Vücut ve Tırnak Bakım Ürünleri hakkındaki yorumlarınız, tavsiyeleriniz.
Gönderen: necoo - Güzelliğine Düşkün
#867431
sedasem yazdı:kızlar bende hamileyim
çatlaklar için lierac mı clarins mi alayım
hangisini tavsiye edersiniz?


Canim bende hamileyim ikiside hamileler icin iyi ama catlaklar baslamadan kullanmaya baslayip surekli kullanacaksin vucudun hep nemli kalsin.Ben bugun Clarinsin body treatment oil-tonic ini(bunun kokusu mukemmel cok begendim) ve yine clarinsin Stretch Mark Control kremini aldim bugun ikisini de dustan sonra 5er dk ara ile surdum.Ben bu catlak konusunda cok takintiliyim.Bazilari bebegim herseye deger cok kilo aldim catladim ama olsun diyor fakat ben diyemiyorum.Anne olacagim ama vucudumada ne olursa olsun diyemiyorum o yuzden herseyi denemeye kararliyim:)
Birde benim bacaklarimin ic kisiminda ergenlikde olusan catlaklar var cok zaman gectiginden rekleri beyaz onlar icin Lierac'in Stretch mark ampullerinden kullanmistim 2 ay kadar simdi seyehatteyim 3 haftadir yanima almadigimdan devam edemedim.Sanki benim bacak iclerimde hafifleme oldu catlaklarda fakat o hamilelik icin uygunmu bilmiyorum.
Kullanıcı avatarı
Gönderen: prettyiklim - SüsLü
#877945 Kızlar,
Ben de 2 aylık hamileyim, çatlakları önlemek için birşeyler kullanmak istiyorum ama araştırdığım kadarıyla herkes farklı marka söylemiş.Ben de karar veremedim. :(
Kullanıcı avatarı
Gönderen: alarasu - Güzelliğine Düşkün
#886952 slm kızlar ben çatlaklarım için tca yapıyorum 4 ay olmuştur sanki işe yarıyor kesin bişe demiyorum baya sürecek gibi bi senemi alır gibi geliyor onun yandıda da at kestanesi sürüyorum isterseniz gelişmeleri sizlerle paylaşırım
Kullanıcı avatarı
Gönderen: ArtisSst - BaKımLı
#888804 39. haftadayim masallah çatlagim yok insallahda olmazzz :banana:
Kullanıcı avatarı
Gönderen: dkmkci - KoKoŞ
#896062 artist,masallah ne mutlu sana :banana:
adelina,,aynen benim de daha cocuk dogurmadan bir suru catlagım var,dogurduktan sonra hic dusunemiyorum.. hep universitede yuzunden oldu ama,hala veremedim gecen kıs aldıgım kiloları agzımı tutmayı bilmiyorum cunku.
en memnun kaldıgınız catlak kremi nedir kızlar??*
Kullanıcı avatarı
Gönderen: ArtisSst - BaKımLı
#896188 kucucuk birsey çatlamis karnim ama tuhaf bi catlak

sanki esofman yada pantolon sikarda oturur kirmizi olur ya oyle

ilk once pantolon yapmistir dedim sonra gecmeyince anladim ki catlamisimmm :laugh:
Kullanıcı avatarı
Gönderen: AdeLinA - SüsLü
#898923
dkmkci yazdı:artist,masallah ne mutlu sana :banana:
adelina,,aynen benim de daha cocuk dogurmadan bir suru catlagım var,dogurduktan sonra hic dusunemiyorum.. hep universitede yuzunden oldu ama,hala veremedim gecen kıs aldıgım kiloları agzımı tutmayı bilmiyorum cunku.
en memnun kaldıgınız catlak kremi nedir kızlar??*



