Saç Bakımı ürünleri hakkındaki yorumlarınız ve tavsiyeleriniz.
Kullanıcı avatarı
Gönderen: gzzdde - Güzelliğine Düşkün
#982027 Teşekkür ederim fikrini sölediğin için. İlla küllü de değil çok açık çiğ geldi rengi ondan huzursuzum biraz. hollywood sarısı güzel diyenler var ama sarı saç üstüne onu yapsam tutarmı aynı renk bilemiyorum. Tecrübeli değilim çünkü. Bilgisi olanlar varsa fikirlerini bekliyorum sarı saç boyaları hakkında.
Kullanıcı avatarı
Gönderen: bepresent5 - Güzelliğine Düşkün
#982369 Merhaba kızlar konu ile alakalı değil ama muhteşem yüzyıl taçları tasarlıyorum kendi çapımda ilgilenen olursa mailim dilantan@mynet.com ayrıca diloshumm diye googleda arama yaparsanız göreceksiniz bi türlü resim yükleyemedim :(Lütfen taklitlerimden sakının :)
Kullanıcı avatarı
Gönderen: gzzdde - Güzelliğine Düşkün
#982454 Biri bana renk sölesin lütfenn:( saçımı kendim boyamak istiyorum sarıya
Kullanıcı avatarı
Gönderen: bgmsrkn - BaKımLı
#983989 Cnm saclarinin sarisik mukemmel olmss.kac kisi bu rengi yaptrmk istiodaa becerksiz kuafrler bu rengi tutturamioo maaleseffff..yabi tabi tam resmdeki tonsa saclarin egerr..resm yaniltablioo cnku..ama tam bu renkse ve hala boyatmadysan saclariniii bnce deistrme bu rengi.smdi hc bu kdr acik renk ysptrmadgn icin yadrgamssndr.bn ble senelerdr rofleliyim.Amaher roflemi yenilettgmde yadrgarim cokk. Bnce 1hFta faln sans ver bu rengee:)hala kotu geliosa gozune boyatrsinn.ama kuafrunut
Tebrk edrmmgercktn.tek seferde bu rengi yapablmkk her kuafrun harciii deil kesnlklee.ayakta alksliormm:)))
Kullanıcı avatarı
Gönderen: Heves - BaKımLı
#983991 senin saçların rofleden cok duz boya gibi olmus :O
Kullanıcı avatarı
Gönderen: gzzdde - Güzelliğine Düşkün
#988567 Ben zaten tek renk istemiştim de kuaförüm röfleyle yapalım direk tek renk güzel olmaz ben yine senin istediğin gibi yapıcam algıda tek renk olcak demişti. bgmsrkn teşekkür ederim söylediklerin için. dediğin gibi birden sarışın oldum ve acayip yadırgadım saçlarımı değiştirmedim ve gittikçe rengi güzelleşti. O aralardaki turumcumsu renkler aktı gitti. kaşlarımı da açtım evde tam bi sarışın oldum. Dipleri gelince bide yeni bi kuaföre gitmek durumunda kaldım taşındığımız için 15 tlye mükemmel yaptılar mutluyum artık sarışın halimle :banana:
Kullanıcı avatarı
Gönderen: bgmsrkn - BaKımLı
#989727 Gule gule kullan saclarini cnm:)alismis olmana sevindim..bende smdi saridann donucem yine ama bu sefer kahverengi yapicam ins.su deniz,havuz,yazlik mevsimi gecsin bi:) bu mevsmde sac boyanmazms ,akarms cok.agustos sonu guzel bi kahve yaptiricamm.sonradaa hic boyatmadan kendi saclarimla yasiycam:)artikm dogalligi seviyorum.sariya fazlasyla doydumm:)
Kullanıcı avatarı
Gönderen: gzzdde - Güzelliğine Düşkün
#990344 ben de bi ara dediğin gibi yapmıştım. kendi saçım çıktı kestire kestire boya kalmadı saçımda sonra yine dayanamadım :blushing: boya alışkanlık yapıyo ya...
Kullanıcı avatarı
Gönderen: bgmsrkn - BaKımLı
#990770 Yok cnm ya ben artik cok doydum..bir de oyunculuk egitimi aliyorum.istedigim sektorde dogallik en onemli sey..hocalarmdA dogal olrsan sansin smdikine gre %70artar dediler..bakalm su yaz bitsin boyaticamm:)
Gönderen: mihrihatun - SüsLü
#991985 Kızlar, 5-5 buçuk yıldır saçlarımda hiç bir şey yok. Öncesinde gölge yaptırıyordum. Saçımı çok yıprattığı için kestire kestire kurtuldum sarı gölgelerimden. Kendi saçlarım küllü açık kumral, beyaz tenli, ela gözlüyüm, çok belirgin siyah kaşlarım var, kaşlarım saçlarımın renginden bir hayli koyu, eskiden saçlarım sarı gölgeliykrn kaşlarımı inceltiyordum, şu an doğal kumral saçlarım olduğu için kaşlarıma dokunmuyorum bile, ayrıca çocukken sarışındım. Sarı saç bende çok güzel duruyordu ama saçları mahvediyordu, o yüzden kestire kestire doğal saçlarıma kavuşmuştum.
Artık çok canlı, parlak saçlarım var, saç kremi bile kullanmıyorum, saçlarım yüzde yüz doğal. "Bir daha asla gölgeye bulaşmam." diyordum, herkese de doğallığı tavsiye ediyordum ama bu yaz kendi kendime yeniden saçlarımda bir değişiklik yapma isteği oluşmaya başladı. Sizce ne yapsam? Şu gölge işine yeniden bulaşsam mı?
Kullanıcı avatarı
Gönderen: olee - Güzelliğine Düşkün
#992621 kızlaar izmirde iyi röfle yapan bi kuaför bilen varsa yazar mıı ilk röfle denememi yapmak istiyorum yardım please
Kullanıcı avatarı
Gönderen: Scissorshand - BaKımLı
#992799
sumuzdas yazdı:mihrihatun olee sakın bulaşmayın kızlar. dertsi başınıza dert mi arıyorsunuz

