj atayım dedim sana. Gelince ara beni
EMI aslan evladım. Şapkasız çıkma o karılarla.
Kara börülcem benim öptüm annen , seklinde mesajlar atabilen,
teknolojiyi ısrarla reddeden, kabullenemeyen, kafasına göre yorumlayan bilişim düşmanıdır ..

Dünyanın en güzel kucağına sahip, en güzel kokan,
harikulade bir varlıktır ,

olmadık yerlerde iyi ki doğurmuşum Ulen seni!\" diyen
ve benim hatırıma benimle Metallica bile dinleyen bir sabır ağacıdır.

Evlatlarını asla ayırmayan, ayni zamanda birbirinden koruyan güç abidesidir…

evde bir yere uzandığınız an orada temizlik yapacağı tutan,
temizlik konusunda kayışı kopardığından temizlikçi gelecek diye evi
temizleyen balans ayarı kaçmış temizlik kaynağıdır.

Mutfakta yasayan, evde herkesi idare eden ve geceleri baba denen yasal
sevgilisiyle sevişen bi tur canlıdır

iyiliğin, merhametin,acayip bir şefkatin, sadakatin, sevginin güçlerini birleştirdiği sonsuz bakiredir !!

Oğlunun damat - kızının gelin olduğunu görünce, çocuğu mezun olunca,
çocuğu gol atınca,çocuğu hasta olunca, çocuğu askere gidince, asmalı
kabağı seyredince, dolar yükselince velhasıl buna benzer Ota-boka bissuru şeye ağlayabilen, bu mesajı okurken duygulanıp gözleri dolabilen,
ağlamaya meyilli bir yapısı olan duygu pınarıdır,

Uzakta dursa da yakın hissedilen, cani hep istenen, asla
vazgeçilmeyen, dizinin dibinde olmak istenen, evlatların varlığını
varlığına armağan edebileceği, heeeep duygulu tek kadın modelidir...
Kullanıcı avatarı
Gönderen: billiejean - Moderatör
#89922 :P Kızlar sizin için anne nedir, annenizle aranız nasıl, pişman olduğunuz şeyler var mı onunla ilgili? Annenizin yaptığı yukarıdaki gibi komik, "annece" şeyler var mı ?

Baba da çok özel muhakkak ama bence anne olmak çok farklı bir mucize, doğanın armağanı, o minik hücrenin oluşup büyümesi filan ve anne şefkati, fedakarlığı, hayatının odak noktasına kendisi yerine çocuğunu koyması filan anneleri çok özel yapıyor...

Annemin hala bana çocukmuşum gibi bazı davranışları beni zaman zaman sinirlendirse de, anneciğimi aslında çok çok seviyorum :P
Kullanıcı avatarı
Gönderen: lilium74 - Moderatör
#89929 çok şükür ki bugüne kadar annemi hiç üzmedim ama ondan ayrı olmak biraz üzüyor ikimizide :cry: ben işim dolayısıyla sarıyerdeyim annem ise avcılarda bi pazar günüm var anneme gitmek için ama oda her pazar gidemiyorum arkadaşlarımlamı görüşeyim alışveriş mi yapayım annememi gideyim gidemediğim zaman bende üzülüyorum neyseki o daha sık geliyor ama uzak olunca heran yanında olmak istiyor insan..
Kullanıcı avatarı
Gönderen: muhendis - Moderatör
#89942 anneme ve babama manyaklık derecesinde düşkünüm....öyleki odtü de mastır yapma hakkını elde edip gitmeyecek kadar..o yüzden evlenip ailemden ayrı şehire gideceğime evlenmem daha iyi diyordum ama allahtan nişanlım buraya yerleşti ayrı şehire gitmek durumunda kalmıcam

yani galiba benim durumum biraz abartı galiba :oops: bazen onların yanımda olmadığını düşünmek bile beni depresyona sokar
Kullanıcı avatarı
Gönderen: gulaygulay - SüsLü
#89947 annem ve babama çok düşkünümdür... annemle kimi zaman çatışma yaşarız, kimi zaman da hayat çok güzel geçer aramızda.. annemle çatışma yaşamamızın tek nedeni olayları farklı açılardan değerlendirmemiz herhalde. o olmasa hayat çok kötü olurdu, annem benim hem varolmamda araç olan hem de yaşarken hayatta boğulmamam için can simitleri atan bir kişi bana göre (ayy çok dugulandım şimdi çok da edebiyat parçaladım) :tearyeyed
Kullanıcı avatarı
Gönderen: derinnnn - SüsLü
#89991 anneme çooook düşkünüm aramızda 23 yaş fark var doğal olarak çatışıyoruz arasıra ama ne yaparsak yapalım hiç küsmeyiz 10 dk sora sarılıp öperim zaten küsme huyum yoktur onunda öyle :wink: anneler bilir anneler hisseder derler ya; Annem ne zmn kızım şu insan sana göre değil dese gerçekten bana göre olmuyo bir de 25 yaşında olmama rağmen hala kızım gözlüğünü unutma ceptelini kaybetme montunu çıkartıp unutma :!: der bende her seferinde ya kazık kadar kızım anne tamam diye söylenirim o da sen bana göre hala çocuksun 30 da olsan öle olucaksın diyo :lol: çok seviyorum onunla kavgalarımı bile allah başımızdan eksik etmesin :wink:
Kullanıcı avatarı
Gönderen: masumx - SüsLü
#90015 geçenlerde istanbula gitmek için diyarbakıra doğru (ordaki havaalanından