benimde orta okulda olmuştu bacaklarımda belimde var sinir oluyorum çok kötü görünüyorlar yaaaaa bi çaresi olsade geçseler
Kullanıcı avatarı
Gönderen: AdeLinA - SüsLü
#901151 Bugün çatlaklarım için arayışa girdim aktara gittim kız 30tlye özel bir karışım yaptıklarını söyledi almayı düşünüorumm
Kullanıcı avatarı
Gönderen: mearlyn1 - Güzelliğine Düşkün
#901201 kızlar çatlaklar için tamanu yağını duydunuzmu?
daha başka cilt problemlerinede faydaları varmış
sivilce izleri,egzama,yanık,yara iz vs..
Kullanıcı avatarı
Gönderen: larinia - KoKoŞ
#924875 kızlar benim bacak ve kalça bölgemde inanılmaz çatlak var ani kilo alıp vermeden sonra oluştu beyaz beyaz duruyor ve beni çok rahatsız ediyor yazları yanınca iyice kötü oluyor ve de. napılabilir bunun bir çözümü yok dimi=(
Kullanıcı avatarı
Gönderen: ozzzyyy - Güzelliğine Düşkün
#949656 kızlar ankarada çatlak tedavisi için temiz ve gerçek doktor kontrolünde bir yeer arıyorum
bilen var mı?
bide tedavi olan canlarım bilgilerinizi benimle paylaşır mısınız? :kissmuch:
Kullanıcı avatarı
Gönderen: missceren - KoKoŞ
#981779 elancly selülit kremi kullanıyorum büyük bir faydasını göremedim ama vücut bakımında iyi bir markaymış. çatlak kremini deneyen var mı?
Gönderen: gulsende - Güzelliğine Düşkün
#982907 merhaba,
daha 27 yaşındayım ama kalça bölgemde harita gibi çatlaklarım var. ben dermaroller aldım 1.5 mm olanından. çatlak önleyici yağ karışımı aldım aktardan. içine aynısefa yağı ve evicap e vitamini ampulleri koydum. dermarollerı haftada 1 uyguluyorum. sonra üzerine hemen yağ karışımımı sürüyorum. 1 aydır kullanıyorum ve değişme gözlemledim. aslında dermoroller sonrası kalojen lifli ampul sürmek daha iyi olur. simdi oan bakıyorum. denize gideceğimden 2 haftadır ara verdim ama lierac ampül kullanmayı düşünüyorum sonrasında. dermaroller da açılan ince deliklerin içine bu lifli serumları uygulamak gerekli. sonrasında hergün yağ karışımıma devam edeceğim. size de tavsiye etmek istedim. ayrıca gün içerisinde aynısefa kremi de uygulayabilirsiniz. çünkü güçlü bir nemlendiricidir. ben çok sey denedim. en iyisi bu arkadaşlar.
Kullanıcı avatarı
Gönderen: larinia - KoKoŞ
#986578 gülsende dermoroller nedir bni aydınlatabilir msn acaba nerden alınabilir bu ürün. cidden bıktım artık bu çatlak sorunumdan. 13 yaşımdan beri var bu çatlaklarım. bir ara bikini yerine şortlardan giyiyordum sırf çatlaklarım belli olmasın diye, rüyama filan giriyordu tüm vücudum çatlıodu ben engel olamıodum filan. ciddi derecede psikolojimi bozmuştu hatta bu durum. gerçekten işe yarar ne yöntem varsa denemek istiyorum. seneler önce markasını hatırlamıorum ama doktorun tavsiyesi üzerine ampullerden almıştım hiçbi işe yaramamıştı:(
Kullanıcı avatarı
Gönderen: prudence - SüsLü
#986618 ben lierac ampul kullandım hiçbi işe yaramıyo parana yazık.buarada benimkiler ergenlik çatlağı.16 yaşımdan beri var şuan 18 yaşındayım
Kullanıcı avatarı
Gönderen: detuna - BaKımLı
#986961 ben 19 yasında dogum yaptı m.ve 30 kılo almıstım halımı tahmın edersınız artık.emzırme donemım bıtınce karboksı terapı yaptırdım daraldılar.sonrasında karnıma rejene dıye bırkrem cıkmıstı o aralar 2 tup ondan kullandım.karnımada tekrar lıerac ampul kullandım. benım sahsı fıkrım lıarac ampul dık catlaklara ıyı gelıyor.bacaklarda dız arkalarında olusanlara daha faydalı.karnımada rejenenın faydası oldu.hepsı tamamen gecırmedı ama hepsının cıdden kayda deger faydası oldu suan yuzde 80 ıyılesmıs durumdalar.hatta tekrardan rejene krem almayı dusunuyorum.ama o zamandan bu zamana sahtelerını uretmısmıdırler acababılemıyorum.bırde herdusta kabak lıfı yada fırcayla kese yapıp sonrasında nemlendırmeye ozen gosterıyorum arık 4.5 yıl oldu yanı yınede ılk halımden katve kat ıyıyım buda moral oluyor bana.zamanla daralıyorlarda tabı. buarada lıerac ampulu 8 hafta sabah aksam duzenlı kullanmak sart emılesıye kadar parmak uclarınızla uygulayın .sonrasında lıerac krem ile devam edıyorsunuz.ama ben lıerac kremle devam etmedım.sıkılmıstım cunku.
Kullanıcı avatarı
Gönderen: buhayra - BaKımLı
#987706 mrb kızlar! bende sinir oluyorum çatlaklara. :tongue: :tongue: daha doğum yapmamışım yaşım ilerlememiş ama bissürü çatlak var belimde karnımda bacaklarımda. :confused: doktorun bana anlattığı kadarıyla ise bu çatlakları gerçekten tedavi etmek mümkün diil sadece deri üzerindeki görünümlerini silebiliyorsun dövme gibi yani. ben inş. eylülde fraksiyonel lazere başlıyorum. sabır ve para gerektiriyo maalesef ama yapacak bi şeyim yok. :dontknow:
Kullanıcı avatarı
Gönderen: xesrax - KoKoŞ
#987728 benim çatlaklarımda yatay ve beyaz :pisik: sadece kalça kısmımda varlar ama baya yoğunlar ve uzaktan böle girintili çıkıntılı görüntü gibi duruyorlar. az olan selülitlerim,çatlaklarım sayesinde bisssüüürrü görünüyor.
Kullanıcı avatarı
Gönderen: AdeLinA - SüsLü
#988000 Bende bacaklarımdakiler yüzünden mini etek giyemiorum belimde felanda war bahsetmiştim daha öncede bnde doktora gittim tedavisi yok dediler kahveli bi karışım buldum netten onuda henüz denemedim
Kullanıcı avatarı
Gönderen: domino1 - BaKımLı
#990883
larinia yazdı:gülsende dermoroller nedir bni aydınlatabilir msn acaba nerden alınabilir bu ürün. cidden bıktım artık bu çatlak sorunumdan. 13 yaşımdan beri var bu çatlaklarım. bir ara bikini yerine şortlardan giyiyordum sırf çatlaklarım belli olmasın diye, rüyama filan giriyordu tüm vücudum çatlıodu ben engel olamıodum filan. ciddi derecede psikolojimi bozmuştu hatta bu durum. gerçekten işe yarar ne yöntem varsa denemek istiyorum. seneler önce markasını hatırlamıorum ama doktorun tavsiyesi üzerine ampullerden almıştım hiçbi işe yaramamıştı:(