Sumuzdas ; kutluyorum seni güzel mesaj , hala röfle yaptırıyorsanız bu kadar yazdığım çizdiğim şeyler hiç okunmuyor hissine kapıldım arkadaşlar röfle oooooout off malesef :) hiç sevmedim beğenmedim ve bu fikrim değişmeyecek ..
Röfle yerine bölgesel balyaj lighting (ışık ) uygulamalarını tercih edin.. Yokk inatla röfle yaptıracağım derseniz açık tonlar platine kaçmasın base renkle açılan paketler arasında ton farklarını mümkün oldukça azaltın ve paketleri çok ince atılmasını isteyin öyleki diptekki saçlarınızın arasında zaman zaman kaybolsunlar..
Sadece tavsiye,
Sevgiler
Gönderen: mihrihatun - SüsLü
#992852 Sumuzdas, scissorhand,

Öyle mi diyorsunuz? Ben iyice niyeti bozmuştum aslında ama :confused:

Scissorhand, aslında ben de çizgi çizgi, tutam tutam duran ya da beyaza, platine kaçan saçlardan hoşlanmıyorum. Böyle kendi saçımın içinde geçiş şeklinde duran, ışıl ışıl, altınımsı yansımalar istiyorum ama bunu kuaföre nasıl anlatacağız ki? Gölge ya da röfle diyoruz işte onlar da yapıyorlar.

Offf... Ne yapsam ki şimdi :( İyisi mi işlem görmüş saçlarımdan çektiğim eziyeti ve kestire kestire onlardan kurtuluşumu hatırlayıp şu anki kumral, tamamen doğal, beni hiç uğraştırmayan,ışıl ışıl saçlarımla barışayım yeniden. Ama değişiklik de istiyordum ben aslında :confused: Ne yapsam ki :confused:
Kullanıcı avatarı
Gönderen: Scissorshand - BaKımLı
#993033
mihrihatun yazdı:Sumuzdas, scissorhand,

Öyle mi diyorsunuz? Ben iyice niyeti bozmuştum aslında ama :confused:

Scissorhand, aslında ben de çizgi çizgi, tutam tutam duran ya da beyaza, platine kaçan saçlardan hoşlanmıyorum. Böyle kendi saçımın içinde geçiş şeklinde duran, ışıl ışıl, altınımsı yansımalar istiyorum ama bunu kuaföre nasıl anlatacağız ki? Gölge ya da röfle diyoruz işte onlar da yapıyorlar.