gitmek üzere ) yola çıktım minibüsle gideceğim annem de benimle geldi

elimde valiz falan var.. neyse arka tarafa geçtim oturdum annem

minibüstekileri sen kalk şuraya otur sen de şuraya sen kızımın yanına geç

demez mi !! Allahım yarabbim yerin dibine girdim

utançtan... :oops: :oops: :oops: istanbulda o kadar yollarda gittim geldim

asla öyle şeyler yapmaz tedirgin olmazdı burası g.doğu old. için sanırım

korktu biraz... neyse ben bu arada sinirden fıttırıyorum içerde kaş göz

işaretleri yapıyorum sen git diye yok ! bekledi minibüs gidene kadar :D

araba yürüdü ama ben öfkemden ağlıcam nerdeyse :x ahh ah bi daa

senle yola çıkarmıyım be anne :|

orada ayrıldık benimde sinirlerim yatıştı ..ama ayrılmasaydık da onu

kırıcak üzücek hiç bi kelime etmezdim en korktuğum şey annemi kırmaktır..

tabi ben de oldukça sabırlıyımdır ama :D

Allah annelerimizi başımızdan eksik etmesin ...
Kullanıcı avatarı
Gönderen: zarzu - Güzelliğine Düşkün
#90105 amiin amin!! Allah onları başımızdan eksik etmesinn. ben anneme çok çok düşkünüm babama da çok düşkünümdür ama anne farklı ya. bazen tartışıoruz kırdıgımı anlıorum onu okdr üzülüorum ki ama uzamıo, unutuo gidio tabi. anneler böyle :) benim annem tam bi melek çok seviorum onu!!!
eskiden daha da beterdim, okuldayken annemi özlerdim :) hemen bitse de gitsem eve derdim. bazen arkadaşlar arasında yatı fln yapar ya, onlara da hiç gitmek istemezdim çünkü özlerim, dayanamam, hala da öyleyim.. büyük konuşmak istemem ama evlenip de uzak biyere fln hiç gidemem ben, başka şehir diil yani, karşı tarafta fln bile oturamam.. annem de babam da benim canımm :kisslove:
Kullanıcı avatarı
Gönderen: Pixie79 - Moderatör
#90370 Annem o kadar sakin ve serin kanlı ki.. Onun bu anlayışlı ve sakin tavrı beni bazen çok şaşırtıyor.. Sanırım biraz yapısından, biraz da hayat tecrübesinden kaynaklanıyor bu durum :) Nazımın en çok geçtiği insanlardan biri kesinlikle annem... Sağolsun en huysuz anlarımda bile beni idare ediyor. :blushing: Umarım ben de onun kadar anlayışlı ve sabırlı olurum ileride çocuklarıma karşı...
Bu aralar evde fazla dağılmış durumdayım, dün annemle konuştuk.. Bu yakınlarda gelecek :blob: Beni derler, toplar bi güzel... 2-3 gün kalıp yine babamın yanına döner... Babacım annem olmadan yapamaz, ikisi pek düşkünler birbirlerine :love3: :lol: Yaşları ilerledikçe daha bi şirin, daha bi komik oluyorlar, Allah ayırmasın.. :innocent:
Kullanıcı avatarı
Gönderen: billiejean - Moderatör
#90404
Pixie79 yazdı:Annem o kadar sakin ve serin kanlı ki.. Onun bu anlayışlı ve sakin tavrı beni bazen çok şaşırtıyor.. Sanırım biraz yapısından, biraz da hayat tecrübesinden kaynaklanıyor bu durum :) Nazımın en çok geçtiği insanlardan biri kesinlikle annem... Sağolsun en huysuz anlarımda bile beni idare ediyor. :blushing: Umarım ben de onun kadar anlayışlı ve sabırlı olurum ileride çocuklarıma karşı...