benimki de aynen 12-13 yaşımdan beri var şimdi 18 yaşındayım ben de kafayı yiycem tatile gidince bikini bile giyesim gelmiyor :crybaby: bu iş yüzünden çok mutsuz olmaya başladım. internette bakıyorum bebek yağı işe yarıyor diyorlar ama bana hiç mantıklı gelmiyor.
Kullanıcı avatarı
Gönderen: buhayra - BaKımLı
#991069 domino oluşmuş çatlak üzerinde hiçbi etkisi yok . :( önlemede etkili olabilir yağlar kremler. çünkü çatlak deri yüzeyinde diil daha derinde maalesef..
Kullanıcı avatarı
Gönderen: domino1 - BaKımLı
#991132
buhayra yazdı:domino oluşmuş çatlak üzerinde hiçbi etkisi yok . :( önlemede etkili olabilir yağlar kremler. çünkü çatlak deri yüzeyinde diil daha derinde maalesef..

cerrahi bir yöntemi ne bilim lazerle tedavisi falan yok mu bunun ya :tongue:
Kullanıcı avatarı
Gönderen: buhayra - BaKımLı
#991133 çatlakları yok etmek mümkün diil canım çatlaklar derinin çok altında. :( derinin altındaki yok edecek yöntem bulunmadı daha.sadece deri üstündeki görüntüsünü silebilirsin. fraksiyonel lazerle. :yeah: ben de başlıcam bakalımmm ;)
Kullanıcı avatarı
Gönderen: domino1 - BaKımLı
#991137
buhayra yazdı:çatlakları yok etmek mümkün diil canım çatlaklar derinin çok altında. :( derinin altındaki yok edecek yöntem bulunmadı daha.sadece deri üstündeki görüntüsünü silebilirsin. fraksiyonel lazerle. :yeah: ben de başlıcam bakalımmm ;)