Offf... Ne yapsam ki şimdi :( İyisi mi işlem görmüş saçlarımdan çektiğim eziyeti ve kestire kestire onlardan kurtuluşumu hatırlayıp şu anki kumral, tamamen doğal, beni hiç uğraştırmayan,ışıl ışıl saçlarımla barışayım yeniden. Ama değişiklik de istiyordum ben aslında :confused: Ne yapsam ki :confused:

Mihrihatun ;
işte bak ne güzel yazmışın saçlar kumral ışıl ışıl duruyorsa ben olsam saçlarının değişik katlarına yarım yada bir ton açık çok ince gölgeler uygulardım.. Sanki güneşte açılmış gibi sabah ve akşam güneşinde ne güzel ışıldar bu gölgeler yada vax la toplandığında...
İşin erbabını bulun olurmu dediğimi yapacaklardır.
Sevgiler
Kullanıcı avatarı
Gönderen: derenipek - Güzelliğine Düşkün
#995452 kızlar, dün dip röfle yaptırdım, biraz sık paketler atıldı sizce nasıl olmuş?benim gözüm hala alışamadı tekrar gidip koyulaştırsam mı??
Gönderen: mihrihatun - SüsLü
#996013 Canım saçının rengi evet açık olmuş ama sana yakışmış bence. Güzel görünüyor... Sadece, diplerinde koyu renkten bir bant oluşmuş sanki, böyle taç takmış gibi- yoksa fotodan mı öyle görünüyor bilemiyorum- benim gözüme o çarptı, bazı kuaförler röfle yaparken o kısmı beceremiyorlar nedense.
Kullanıcı avatarı
Gönderen: labello - KoKoŞ
#996129 saç rengini ben de yakıştırdım canım, güle güle kullan. çünkü önemli olan saçın tonu filan değil, ten rengine yüzüne gitmesi :yeah:

ama o dip kısmına ben de katılıyorum. ben o diplerin fazla koyu gözükmemesi için her ay bal köpüğü gibi bi renge dip boya yaptırıyorum. dipten çıkan fazla koyu renk biraz doğallığı bozuyor
Kullanıcı avatarı
Gönderen: derenipek - Güzelliğine Düşkün
#997338 @labello, mihrihatun teşekkürler yorumlarınız için, biraz fotoğraftan da öyle görünüyor dipler, saçlarım açık kumral yani saçlarım uzasa da çok garip olmuyor hatta şu an biraz çıkmasını istiyorum daha doğal görünüyor, aslında bundan sonra sarıdan vazgeçip biraz dinlendirmeyi istiyorum saçlarımı tabi dayanabilirsem :) sarı saç gerçekten emek istiyor ama bakımlarını yapınca bundan daha havalı ve gösterişli bir saç rengi yok diye düşünüyorum :)
Gönderen: mihrihatun - SüsLü
#997567 Canım, saç diplerinin kumral olduğu, koyu renk olmadığı belli zaten. Benim kasdettiğim röflenin diplere yapılış şekli ile alakalı.