Tam olarak benim aklımdan geçenleri yazmışsın pixie :beer: , gerçekten onun kadar sakin ve sabırlı olabilmeyi çok isterdim, nazımın geçtiği, her türlü artık kapris mi desem, şımarıklık mı herşeyime şefkatle yaklaşabilen, sabrı taşmayan bi insandır annem, çocuğu olunca insan daha sabırlı olmayı öğreniyor derler, umarım bende de bu olur bakalım :roll:
Kullanıcı avatarı
Gönderen: Pixie79 - Moderatör
#90653 Evet, Billie'cim anlıyorum seni :)
Sanırım (umarım) bu denli sabırlı ve anlayışlı olmayı biz de öğreneceğiz. :innocent:
Kullanıcı avatarı
Gönderen: keremasli - BaKımLı
#93810 anne olmak heralde yaşamadan öğrenilemeyecek bir duygu bence.bence herkes bir gün kendisi anne olunca annesinin değerini anlayabilecek.yoksa hepsi fasa fiso...ben de annenm çoook seviyorum.o benim herşeyimi düşünür .evli ılmama rağmen evim için yemek yapar.ev işlerimde yardım eder.biliyorum ki bir gün düşsem o beni tutar..hatta bir gün çok ilginç bir olay oldu.eşimle markete gitmiştik alışverişe.ikimiz de aç ve sinirliydik.ben gerçekten çok acıkmıştım.işten çıkıp direkt markete gitmiştik.sonra o sinirle eşimle orda tartıştık.sonra aldığımız herşeyi bırakıp marketten çıktık.sinirim bozuk açlıktan ağlarken(ben açlığa hiç gelemem kan şekerinm çok hızlı düşer)tlf çaldı arayan annem.kızım evdemisiniz size pide getiriyoruz dedi.ben şok oldum tabi.en ihtiyaç duyduğum şeyi (hazır yemeği)annem bana o anda sunmuştu.normalde akşam hiç yemek getirmez yani.bunu paylaşmak istedim kızlar...benim için o an çook önemliydi.
Kullanıcı avatarı
Gönderen: cecilya - KoKoŞ
#93839 anne ya anne bundan daha guzel bir kelime var mı...ammen canım benim..inşallah ben de annem gibi bir anne olurum ilerde..
Kullanıcı avatarı
Gönderen: Slaymer - BaKımLı
#93846 Anne olmak kimbilir nasıl yüce bir duygudur.Anne olanlar hissedebiliyor bunu.Umarım anne olmak isteyenlerede allah en kısa zamanda nur topu gibi bir bebek nasip etsin :D
Bende annelik duygusunu,evlendikten sonra 3-4 sene içinde yaşamak isteyenlerdenim.Ama ufak bir korkum var.Sanırım bunu bütün bayanlar yaşıyor.Ya vucudumuz çok deforme olursa :roll: karın bölgesi çatlakları,sarkmalar,Belki bir daha göbek bölgemizi hiç açamıycaz...
Belki annelik bütün bunlara değer..zamanı gelince yaşayıp görücez.. :wink:
Kullanıcı avatarı
Gönderen: gamzeilhan - BaKımLı
#95002 ya anne olayımda nasıl olursa olsun ya yeter artık!!!!!!!!!!!!!!!! :cry:
Kullanıcı avatarı
Gönderen: Pixie79 - Moderatör
#95010 Gamze'cim öyle deme ama :verysad: Hayırlısı olsun yeter ki.... Sabırlı ol tatlım, benim senin gibi bekleyen bir sürü arkadaşım var.. Hatta daha uzun süredir bekliyorlar. Çok sabırsızlanıyorlar ama hiç morallerini bozmuyorlar, üzmüyorlar kendilerini.. Sen de öyle ol... :innocent:
Kullanıcı avatarı
Gönderen: gamzeilhan - BaKımLı
#95233 offf çok haklısınız ama ben çoook sabırsızım ya :cry:
Kullanıcı avatarı
Gönderen: aslihayal - KoKoŞ
#95373 annecimle çok kavga edriz çok barışırız,sabırlı,şefkatli ve de accayip cefakardır.bazen kızarım ona bu kadarda herşeyi üstüne alma diye ama özel bir insandır.en çokta evlenip gidince değerini daha iyi anladım.Eminim anne olunca daha da iyi anlıcam
Kullanıcı avatarı
Gönderen: Exlibris - BaKımLı
#95449
gamzeilhan yazdı:offf çok haklısınız ama ben çoook sabırsızım ya :cry:


Gamze ne zamanki bu düşünceyle beynini meşgul etmekten vazgeçersin Hiç ummadığın anda hamile kalırsın çevremden biliyorum vucut psikolojik olarak çok etkileniyor adeta sen düşündükçe beynimiz bize inat hamile kalmayı red ediyor canım biraz rahat ve sakin ol oluruna bırak :wink:
Kullanıcı avatarı
Gönderen: soyacini - Güzelliğine Düşkün
#95475 yakizlar ben cok duygulandim okurken yazilanlari :crybaby:
Kullanıcı avatarı
Gönderen: gamzeilhan - BaKımLı
#95478 evet canım ayen öyle ama çevremde duyduğum birşey var araştırdım ama birde anne olan bayanlara sormak istiyorum sizinde haile kalmadan birkaç ay önce regliniz düzensizleştimi kimden duyduysam evet işte benim 3 ay yok benim 6 ay düzensiz geldi sonra bir ay gecikti bende düzensiz ya test yapmadım sonra bi baktım hamileymişim diyorlar yani hep böyle hikayeler duyuyorum eğer öyleyse benimde 3 aydır düzensizde o bakımdan
Kullanıcı avatarı
Gönderen: Exlibris - BaKımLı
#95486
gamzeilhan yazdı:evet canım ayen öyle ama çevremde duyduğum birşey var araştırdım ama birde anne olan bayanlara sormak istiyorum sizinde haile kalmadan birkaç ay önce regliniz düzensizleştimi kimden duyduysam evet işte benim 3 ay yok benim 6 ay düzensiz geldi sonra bir ay gecikti bende düzensiz ya test yapmadım sonra bi baktım hamileymişim diyorlar yani hep böyle hikayeler duyuyorum eğer öyleyse benimde 3 aydır düzensizde o bakımdan