e görüntüsünü silince zaten bütün sorun ortadan kalkmıyor mu? ne zaman nerde yaptırıcaksın sen?
Kullanıcı avatarı
Gönderen: buhayra - BaKımLı
#991239 çatlak tedavi edilmiyo demek istemiştim ;) evet bizi deri üzerindeki çizgiler ilgilendiriyo daha çok ve fraksiyonel lazer ile bu çizgileri kimsenin göremeyeceği şekilde inceltmek küçültmek mümkün.tamamen yok olmadığı için yine yağ, krem kullanmazsan kilo alıp verince ya da doğum yapınca yeniden çizgilerin büyüyebilir. :( doktorumun yurt dışından dönüşüne göre eylül sonrası düşünüyorum ben. :)
Kullanıcı avatarı
Gönderen: buhayra - BaKımLı
#991287 seans sayısı çatlağın derinliğiyle falan alakalı. herkesin vucudu farklı yanıt veriyomuş bi de. :dontknow:
Gönderen: sukufesu - Güzelliğine Düşkün
#1003075 Benim de ayaklarımda sorun var. Topuklarım çatlak. Kışın ince çorap giydiğimde çorabımı kaçıracak kadar hem de :blushing: bu konuda bana ne önerirsiniz? :dontknow: Piyasa da bir kaç ürün varmış ama tavsiye almadan kullanmak istemiyorum. Daha önce bir tane kullandım. Ama ayaklarımı daha çok kurutup, çatlakları iyice derinleştirdi... Ne kullanmalıyım sizce, aynı dertten muzdarip birileri var mı benim gibi? :drink:
Kullanıcı avatarı
Gönderen: BitterQueen - Güzelliğine Düşkün
#1003103
sukufesu yazdı:Benim de ayaklarımda sorun var. Topuklarım çatlak. Kışın ince çorap giydiğimde çorabımı kaçıracak kadar hem de :blushing: bu konuda bana ne önerirsiniz? :dontknow: Piyasa da bir kaç ürün varmış ama tavsiye almadan kullanmak istemiyorum. Daha önce bir tane kullandım. Ama ayaklarımı daha çok kurutup, çatlakları iyice derinleştirdi... Ne kullanmalıyım sizce, aynı dertten muzdarip birileri var mı benim gibi? :drink:


canım ayaklarla ılgılı baslıkta paylasılmıstı onlar, burası vucudumuzdakı deri çatlakları ufak bı karısıklık olmus sanırım ;)
Gönderen: sukufesu - Güzelliğine Düşkün
#1003226
BitterQueen yazdı:
sukufesu yazdı:Benim de ayaklarımda sorun var. Topuklarım çatlak. Kışın ince çorap giydiğimde çorabımı kaçıracak kadar hem de :blushing: bu konuda bana ne önerirsiniz? :dontknow: Piyasa da bir kaç ürün varmış ama tavsiye almadan kullanmak istemiyorum. Daha önce bir tane kullandım. Ama ayaklarımı daha çok kurutup, çatlakları iyice derinleştirdi... Ne kullanmalıyım sizce, aynı dertten muzdarip birileri var mı benim gibi? :drink:


canım ayaklarla ılgılı baslıkta paylasılmıstı onlar, burası vucudumuzdakı deri çatlakları ufak bı karısıklık olmus sanırım ;)



Peki teşekkür ederim :blushing:
Kullanıcı avatarı
Gönderen: happytobe - BaKımLı
#1003233 Kızlar annemin bacaklarında ben kendimi bildim bileli varisler vardı ve ne yaptıysa bunlardan kurtulamadı. Yaşının ilerlemesiyle örümcek ağına dönen bacakları gitgide acı vermeye başladı ve ameliyat oldu. Ameliyatın üzerinden yaklaşık 10 yıl geçmesine rağmen hala o bacağındaki his kaybı bir türlü geçmedi. Geçen 10 yılın ardından diğer bacağı daha da kötü oldu ve ameliyatlı bacağında yeni varisler oluştu.
Son çare olarak biraz iğrenç gelecek ama sülük tedavisine başladık (: 3 ayda inanılmaz düzeldi. Tabi daha bitmedi ama devam ediyor. Benim bacağımda da bir kaç tane çıktı ben de gitmeyi düşünüyorum. (Tabi sülük fikrine alışınca :) )
Aranızda böyle bir sorunu olan varsa bence bir araştırsın. Gerçekten sonuçları çok iyi
Kullanıcı avatarı
Gönderen: pembeee - Güzelliğine Düşkün
#1005367 vücudumun bi iki bölgesinde çatlaklıklar var. zayıf biriyim kilo alıp verme durumum olmadı sizcce kızlar bunun nedeni :dontknow: ne olabilir?
Kullanıcı avatarı
Gönderen: dory - SüsLü
#1005688 Buhayra'cım fraksiyonel lazer yaptırdın mı sen? Daha çok sivilce ve ameliyat izlerine iyi geldiğini duydum ben canım, tahrip etme yöntemiyle uygulandığı için.. :bye:
Gönderen: icel - Güzelliğine Düşkün
#1008395
buhayra yazdı:seans sayısı çatlağın derinliğiyle falan alakalı. herkesin vucudu farklı yanıt veriyomuş bi de. :dontknow:

başladığında bizi bilgilendirir misin canım?
Kullanıcı avatarı
Gönderen: buhayra - BaKımLı
#1008718 dory ewet sivilce ve gözenekler için sonuçlar mükemmel yalnız güneşten uzak durmak çok önemli onun için doktorum aralıkta başlıyor ancak.. ;)
hiç merak etmeyin başladığımda acı-ücret-sonuç-memnuniyet tüm ayrıntıları yazarım ;) :huggs:
Kullanıcı avatarı
Gönderen: kimzo - Güzelliğine Düşkün
#1020402 çatlaklar için dermaroller diye bir cihaz gelmiş kızlar türkiyeye mucize birşeymiş sadece çatlaklar için değil yüzdeki akne izleri güneş lekeleri saç dökülmeleri yanık izleri gibi i.netten satışıda yapılıormuş evde gayet güzel kendimizde uygulayabilirmişiz bu forumda bahsedildimi bilmiorum ama haberdar edeyim dedim sizleri hiçbir yan etkisi olmayan bir aletmiş epey araştırdım doktorlarında tavsiye ettiği bir cihaz bizzat kendileride uyguluyorlar 1 ay sonrasına ben dermatoluğumla randevum var bununla ilgili yüzüme uygulayacak bu işlemi 1.5 aydır öncesinde hazırlık yapıordu güneş lekeleri için ama eve çatlaklar için alacağım kullanan varsa yorum yapsın lütfen
Kullanıcı avatarı
Gönderen: domino1 - BaKımLı
#1025038
buhayra yazdı:dory ewet sivilce ve gözenekler için sonuçlar mükemmel yalnız güneşten uzak durmak çok önemli onun için doktorum aralıkta başlıyor ancak.. ;)
hiç merak etmeyin başladığımda acı-ücret-sonuç-memnuniyet tüm ayrıntıları yazarım ;) :huggs:

aralık geldi noldu canım senin tedavin??

bu arada haftasonu emel acar'ın programında bir güzellik uzmanı "geçen yıla kadar çatlak için yapılacak bir şey yoktu ama artık ülkemizde lazer tedavi var" gibi bir şey söyledi ismini de söyledi ama hatırlayamıyorum senin tedavin heralde bu?
Kullanıcı avatarı
Gönderen: merlinda - BaKımLı
#1030762 benm yıllardır başımın dersi çatlaklar hayatımd ahiç kilolu olmadım en fazla 65 kg oldum ma belim kolum her eyrde var berbat bi durum. çok araştırdım uygulama yaptım hepsi fıs. en son tca peelingi denemeye karar verdim cildi soyarak gider bunalr başka çağresi yok.%20 lik aldım bi tane bakıcam bugün yarın gelir. uygulamadna sizleride haberdar ederim. diğer forumalrda kullananlar var baya :pray:
Gönderen: icel - Güzelliğine Düşkün
#1030902
merlinda yazdı:benm yıllardır başımın dersi çatlaklar hayatımd ahiç kilolu olmadım en fazla 65 kg oldum ma belim kolum her eyrde var berbat bi durum. çok araştırdım uygulama yaptım hepsi fıs. en son tca peelingi denemeye karar verdim cildi soyarak gider bunalr başka çağresi yok.%20 lik aldım bi tane bakıcam bugün yarın gelir. uygulamadna sizleride haberdar ederim. diğer forumalrda kullananlar var baya :pray:

O okadar basit bisey degil dikkatli kullan bence. Etkili olacaktir yanliz yara olmasina izin verme
Kullanıcı avatarı
Gönderen: merlinda - BaKımLı
#1030923 evet cnm o yüzden %20 lik aldım ilk kullanımda 1 dk falan bekeltirim arkasından fito kremle sürekli bakım yaparım. riske giricem ama napim :dontknow:
Kullanıcı avatarı
Gönderen: leylak09 - Güzelliğine Düşkün
#1070320 merhaba, benim deri çok ince bacaklarımda kırmızı damar çatlakları var ve bu yaz arttı ne yapabilirim? çok üzülüyorum şort giymek istemiyorum
Kullanıcı avatarı
Gönderen: sakinsular - BaKımLı
#1085099 Oluşan çatlağı geçiren krem veya yağa henüz rastlamadım. Çok da olası bulmuyorum. Çatlaklarımız olmadan bol bol nemlendirmemiz lazım. Her gün badem yağı kullanmak en güzeli ve en ucuzu. ama hamilelik gibi spesifik bir dönemdeysek (çatlak olma ihtimali çok yüksek olan bir dönem) veya bir şekilde hızla kilo aldığınız bi dönemdeyseniz zayıflayınca çatlak çatlak kalmamak için extra lierac kullanılabilir.