Ama saç rengin sana yakışmış. O konuda endişen olmasın bence ;)
Kullanıcı avatarı
Gönderen: derenipek - Güzelliğine Düşkün
#999016 teşekkürler mihrihatun, katılıyorum ön taraflar benim de çok hoşuma gitmedi ama alışmaya başladım, yıkadıkça oturuyor rengi, röfle sabır işi bunu anladım :drink:
Kullanıcı avatarı
Gönderen: ecemm - SüsLü
#999046 Kızlar gülmeyin ama birşey soracağım... Siz röfle için kuaföre gittiğinizde kaç saat kuaförde kalıyorsunuz? Ben 5 saatten önce çıkamıyorum :crybaby: Acaba ben de mi bir tuhaflık var diye düşünmeye başladım :confused:
Kullanıcı avatarı
Gönderen: labello - KoKoŞ
#999119 5 miiii :( :( benin upuzun saçlarımın röflesi+fönü bile max 3 saat sürer.

ay ben zaten kuaförde geçirdiği vakitlere çok acıyan biriyim. artık sona doğru söylenmeye başlarım, çok sıkılırım. kuafördeki mutlu mesut kadınlardan olamam hiç bi zaman :)
Kullanıcı avatarı
Gönderen: Dilosh87 - KoKoŞ
#999122 5 saat miiii :confused: ne kadar uzun sürüyormuş işin :confused:

@ labello annemde aynen senin gibidir. İlk 1 saat iyi hoş sohbetle geçer, ama 1 saatten sonrasını geçiremez asla off poff :) Bende annemin tam tersiyimdir. Bayılıyorum kuaförde oturmaya :blushing: :laugh:
Kullanıcı avatarı
Gönderen: labello - KoKoŞ
#999124 diloshcum cidden miii. ay benim gibiler varmış demekkiii :laugh: hiç bişey oyalayamıyor beni kuaförde...yani çene çalmak, dergi karıştırmak filan bir yere kadar, patlıyorum :(
Gönderen: burcuatli82 - Güzelliğine Düşkün
#999150 Öncelikle herkese merhaba;
Ben foruma yeni katılıyorum.Aslında uzun zamandan beri neredeyse tüm yorumlarınızı okuyorum ama cevap yazmak yeni nasip oldu.Size bişey danışmak istiyorum. Okuduğum yorumlardan anladığım kadarıyla bayağı deneyimlisiniz ve bilgi sahibisiniz bu konularda.Hatta aranızda kuaförler de var sanırım. O yüzden bana yardımcı olabileceğinizi düşünüyorum.
Salarımı 10 yıl gibi bir süre röfleli kullandım.Sonra çok yıprandığı için kendi rengime boyadım.yaklaşık 2 yıl hiçbir işlem yaptırmadım ki bu benim iin çoooook zor oldu.neyse tamamen kendi saçlarıma kavuştum artık derken tekrar röfle yaptırmak için kuaför aradım taradım ve Bursada Salon Nuray diye bir kuaför buldum.Bursada çok ünlü bir kuaförle birlikte 20 yıl çalıştıktan sonra kendi dükkanını açtığını duydum.Herhalde bu kadar ünlü bir kuaförle çalışan biri kötü iş yapmaz diye gittim.Ama gene de bir sürü fotoğraf gösterdim defalarca anlattım nasıl bir röfle istediğimi.Özellikle beyaz tenli olduğumu çok açık renk beyaza yakın platinin beni yaşlı gösterdiğini kesinlikle çok aık beyaza yakın platin istemediğimi söylememe rağmen sonuç aynı istemediğimi anlattığım platin rengi.hem de öyle böyle değil sanki bir anda 20 yaş yaşlanmışım gibi.Eşim bile eve gidince ki beni kolay kolay eleştirmez alınacağımı bilir.Burcu nolur bunu kendi rengine boya dedi. yani kızlar 10 yıl röfle yaptırdım mahalle arasındaki kuaförler de dahil olmak üzere en kötü röflem.
Bir de röfleme rica minnet cila attırdım.Allah aşkınıza röfle atılmadan cila olurmu.Sonra Nuray hanıma beğenmediğimi söyledim.Bu saçın benim anlattığımla uzaktan yakından benzemediğini söyleyince klasik kıvırmalar.Yok 10 gün sonra geleymişim de ucuna balyaj atıp boyıycakmışta falan filan. O işlem de en az bir 100-150 tutacak en kötü ihtimalle.İddia ediyorum ben daha güzel röfle yaparım o kadar.
Kısacası size resmimi koysam bu saçı nasıl biraz daha tatlı bir sarıya döndürebilirim nasıl daha doğal bir sarı yapabilirim bana yardımcı olabilir misiniz?
Gönderen: burcuatli82 - Güzelliğine Düşkün
#999151 Not olarak Bursa Salon Nuray kesinlikle röfle konusunda tavsiye etmiyorum.Nuray Hanımın kendisi de bu forumu takip ediyo sanırım.Umarım o da okur ki arkasından konuşmuş olmam.Sevmediğim bir olaydır çünkü.
Kullanıcı avatarı
Gönderen: ecemm - SüsLü
#999173 :confused: bu işte bir tuhaflık var ama :dontknow: zaten 3 saatten sonra annem ve kardeşim sırayla aramaya başlıyorlar :laugh: dükkanın anahtarını almadan gelme diye :laugh:

5 saatte yapılan da dipboya+röfle+cila+keratin bakımı+fön :drink:
Kullanıcı avatarı
Gönderen: Melal - BaKımLı
#999207 şu rengi kuaföre nasıl anlatabilirim yada şöyle diyeyim bu renk bana gider mi?
çok beyaz tenliyim kaşlarım bile az ve açık renktir bu rengin bana gideceğini düşünüyorum ama daha önce 2 kere röfle yaptırdım ikisinde de alt rengim hep karamel oldu ben ise daha kahveye dönük bir renk istiyorum kahveyle sarı karışımı hoş durur mu kararsızım ama kate hudson'un bu saç rengi çok hoş

[img][img]http://i55.tinypic.com/2r547td.jpg[/img][/img]
bi de hilary duff'un bu saç rengi hoşuma gitti kaşlarımın rengide aynı hilary duff'un gibi zaten ama bu iki renk konusunda kararsız kaldım gerçi birbirine yakın renkler ama bu iki rengede bayıldım. :love10:

[img][img]http://i52.tinypic.com/246kv10.jpg[/img][/img]
Gönderen: burcuatli82 - Güzelliğine Düşkün
#999222 ecemcim kaç saatte kuaförden çıkıyorsunuz demişsin ben yukarıda yazdığım olayı tam 7 saat kuaförde kalarak yaşadım.Tam 7 saatte röfle+kesim+fön(fön bile değil şekillendirme) yapıldı.sonu iyi olsaydı 17 saat kalmaya razıydım ama o da yok.Bence kuaföründen memnunsan saati hiiiiiiiç takma kafana.geç olsun güç olmasın.dünden beri bu olay yüzünden mide ağrısından duramadım.aynaya bakamıyorum o kadar moralim bozuk yani.
Kullanıcı avatarı
Gönderen: ecemm - SüsLü
#999543 önce foruma hoşgeldin burcu :) burda herkes birbirine yardimci olur merak etme. Bazen cevap almak biraz uzun surebilir.

Saclarin icin cok uzuldum :( ben bu korkular yuzunden sacima ancak 33 yasimda islem yaptirma cesaretini kendimde bulabildim. Cok sukur ki ters birseyle karsilasmadim.