Gamze bak hala bilinçaltını etkiliyosun bir arkadaşım var senin gibi çok taktı taktıkça vucut kendini hamile gibi hissediriyordu reglisi düzensizleşiyordu hatta bir kere 20 gün olmadı kesin hamileyim dedi doktora gitti sonuç ne yazık ki değil adet söktürücüyle olmaya başladı hamile kalana dek reglisi hep düzensizleşti nedeni bilinç altını etkiliyor vucut hamilelik belirtileri gösteriyor regli gecikiyor ama bunları çok istediği için hep kendi bilinç altında yapıyor Ne zamanki bıraktı aman olursa olur gün saymıycam dediği ay hamile kaldı :!:
Kullanıcı avatarı
Gönderen: gamzeilhan - BaKımLı
#95488 aslında eskisi kadar takmıyorum artık uğraştığım başka şeyler var kafamı dağıtmak için takı yapırum yakındada kazak öreceğim hem böylece aklım başka şeylerle meşgul olur
Kullanıcı avatarı
Gönderen: muhendis - Moderatör
#95490 gamzeciğim bencede sürekli aklını bununla meşgul etme tatlım yaşında daha çok genç Allah büyük verir inşallah gamzeciğim
Kullanıcı avatarı
Gönderen: ilkin - Güzelliğine Düşkün
#97561 kizlar ben annemin degerini hergun daha cok anliyorum. :cry:

ben bi evin bi kizi hatta tek cocuguyum.maddi manevi cok rahat buyudum.her istedigim oldu.ama cok bilincli bi sekilde.babam gemiciydi.annemde bazen onla gemiye gider bazen birlikte calisirlarmis.dunyanin her yerini gezip gormusler.evde inanilmaz resim albumleri var.tabi bu benim biraz gec dogmama neden olmus :wink: {aslinda gec degil ama annem kucuk evlenmis] annem 27 yasinda beni dogurmus.babam da 32 yasindaymis.dogum sorunlu olmus sonrada tek cocuk kalmisim kisacasi...
ama annem ve babamla cok arkadas gibiydim.yani hersey cok guzeldi.cok ahat ve cok iyi bi sekilde buyudum.her konuda konusabiliyordum.
sonra esime asik oldum cok sevdik birbirimizi.ve ben onun icin ona olan sevgimle evlenip almanyaya gelmeye karar verdim.
zaten esimle ve ailesiyle daha onceden tanisiyorlardi.ayni yerden ve cokk cok uzaktan akrabayiz[dedemin dedesiyle esimin dedesinin dedesi kardes]
:) annemle ve babamla konustum.inanin cok arada kalmistim.esimi cok seviyordum.ama annem babamda benim icin vazgecilmezdi.maddi manevi cok iyiydim.annem ve babam benim mutlu oldugum zaman onlarin mutlu olacagini her yaz birlikte olacagimizi soyledi.tabii bi kac gun sonra :D
dugune giderken evden cikmadan once esim gelinarabasiyla almaya geldiginde anneme babama nasil sarilip agladim gormelisiniz :cry: :cry:
simdi evlendim.esim sagolsun cok iyi biri.bu zamana kadar yuzumu hic kara cikarmadi.simdi esimle almanyada yasiyorum.annem babam turkiyede.hergun telefonla konusuyorum.arasirada msn de goruntulu konusma yapiyoruz.
ondan ayri kalinca onun degerini hergun anliyorum.annemi babami uzmedim bu zamana kadar.onlarin bana verdigi emegi karsiliksiz birakmadim.ama bilmiyorum cok farkli bisey.sadece annemi babami cok ozledim.insallah temmuzda turkiyeye geecem ve gorecegim.

kizlar kusura bakmayin cok uzatmisim ya...

ozetle esimle cok mutluyum cok sevirum.annem babami ozledim nokta :D
Kullanıcı avatarı
Gönderen: maryy - SüsLü
#98155 Kızlar paylaşmak istediğim bir şey var özellikle bu notoum Gamzeye