Sac bas islerine yeni yeni basladigim icin acikcasi sacin nasil istedigin renge donusur bilemiyorum. Baska kuaforlerle konusup fikir alabilirsin. Umarim en kisa zamanda istedigin gibi bir renge kavusursun canim.
Gönderen: burcuatli82 - Güzelliğine Düşkün
#999559 Sabırsızım biraz sanırım.Bu konu beni çok üzdü gerçekten.O yüzden biran önce kurtulmak istiyorum.kuaförlerden korkar oldum bu olaydan sonra.Bursada acaba bana kuaför önerebilecek olan varmı?Fiyatları da çok uçuk olmamalı ama.Bir röfleye 300 tl veremem örneğin.mesela röfle 150-kesim 20- fön 15-20 civarı benim için gidilebilirdir.
Hala kararsızım saçım konusunda önüme gelene soruyorum,insanlar benden bıktı diyebilirim.Resim koymayı deniycem en kısa zamanda sizin de fikrinizi almak istiyorum.
Kullanıcı avatarı
Gönderen: labello - KoKoŞ
#999779 burcu ben çok merak ettim röfleni. resim eklesene... belki de düşündüğün kadar değildir ;)
Gönderen: burcuatli82 - Güzelliğine Düşkün
#999841 Bugün ekliycem.ama önce bir öğrenmem lazım yeniyim malum.deniyim kendim biraz yapamassam bana yardım edersiniz dimi
Gönderen: catmania - SüsLü
#999864 burcu bende mrk ettim röfleni belki gözün alışamamıştır aslında o kadar kötü diildir
bide şu cila atmayan kuaförleri anlamıorum röfleden snra cila,boyadan snra yıkamak kadar rutin olması gereken bişi zaten.çok çiğ duruo yoksa saçlar.kuaförler pintiliktenmi iş çıkmasın diemi nedense kaçabilio bazen ciladan.bence ciladan kaçan kuaförden kaçmak lazım :confused:
Kullanıcı avatarı
Gönderen: EuphoRiA - BaKımLı
#999881 burcucum istersen biraz sabret şuan her hangi bir işlem yaptırma saçına. zaten platin olacak kadar açıldıysa renk yıpranmıştır ne de olsa. biraz sabret canım hem yıkandıkça renk biraz oturur ki sen daha önce röfle kullanmışsın iyi bilirsin. hem de saçların biraz dinlenmiş olur.. benim de sarı saç yüzünden başıma gelmedik kalmadı :) çok hatalar yaptım anca toparladı saçlarım. ama hala aklım sarıda o da ayrı :) :blushing: :huggs:
Kullanıcı avatarı
Gönderen: bengisu0606 - Güzelliğine Düşkün
#1001058 kızlar YA BENDE KUAFÖR MAĞDURUYUM..MAĞDURUMDA MAĞDURUM :banana: :banana: BENIM KUAFÖRÜM ROFLE YAPAR BI BAKARIM GRI OLMUS BI BAKARIM YESIL OLMUS. :banana: EN SON YAPTIRDIGIMDA UCLARI ACIK ESKI YERLER KOPKOYU OLDU :crybaby: IGRENC OLDU YANI :crybaby: BENDE BI DAH KUAFORE GITMEMEYE KARAR VERDIM :crybaby: SACIMI PALETTENIN ROFLE SETIYLE BOYADIM ORTAYA COOOK GUZEL BI RENK CIKTI :) HERKES KUAFORUMU SORUYO :) :) SIMDI SORUM SU :) DIPLERI GELDIGINDE DIPLERI KUMRAL BOYAMAK ISTIYORUM ;) DIPLERI KUMRAL DIGER YERLER SARI OLSUN ISTIYORUM AMA DIPLERI KUMRALA BOYAYINCA YIKARKEN O KUMRAL BOYA ACIK SARI OLAN YERLERIDE KOYULTMAZ DIMI??????????????????????????????????????????????????
Gönderen: becomejane - Güzelliğine Düşkün
#1001066
bengisu0606 yazdı:kızlar YA BENDE KUAFÖR MAĞDURUYUM..MAĞDURUMDA MAĞDURUM :banana: :banana: BENIM KUAFÖRÜM ROFLE YAPAR BI BAKARIM GRI OLMUS BI BAKARIM YESIL OLMUS. :banana: EN SON YAPTIRDIGIMDA UCLARI ACIK ESKI YERLER KOPKOYU OLDU :crybaby: IGRENC OLDU YANI :crybaby: BENDE BI DAH KUAFORE GITMEMEYE KARAR VERDIM :crybaby: SACIMI PALETTENIN ROFLE SETIYLE BOYADIM ORTAYA COOOK GUZEL BI RENK CIKTI :) HERKES KUAFORUMU SORUYO :) :) SIMDI SORUM SU :) DIPLERI GELDIGINDE DIPLERI KUMRAL BOYAMAK ISTIYORUM ;) DIPLERI KUMRAL DIGER YERLER SARI OLSUN ISTIYORUM AMA DIPLERI KUMRALA BOYAYINCA YIKARKEN O KUMRAL BOYA ACIK SARI OLAN YERLERIDE KOYULTMAZ DIMI??????????????????????????????????????????????????


Bengisu'cum bana kalırsa ister istemez diplerin aşağısına bulaşır o boya ve koyulaştırır ama kötü olmaz bana kalırsa...çünkü aynı hizada gitse daha tuhaf olmaz mı??ama rengi iyi ayarlaman lazım asıl sorun bu bence çok koyu yada sarının tonlarından bi kumral olmazsa tuhaf görünebilir..ben de iki yıldır röfle kullanıyorum..o yuzden kuaförün saçmalıklarını anlıyorum yani neler hissettiğini...ben de çok sıkıldım bakır gibi birşeyler yapmayı deneyeceğim..:))
Kullanıcı avatarı
Gönderen: bengisu0606 - Güzelliğine Düşkün
#1001070
becomejane yazdı:
bengisu0606 yazdı:kızlar YA BENDE KUAFÖR MAĞDURUYUM..MAĞDURUMDA MAĞDURUM :banana: :banana: BENIM KUAFÖRÜM ROFLE YAPAR BI BAKARIM GRI OLMUS BI BAKARIM YESIL OLMUS. :banana: EN SON YAPTIRDIGIMDA UCLARI ACIK ESKI YERLER KOPKOYU OLDU :crybaby: IGRENC OLDU YANI :crybaby: BENDE BI DAH KUAFORE GITMEMEYE KARAR VERDIM :crybaby: SACIMI PALETTENIN ROFLE SETIYLE BOYADIM ORTAYA COOOK GUZEL BI RENK CIKTI :) HERKES KUAFORUMU SORUYO :) :) SIMDI SORUM SU :) DIPLERI GELDIGINDE DIPLERI KUMRAL BOYAMAK ISTIYORUM ;) DIPLERI KUMRAL DIGER YERLER SARI OLSUN ISTIYORUM AMA DIPLERI KUMRALA BOYAYINCA YIKARKEN O KUMRAL BOYA ACIK SARI OLAN YERLERIDE KOYULTMAZ DIMI??????????????????????????????????????????????????


Bengisu'cum bana kalırsa ister istemez diplerin aşağısına bulaşır o boya ve koyulaştırır ama kötü olmaz bana kalırsa...çünkü aynı hizada gitse daha tuhaf olmaz mı??ama rengi iyi ayarlaman lazım asıl sorun bu bence çok koyu yada sarının tonlarından bi kumral olmazsa tuhaf görünebilir..ben de iki yıldır röfle kullanıyorum..o yuzden kuaförün saçmalıklarını anlıyorum yani neler hissettiğini...ben de çok sıkıldım bakır gibi birşeyler yapmayı deneyeceğim..:))


beni anladığın için teşekkürler ;) peki röfleliler dip boyayı nasıl yapıyo nasıl bulaşmıyo acaba
Kullanıcı avatarı
Gönderen: derenipek - Güzelliğine Düşkün
#1002278 @burcuatli82 resim eklersen fikir verebiliriz, resim eklemek kolay aslında yanıtla kısmında sol alt tarafta eklenti yüklemesi kısmından seçip resmini ekleyebilirsin, bu arada @ecemm 5 saat uzun bir süre tabi saçların çok uzunsa ayrı kalınabilir tüm röfle için ama dip boya için çok uzun bir süre, ben kuaförümü arıyorum çok yoğun olmayan saatlerde gidiyorum, gideceğim saat belli olduğu için sıra bekleme stresi de yaşamıyorum, en fazla 2-3 saat kalıyorum, bir de arkadaşlar siz ne kadar ödüyorsunuz dip boyaya, ben 3-4 ayda bir gidiyorum, dipboyaya 80 TL ödüyorum
Kullanıcı avatarı
Gönderen: taipan81 - Güzelliğine Düşkün
#1003066
derenipek yazdı:kızlar, dün dip röfle yaptırdım, biraz sık paketler atıldı sizce nasıl olmuş?benim gözüm hala alışamadı tekrar gidip koyulaştırsam mı??