Bende çok zor şartlarda hamile kaldım tedavi gördüm falan,fakat doktorumun her dediğini yaptım bana hiçbirzaman birşeyi çok isteme demişti ben de onu dinledim ve oldu herşeyin çaresi var herşey beyinde bitiyor. Çok ağladığım zamanlar oldu bu sebepten ama Allah bana çok tatlı bir erkek evlat verdi şimdi çok mutluyum Allah olmayanlara da nasip etsin bu yüzden nispet yapan arkadaşlarım vardı artık arkadaşım değiller tabii duyunca çok şaşırdılar sanki üzüldüler ben anlamıyorum insanlar dua edicekleri yerde başkalarının kötülüğü için uğraşıp duruyorlar ne diyim herkesin gönlüne göre versin Allah sevgilerr......
Kullanıcı avatarı
Gönderen: gamzeilhan - BaKımLı
#99045 haklısınız kızlar bu arada marry yadıkların yüreğime su serpti ama insan aklından bu düşünceyi nasıl silebilir vallahi düşünmiycem diyorum ama en fazla 3-4 gün sonra aklıma bi geliyo tekrar yahu şöyle hafızamdan sadece onu silecek bi yol yok mu :lol:
Kullanıcı avatarı
Gönderen: billiejean - Moderatör
#100079 Gamzecim gerçekten sabırlı olmalısın, bu işler öyle hemen olmuyor, hiçbir sorun olmasa bile aylarca çalışanlar var.

Benim kardeşim gibi sevdiğim en yakın arkadaşlarımdan biri olan sevgili kuzenim hamile kaldı. Ama yaklaşık 1 yıldır korunmadan ilişkiye giriyorlardı, yaklaşık 8 ay denedikten sonra bu yaz doktora gittiler, testler vs yapıldı, ikisinde de hiçbir sorun yok, doktor onlara da sabredin,olur demiş.

Sonra onlar artık bebek olayını kafalarından sildiler, olmuyor diye kendilerini alıştırmaya bile başlamışlardı ki, yaklaşık 1 ay önce hamile kaldığını öğrendi, hepimiz için şok oldu, hiç beklemiyordu çünkü, şu an çok mutlu, mide bulantılarıyla uğraşıyor bugünlerde :D
Kullanıcı avatarı
Gönderen: gamzeilhan - BaKımLı
#100095 ayyy çok sevindim ya allah kucağına almayı nasip etsin inşallah bende artık bitti bebek işi bıraktım anlıyacağın saldım çayıra mevlam kayıra şuan evin dekorasyonuna kafa patlatıyorum terası fala düZenliyorum hiiiç aklıma gelmiyo ee tabi alışveriş dekorasyon derken bi bakıyorum eşim dürtüyo gamze hadi canım yatalım diyo uyuya kalıyorum hep bugünlerde :lol:
Kullanıcı avatarı
Gönderen: billiejean - Moderatör
#100430
gamzeilhan yazdı: eşim dürtüyo gamze hadi canım yatalım diyo uyuya kalıyorum hep bugünlerde :lol:


:toofunny: :toofunny: :toofunny: ayyy gamzecim çok tatlısın yaaaaa :toothy:
Kullanıcı avatarı
Gönderen: ernestine - SüsLü
#100506 annem canım annem.
okulu ilk kazanip onlardan ayrılacagim gun,yeni bir sehir yeni ortamlar derken bu konuyu hic dusunmemistim ama insan buyudukce artik sen onların anne babası olmaya baslıyorsun.ogrenciyken anlamadim bunu ama simdi hergun ikisinide arayıp nasılllar bakıyorum.
sesleri biraz bozuk gelse ortalıgı ayaga kaldiriyorum,cep lerini acmiyorlarsa denizlide kim varsa ariyorum nerdeler haberiniz varmi diye.
simdi olsa okul bittikten sonra donermiydim.yada denizlide de calisabilecegim bi bolummu secerdim.heralde ikincisi.
su an tek umudum bebegime bakmak icin gecici de olsa bikac yilligina istanbula tasinmalari.
itiraf etmek gerekirse ben baba hastasıyımdır.ona cok duskunumdur.hep babam arkadasım olmustur.ilk erkek arkadasımı okuldaki olayları hep onunla konusmusumdur.annemle o kadar aynı dilden konusamıyoruz malesef cok farkliyiz birbirimizden ama tabiki cok seviyorum onu.
Kullanıcı avatarı
Gönderen: gamzeilhan - BaKımLı
#100793
billiejean yazdı:
gamzeilhan yazdı: eşim dürtüyo gamze hadi canım yatalım diyo uyuya kalıyorum hep bugünlerde :lol:


:toofunny: :toofunny: :toofunny: ayyy gamzecim çok tatlısın yaaaaa :toothy:

:kisslove: kocaman öpüldün canım
Kullanıcı avatarı
Gönderen: gamzeilhan - BaKımLı
#103954 en yakın arkadaşım hamile onun adına nasıl sevindim anlatamam iki saat sarılıp ağladık ama bu 2 ay içide aldığım 5. hamile haberi tam tamam artık herşey kontrol altında desem birinin hamile haberini duyuyorum offf ne zormuş beklemek ya bırak tam bunuda atlatıcam kuzenim şubat sonu dğum yapacak ben yine mort neyse kızlar biliyorum artık bana çok kızıyosunuz ne laf anlamaz diyosunuz ama duygularımı bastramamaktan korkuyorum artık...............................................................................
Kullanıcı avatarı
Gönderen: sizkaya - Güzelliğine Düşkün
#103957
gamzeilhan yazdı:offf çok haklısınız ama ben çoook sabırsızım ya :cry:


gamzeciğim yalnız değilsin ben 7 yıldır bekliyorum ama artık mutsuz değilim
Kullanıcı avatarı
Gönderen: gamzeilhan - BaKımLı
#103961 işte canım bana kızacaksınız dememin sebebi bu ben 3-4 aydır yapıyorum olmuyo biliyorum benim ki artık salaklık bi problemde yok Allahıma şükür ama off insan üzülüyo be bide hafta sonu istanbuldaydım yengem yine dengesiz dengesiz konuştu bi şeyi beceremediniz ben doğuracam artık diye bende tabi uğraşıyos olmuyo demedim istemiyorum dedim mecburen offf ya isteğim üzüntüm hayal kırıklığım üst seviyeye ulaştı artık ya off be arkadaşım ne yapıcaz biz ya offffff :cry:
Kullanıcı avatarı
Gönderen: sizkaya - Güzelliğine Düşkün
#103964 üzülme demenin ne kadar boş olduğunu biliyorum ama ben 2 defa tüp bebek bile yaptım ama en önemli şey eşinle mutlu olmak kimseyi umursamamak kolay değil
Kullanıcı avatarı
Gönderen: SOFIALOREN - BaKımLı
#149584 benım annecım ah annecım dunyanın en cılekes en sabırlı ınsan degıl melek degıl cok cok daha farklı yaratıgı.onu tanımlayamıyorum bıle bakın nasıl sacmaladım.abımın dogumundan bu yana hıc bıtmeyen rahatsızlıklarına(havaleler,tuberkıloz,ıkı kez trafık kazası,agır buhranlı bır ergenlık donemı ve son olarakta 10 yıldır devam eden ve sonsuza dek devam edecek rahatsızlıgı sızofren)abım harıcınde babamın ıckısı kumarı kotu alıskanlıkları olmadıgı halde tıcarette yasadıgı ust uste talıhsızlıklerden sonra ıyı bı yasamdan en en kotusune dusmesı evımıze ocagımıza tum mal varlıgımıza gelen ıcra.benım abıme duskunlugumle hastalanısında ve bu maddı olaylar yuzunden gecırdıgım depresyon,kız kardesımın okul degıstırdıgı ıcın ve benı kardesımden uzaklastırdıkları ıcın(depresyonumdan dolayı)sınıfta kalması,abımın hastahaneye ılk yatırıldıgı zaman ve rapor almıs olması...tum bunlara ragmen gecırdıgım her sınır krızımde hep ama hep yanımdaydı.okuldan gelırdım aksama kadar abımı dızıne yatırmıs saclarını oksar halde bulurdum onu ve dısarıda hava nasıl dıye bana sorardı.osym yı en yuksek puanla tıpa bırebılecegım halde o donemlerde sıkıntılı oldugumuz ıcın aof ye gırmek zorunda kaldıgımda benı tesellı eden tek ınsan arkadasım herseyım ve sınavlarımda sabah koru benımle bırlıkte ayazda kısta okul kapılarında ayakta dua ederek bekleyen herseyım annem.dıplomamı babamla kendısının evlılık fotosunu cıkarıp kendı cercevesıne yerlestıren degerlı ınsan o dıplomayı annem aldı ben degıl ıkı haftalık evlıyım her seyımı toplamıstı ama dıplomayı ona bıraktım.kızlar ınanırmısınız ben evlenene kadar annecımle yattım.babama yazık oldu ama :D anneme hıc yalan soylemedım soyleyemezdım cunku o benım arkadasımdı.evlenırken uzak bır yere gıdıyor olsaydım kesınlıkle evlenmezdım bunu annemde bılıyordu.abımle yasamak cok zor.ama esım sagolsun annemı babamı benım aılemı benden cok sevıyor.3 yıldır aılemıze tek manevı destek esım oldu ve olmayada devam edıyor.annem annem annem...
Kullanıcı avatarı
Gönderen: blisssnow - BaKımLı
#149954
SOFIALOREN yazdı:benım annecım ah annecım dunyanın en cılekes en sabırlı ınsan degıl melek degıl cok cok daha farklı yaratıgı.onu tanımlayamıyorum bıle bakın nasıl sacmaladım.abımın dogumundan bu yana hıc bıtmeyen rahatsızlıklarına(havaleler,tuberkıloz,ıkı kez trafık kazası,agır buhranlı bır ergenlık donemı ve son olarakta 10 yıldır devam eden ve sonsuza dek devam edecek rahatsızlıgı sızofren)abım harıcınde babamın ıckısı kumarı kotu alıskanlıkları olmadıgı halde tıcarette yasadıgı ust uste talıhsızlıklerden sonra ıyı bı yasamdan en en kotusune dusmesı evımıze ocagımıza tum mal varlıgımıza gelen ıcra.benım abıme duskunlugumle hastalanısında ve bu maddı olaylar yuzunden gecırdıgım depresyon,kız kardesımın okul degıstırdıgı ıcın ve benı kardesımden uzaklastırdıkları ıcın(depresyonumdan dolayı)sınıfta kalması,abımın hastahaneye ılk yatırıldıgı zaman ve rapor almıs olması...tum bunlara ragmen gecırdıgım her sınır krızımde hep ama hep yanımdaydı.okuldan gelırdım aksama kadar abımı dızıne yatırmıs saclarını oksar halde bulurdum onu ve dısarıda hava nasıl dıye bana sorardı.osym yı en yuksek puanla tıpa bırebılecegım halde o donemlerde sıkıntılı oldugumuz ıcın aof ye gırmek zorunda kaldıgımda benı tesellı eden tek ınsan arkadasım herseyım ve sınavlarımda sabah koru benımle bırlıkte ayazda kısta okul kapılarında ayakta dua ederek bekleyen herseyım annem.dıplomamı babamla kendısının evlılık fotosunu cıkarıp kendı cercevesıne yerlestıren degerlı ınsan o dıplomayı annem aldı ben degıl ıkı haftalık evlıyım her seyımı toplamıstı ama dıplomayı ona bıraktım.kızlar ınanırmısınız ben evlenene kadar annecımle yattım.babama yazık oldu ama :D anneme hıc yalan soylemedım soyleyemezdım cunku o benım arkadasımdı.evlenırken uzak bır yere gıdıyor olsaydım kesınlıkle evlenmezdım bunu annemde bılıyordu.abımle yasamak cok zor.ama esım sagolsun annemı babamı benım aılemı benden cok sevıyor.3 yıldır aılemıze tek manevı destek esım oldu ve olmayada devam edıyor.annem annem annem...


CANIM COK DUYGULANDIM COK UZULDUM SENIN YASAMINDAN BAZI SEYLERI OKUYUNCA.COK ACIKCA BAHSETMEN BENI COK DUYGULANDIRDI.GOZLERIM DOLARAK OKUDUM INANKI.SANA COK GECMIS OLSUN DILIYORUM TUM KALBIMLE INANKI.HERSEYE RAGMEN ANNELERIMIZ NASIL AYAKTA KALABILIYORLAR..NE KADAR GUCLULER GERCEKTEN.KESKE BENDE OYLE OLABILSEM.AMA GERCKTEN SENDE GUCLU BIR BAYANSIN.ALLAH SANA ASBIR VERSIN.ANNENE TUM SEVDIKLERINEDE TABI..
Kullanıcı avatarı
Gönderen: SOFIALOREN - BaKımLı
#150474
blisssnow yazdı:
SOFIALOREN yazdı:benım annecım ah annecım dunyanın en cılekes en sabırlı ınsan degıl melek degıl cok cok daha farklı yaratıgı.onu tanımlayamıyorum bıle bakın nasıl sacmaladım.abımın dogumundan bu yana hıc bıtmeyen rahatsızlıklarına(havaleler,tuberkıloz,ıkı kez trafık kazası,agır buhranlı bır ergenlık donemı ve son olarakta 10 yıldır devam eden ve sonsuza dek devam edecek rahatsızlıgı sızofren)abım harıcınde babamın ıckısı kumarı kotu alıskanlıkları olmadıgı halde tıcarette yasadıgı ust uste talıhsızlıklerden sonra ıyı bı yasamdan en en kotusune dusmesı evımıze ocagımıza tum mal varlıgımıza gelen ıcra.benım abıme duskunlugumle hastalanısında ve bu maddı olaylar yuzunden gecırdıgım depresyon,kız kardesımın okul degıstırdıgı ıcın ve benı kardesımden uzaklastırdıkları ıcın(depresyonumdan dolayı)sınıfta kalması,abımın hastahaneye ılk yatırıldıgı zaman ve rapor almıs olması...tum bunlara ragmen gecırdıgım her sınır krızımde hep ama hep yanımdaydı.okuldan gelırdım aksama kadar abımı dızıne yatırmıs saclarını oksar halde bulurdum onu ve dısarıda hava nasıl dıye bana sorardı.osym yı en yuksek puanla tıpa bırebılecegım halde o donemlerde sıkıntılı oldugumuz ıcın aof ye gırmek zorunda kaldıgımda benı tesellı eden tek ınsan arkadasım herseyım ve sınavlarımda sabah koru benımle bırlıkte ayazda kısta okul kapılarında ayakta dua ederek bekleyen herseyım annem.dıplomamı babamla kendısının evlılık fotosunu cıkarıp kendı cercevesıne yerlestıren degerlı ınsan o dıplomayı annem aldı ben degıl ıkı haftalık evlıyım her seyımı toplamıstı ama dıplomayı ona bıraktım.kızlar ınanırmısınız ben evlenene kadar annecımle yattım.babama yazık oldu ama :D anneme hıc yalan soylemedım soyleyemezdım cunku o benım arkadasımdı.evlenırken uzak bır yere gıdıyor olsaydım kesınlıkle evlenmezdım bunu annemde bılıyordu.abımle yasamak cok zor.ama esım sagolsun annemı babamı benım aılemı benden cok sevıyor.3 yıldır aılemıze tek manevı destek esım oldu ve olmayada devam edıyor.annem annem annem...


CANIM COK DUYGULANDIM COK UZULDUM SENIN YASAMINDAN BAZI SEYLERI OKUYUNCA.COK ACIKCA BAHSETMEN BENI COK DUYGULANDIRDI.GOZLERIM DOLARAK OKUDUM INANKI.SANA COK GECMIS OLSUN DILIYORUM TUM KALBIMLE INANKI.HERSEYE RAGMEN ANNELERIMIZ NASIL AYAKTA KALABILIYORLAR..NE KADAR GUCLULER GERCEKTEN.KESKE BENDE OYLE OLABILSEM.AMA GERCKTEN SENDE GUCLU BIR BAYANSIN.ALLAH SANA ASBIR VERSIN.ANNENE TUM SEVDIKLERINEDE TABI..
bılmukavele canım arkadasım tesekkur ederım eskı kadar degılız toparlandık ve annemı yalnız bırakmamaya calısıyorum elımden geldıgınce bıze goturuyorum kardesıme bırakıyorum saclarını boyuyorum onunla ılgılenmek abımden bıraz olsun uzaklastırmak ınsanlarla bulusturmak ıc huzurum ıcın cok onemlı.annecıgımın mutlu olması gerek en acılınden cok cektı cok.
Kullanıcı avatarı
Gönderen: rosam - Güzelliğine Düşkün
#150975 çeyizim gittiğinde benden uzaklasıp saatlerce ağlayan annem canım annem benim.
Kullanıcı avatarı
Gönderen: masumx - SüsLü
#168001 kızlar annenize ne alıcaksınız?düşünüyorum düşünüyorum hep klasik şeyler aklıma geliyor mutfak eşyası falan :| önerisi olan var mııı :roll:
Kullanıcı avatarı
Gönderen: muhendis - Moderatör
#168004 bende çok düşünüyorum ama bulamadım bugüne kadar giyimden cep telefonuna ayakkabıdan kozmetiğe ev eşyasından aksesuara almadığım şey kalmadı :roll:
Kullanıcı avatarı
Gönderen: lilium74 - Moderatör
#168032 çok zor hediye seçmek benimde almadığım bişey kalmadı çiçek göndereyim desem :lol: :lol: olmaz şimdi ama sevgiyi anlatmanın en güzel şeklide çiçek bi parfüm alayım en iyisi bi buket çiçekle gönderirim ben gidemiycem o gün büyük ihtimalle çalışıyor olacam ertesi günü giderim belki..güzel lezzetli bi pastada olabilir..
Kullanıcı avatarı
Gönderen: muhendis - Moderatör
#168036 vibro massage alıcaaam buldum buldum :lol: titreşimli bişey heheheh yanına birde çiçek ama o pazar çiçekçi getirecek sepet içinde lilyum aranjman oh be iyi oldu rahatladım :lol:
Kullanıcı avatarı
Gönderen: aslihayal - KoKoŞ
#168047 ben lcw den simli çizgili kolsuz bir bluz aldım,yanındada fuşya rengi ruj,göndericem kargoyla :wink:
Kullanıcı avatarı
Gönderen: kartanem - Moderatör
#168069 bende anneme günlük bi yatak örtüsü aldım :wink: yeni odasının renginde iyi bi seçim oldu..
kayınvalidemede yeni yaptırdığı banyosuna bi banyo takımı almayı düşünüyorum (klozet takımı ve sabunluk fırçalık vs) :roll: bu da kullanışlı bi hediye olur herhalde...
Kullanıcı avatarı
Gönderen: SOFIALOREN - BaKımLı
#168070 ben anneler gununde burda olmıycam ıs ıcın zonguldaga gıdıyorum ama esım burda olucak annecıgımı anneler gununde esıme emanet edıcem mecbur :(
Kullanıcı avatarı
Gönderen: muhendis - Moderatör
#168104 off ne beğensem az geliyo gözüme hava temizleme cihazıda alabilirim klima gibi astım olduğu için annemde yada voit uzay yürüyüşü çok zor yaa en çok anneler babalar gününde bişi almak zor oluyo ne alsam az gibi :roll:
Kullanıcı avatarı
Gönderen: piglet81600 - BaKımLı
#168117 Aynen bende neye baksam az geliyo ama bu sene kıyafet parfüm gibi bişey değilde kalıcı bişey alim diyorum önce ekmek makinası alim dedim sonra düşündüm kilo alırız:) şimdide altın kolyede karar kıldım şu nazar boncuklu olanlardan ama yinede kararsızım :roll: http://www.itsbeauty.com/f/piglet81600/boncuk.jpg
Kullanıcı avatarı
Gönderen: gulos - KoKoŞ
#175100 sitedeki bütün annelerimizin anneler günü kutlu olsuun :D