Bence süper olmuş koyulaştırma
Kullanıcı avatarı
Gönderen: derenipek - Güzelliğine Düşkün
#1005348 taipan81 teşekkürler :) bir haftada oturdu rengi,şu anda memnunum ama röfle kuru olan saçlarımı daha da kurutuyor :( ayrıca saçlarım kıvırcık sürekli bakım yapmam gerekiyor, röfle zahmetli ama yine de vazgecemiyorum ;)
Kullanıcı avatarı
Gönderen: aysunnn - Güzelliğine Düşkün
#1005387 Burcu, öncelikle geçmiş olsun...Umarım yıkandıkça renk daha da doğallaşır ve oturur...
Benim de saçım orta kumral, bu yüzden aynı dert bende de oluyor. Mesela dün Çapa'da bir kuaföre röfle yaptırdım ama sonuçtan şuan memnun değilim.Nedeni ise şu: yaklaşık 7-8 aydır röfle yaptırmamıştım,haliyle kumral kısmı baya uzamıştı.Kuaföre gittim, paketlendi ve açınca sarının çok açık olduğunu görerek ' bu bana göre açık, biraz koyulaştıralım'dedim (demez olsaydım :) )cila yapıldı,yıkandı ve rengi gördüğümde hiç hoşuma gitmedi çünkü pembemsi bir renk almıştı. O renk tam olarak nedir anlayamadım ama turuncu pembe karışık bişey, kendisine koyu bu altların sarısı güzel üstler farklı duruyor dedim,açılır merak etme gel yıkayalım şimdi bile açılır biraz dedi ve yıkadı, evet çok az fark etti ama hala memnun değilim ve senin gibi kumralımın çıkmasını bekliycem sanırım çünkü hiç doğal görünmüyor.
Şimdi bunu okuyanlar varsa arkadaşlar, sizce renk oturur mu? ne yapsam acaba?
Gönderen: cranky1 - Güzelliğine Düşkün
#1006899 merhaba arkadaşlar saçlarıma röfle düşünüyorum sizce bana gider mi? Şuanki halim resimden çok az daha koyu. Yorumlarınızı bekliyorum.
Resim
Kullanıcı avatarı
Gönderen: cyborg - BaKımLı
#1006909 Arkadaşlar saçınız pembemsi kızılımsı bir renk aldıysa endişelenmeyin çünkü en canlı pembeler bile birkaç haftada akıp soğan kabuğu/sarı renge dönmeye mahkum. Sadece altın sarısını, turuncumsu kumralı küllü sarıya döndürmek çok zor, aksa bile küllüye dönmez. Bunun için saçın açıcıyla açılması gerek bu da saçı yıpratır. Yani Aysun, saçında pembemsi bir renk kalacağını sanmıyorum ama turuncumsu kalabilir biraz. cranky1, saçların da uzunmuş bence röfleyle yıpratma derim saçını. Zaten bana göre röfle kimseye yakışmıyor ama herkes ayıla bayıla yaptırıyor o yüzden zevk meselesi biraz da ;)
Gönderen: ebruliiii - Güzelliğine Düşkün
#1007931 kızlarrr hem yazdıklarınızı takip ediyordum ama yazmaya fırsat bulamamıştım..ben eskişiehirde oturuyorum ama form sitelerinde yazılan tavsıyeler üzerine saçıma röfle yaptırmak için ankara gittim ve gittiğime deydi röflemi yaptırdım ve ustune birde fiyatını uygun buldugum için boncukta yaptırdım süper oldu.... eger sizde gitmek isterseniz bahçelievlerde emre polat kuaför.. denemenizi tavsiye ederim :banana:
Kullanıcı avatarı
Gönderen: aysunnn - Güzelliğine Düşkün
#1009030 cyborg, öncelikle ilgine teşekkür ederim..
saçıma gelince tam 3 hafta oldu ve artık görüntüsünden memnunum, dipte biraz koyuluk kalsa da problem değil,eşim ve etrafımdakiler beğeniyor bu halini :bye: